MuscleMeat

korte 6 weken kuur zo goed?

Wat je nu zegt is uit onwetendheid. Zie ook mijn post aan Lunatic.
Anti-oestrogenen nemen, wel zo veilig!

reusje20 zei:
haha, ja dat probleem heb ik dus ook en ik denk dat we niet de enigste zijn, na een week of 4 begint het idd echt vervelend te worden
maar ach, wie mooi wil zijn ....

t zou kunnen dat het niet met de spuitfrequentie te maken heeft, maar ik vind het wel erg toevallig dat bij ed nix aan de hand is, en bij eod wel, terwijl mijn dosis bij ed zelfs nog hoger lag....

ik vind het een mooi en op zich logish verhaal van die anti- oestros, en ga dit bij mijn volgende kuur (juni/juli) zeker eens proberen

wat ik vertelde was puur mijn eigen ervaring, blijkbaar heeft het schommellen van bloedwaarden bij mij dus een grote invloed

Expirimenteren is OK. Maar doe dat niet als je de ballen verstand hebt van de werking van AAS. Enthantate frontloaden en dan om de dag zetten is bullshit Bro. Enth heeft een halfwaardetijd van 10 dagen en die wil jij dan frontloaden en vervolgens om de dag zetten??? ???

lunatic zei:
Misschien eens experimenteren om enanthate eod te zetten met frontload, want dan blijft alles ook aardig stabiel en is minder pijnlijk. Maar ik zie het als een risico, daarom liever geen test. Het is errug lastig voor mij om met een dikke kop rond te lopen. In mijn sportschool trainen veel marinelui en mariniers die dan precies weten waar ik mee bezig ben, omdat ze zelf ook niet helemaal clean zijn zie je.. En dat praatje verspreid zich snel naar mijn collega's die ze weer kennen waar ik niet op zit te wachten.

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:
Expirimenteren is OK. Maar doe dat niet als je de ballen verstand hebt van de werking van AAS. Enthantate frontloaden en dan om de dag zetten is bullshit Bro. Enth heeft een halfwaardetijd van 10 dagen en die wil jij dan frontloaden en vervolgens om de dag zetten??? ???

Wie zegt er dat ik de ballen verstand heb van AS? Vriend, ik ben bang dat ik jou wel even van het idee over die halvewaardetijd moet verlossen, want die is 5 dagen bij enanthaat, 6 bij cypionaat, 7 bij decanoaat en 2 dagen bij propionaat.
Het is WEL waar dat de frequentie van het injecteren wat te zeggen heeft over met vet/vochtopslag en vooral in de strijd tegen acne. Dat heb ik toevallig na het advies van reusje helemaal uitgezocht en ik geef hem helemaal gelijk.

Dus ga alsjeblieft eerst even na of alles klopt wat je in je post zet. Als ik geen reet verstand had gehad van AS was ik er door jou nu mooi ingetuint.

enth is toch 5 dagen ? edit (lunatic was eerder)
experimenteren is niet ok vind ik, haha, zeker niet met je lichaam,

maar opzich vind ik wel dattie gelijk heeft, als je een langwerkende esther kort op elkaar zet, zal de werking dus hetzelfde als een kortwerkende esther worden, je krijgt geen pieken en dalen dan, of het slim is weet ik niet, ik heb het nog nooit geprobeerd.

maar elmo, jij beweert dus als je dbol tesamen met femara/arimidex gebruikt, je kwaliteit spieren zou opbouwen ?
het klinkt bij mij opzich niet logish (te mooi om waar te zijn haha)
want die omzetting naar oestrogenen is er dan toch nog steeds? en zal aanwezige pure dbol en omgezette dht in je bloed toch nihiel zijn ?

Wie zegt er dat ik de ballen verstand heb van AS? Vriend, ik ben bang dat ik jou wel even van het idee over die halvewaardetijd moet verlossen, want die is 5 dagen bij enanthaat, 6 bij cypionaat, 7 bij decanoaat en 2 dagen bij propionaat.

Dat zeg ik! Over de halfwaardetijd wil ik je nog wel respijt geven. Je vertegenwoordigt de ondergrens. De halfwaardetijden door 9 van 10 experts
onderschreven en ook klinisch bewezen is echter het dubbele van wat jij opschrijft.

Het is WEL waar dat de frequentie van het injecteren wat te zeggen heeft over met vet/vochtopslag en vooral in de strijd tegen acne. Dat heb ik toevallig na het advies van reusje helemaal uitgezocht en ik geef hem helemaal gelijk.

Dit toont dus aan dat je er niks van snapt. Frequenter injecteren vlakt per definitie de curves in je bloedspiegel af.(verschil pieken en dalen wordt minder) De gevolgen van conversie naar oestrogeen (vet, vocht hoge bloedruk) en DHT (acne, kaalheid, prostaatverdikking) blijven gewoon.

Dus ga alsjeblieft eerst even na of alles klopt wat je in je post zet. Als ik geen reet verstand had gehad van AS was ik er door jou nu mooi ingetuint

Gechecked. Het klopt. En ingetuint is met D. Ik dank u.

maar elmo, jij beweert dus als je dbol tesamen met femara/arimidex gebruikt, je kwaliteit spieren zou opbouwen ?

Kwaliteitsspieren??? Alsof zoiets bestaat!!! Jullie praten alsof je van elke verschillende soort AAS een ander spiersoort krijgt.
De densiteit kun je met bepaalde AAS wel verhogen maar in genen is vastgelegd wat voor spier je erbij krijgt en waar je max ligt. Geef mij maar 5 kilo DBol spier boven 2 kilo Winstrol spier. Waarom? Omdat je boven een vetpercentage van 6 tot 8 procent toch geen bal verschil ziet! Alleen als je retedroog bent (de wedstrijdmannen) kan het voor je ripped look verschil maken. Wedden dat 98 procent op dit board boven de 10% BF zit?

maar elmo, jij beweert dus als je dbol tesamen met femara/arimidex gebruikt, je kwaliteit spieren zou opbouwen het klinkt bij mij opzich niet logish (te mooi om waar te zijn haha)
want die omzetting naar oestrogenen is er dan toch nog steeds? en zal aanwezige pure dbol en omgezette dht in je bloed toch nihiel zijn
?

Het klint voor jou niet logisch omdat je niet weet hoe DBol werkt en omdat je niet weet hoe Arimidex werkt. Zoek dat nu eerst eens uit en dan zul je zien dat de werking van DBol niet van oestrogeen of DHT afhangt, dat zijn slechts bijprodukten waaraan je iets zou moeten doen!

nou lees je mijn post verkeerd lieverd,
arimidex gaat niet tegen dat de dbol aromatiseerd bedoel ik, dus blijft er alsnog weinig werkbare stof in je bloed over

reusje20 zei:
nou lees je mijn post verkeerd lieverd,
arimidex gaat niet tegen dat de dbol aromatiseerd bedoel ik, dus blijft er alsnog weinig werkbare stof in je bloed over

Hoeveel dan?

Elmo zei:
Dat zeg ik! Over de halfwaardetijd wil ik je nog wel respijt geven. Je vertegenwoordigt de ondergrens. De halfwaardetijden door 9 van 10 experts
onderschreven en ook klinisch bewezen is echter het dubbele van wat jij opschrijft.
bij aidspatienten is dat idd zo. Maar ik beweeg veel en heb een goedwerkend metabolisme dus bij mij kan het zelfs 4 dagen zijn. Een ester dient om het molecuul minder snel in water op te laten lossen.

Elmo zei:
Dit toont dus aan dat je er niks van snapt. Frequenter injecteren vlakt per definitie de curves in je bloedspiegel af.(verschil pieken en dalen wordt minder) De gevolgen van conversie naar oestrogeen (vet, vocht hoge bloedruk) en DHT (acne, kaalheid, prostaatverdikking) blijven gewoon.
Mijn puisten werden sowieso minder na 2 weken in mijn kuur, ik zat er 2 dagen na mijn allereerste injectie al helemaal onder. Toen ik na 8 weken 2 injecties ging zetten per week ipv 1 werd het ook weer stukken minder. Dus ga me niet vertellen dat dat niet komt door een stabielere dht spiegel.
oestrogeen verlaat je lichaam niet zo snel, het is algemeen bekend dat schommelingen in je oestrogeen zorgen voor een verhoogde water en vetopslag.

Elmo zei:
Gechecked. Het klopt. En ingetuint is met D. Ik dank u.
Als jij dingen verzin omdat je je gelijk wilt halen heb ik eigenlijk ook niet meer zoveel vertrouwen in de rest van jouw info.

Hee ELMO je krijgt steeds meer vrienden he hahahahahahahahahahahah
Ik blijf je volgen succes.

lunatic]bij aidspatienten is dat idd zo. Maar ik beweeg veel en heb een goedwerkend metabolisme dus bij mij kan het zelfs 4 dagen zijn. Een ester dient om het molecuul minder snel in water op te laten lossen.

Ach kerel, jij maakt er aidspatienten van. Ik niet. Maar als jij de gangbare halfwaardetijden onderuit wilt halen zie ik graag van jouw de onderbouwing daarvoor. Sta altijd open voor nieuwe onderzoeken maar ga niet "bij aidspatienten idd" roepen als je de onderzoeken niet kent.

Mijn puisten werden sowieso minder na 2 weken in mijn kuur, ik zat er 2 dagen na mijn allereerste injectie al helemaal onder. Toen ik na 8 weken 2 injecties ging zetten per week ipv 1 werd het ook weer stukken minder. Dus ga me niet vertellen dat dat niet komt door een stabielere dht spiegel.

Goh zeg. Dat is echt een wetenschappelijke benadering van jou! 'T is jammer dat ik niet meer studeer anders had ik er op af kunnen studeren. Wetneschappelijk bewijs in de trant van: "ik liet een scheet en toen begon het te regenen. Conclusie: als ik een scheet laat gaat het dus regenen!" Hilarisch, maar als je het zelf gelooft, prima!

oestrogeen verlaat je lichaam niet zo snel, het is algemeen bekend dat schommelingen in je oestrogeen zorgen voor een verhoogde water en vetopslag.

Mijn credo is altijd: oestrogeenvorming moet je VOORKOMEN Wat je met je uitspraak wilt zeggen of bereiken snap ik ff niet. NIET DE SCHOMMELINGEN maar de hoeveelhied en de soort oestrogeen zorgen voor het vocht en de vetopslag.

Als jij dingen verzin omdat je je gelijk wilt halen heb ik eigenlijk ook niet meer zoveel vertrouwen in de rest van jouw info.

Ik denk dat jij hier dingen verzint. Lees maar eens je eigen theorie over acne. hahaha.
Mijn basis vormt wetenschappelijk onderzoek aangevuld met ervaringen uit de praktijk. Ik ben niet voor niets Dr Elmo :D

Hahaha Beest. M'n moeder vindt wel heel aardig!
Je kunt nooit bij iedereen geliefd zijn. Mij motto is altijd: Better safe than sorry! Ik heb door m'n werk altijd een rem op m'n eigen activiteiten moeten houden maar heb door de jaren heen wel om mij heen dingen zien gebeuren die voorkomen hadden moeten worden. Als mensen mij in vertrouwen nemen wil ik dat vertrouwen niet beschamen en dan komt veiligheid op de eerste plek. Dan moet je goed ingelicht zijn en zowel de gezondheids- als maatschappelijk risico's proberen te minimaliseren.
Wat hier echter veel gebeurt is dat er maar wat geroepen wordt. En dat is heel gevaarlijk, niet voor doorgewinterde mensen als jij, maar wel voor de vele nieuwelingen!

Door een gezonde discussie kunnen we elkaar echter op een hoger plan brengen.

Greeetz ADR

adrbeest zei:
Hee ELMO je krijgt steeds meer vrienden he hahahahahahahahahahahah
Ik blijf je volgen succes.

Weetje, ik vind dat je verhalen gewoon niet kloppen en heb geen zin meer om er energie in t steken.

Dat lijkt me ook beter. Want als jij datgene wat je vindt niet kunt onderbouwen met feiten wordt je verhaal wel erg dun en ongeloofwaardig.

Greeeettz

lunatic zei:
Weetje, ik vind dat je verhalen gewoon niet kloppen en heb geen zin meer om er energie in t steken.

voor sommigge mensen telle ervaringen meer mee als een onbenullig onderzoekje op ratten....
tuurlijk is het goed dat er onderzoek naar word gedaan, en als er uit zo'n onderzoek ergens een goede oplossing vandaan rolt, en die blijkt dan in de praktijk ook nog eens goed te werken hebben we een win - win situatie.

maar mij zeggen gebruikerservaringen meer dan een verhaal met leuke cijfers wat is opgezet door een of ander watje die een afstudeerproject moest verzinnen.
er word toch bijna nooit toestemming gegeven om op menselijke proefkonijnen te expirimenteren.

Valt me trouwens op dat ik niet veel reacties van anderen meer krijg! Zou dat komen omdat de rest OOK een beetje moe word van dat gezever van Dr. ELMO........????

Elmo zei:
Dat lijkt me ook beter. Want als jij datgene wat je vindt niet kunt onderbouwen met feiten wordt je verhaal wel erg dun en ongeloofwaardig.

Greeeettz

Goede post van je !!!!

Je hebt helemaal gelijk.

Ga zo door :thumbs:

Elmo zei:
Door een gezonde discussie kunnen we elkaar echter op een hoger plan brengen.

Tja, jouw idee van een gezonde discussie lijkt te berusten op iets beweren, er vervolgens uitgeluld worden waarop je vervolgens gewoon helemaal niet meer reageert en hetzelfde rustig weer in een andere thread van de daken brult.

En dan doel ik niet op deze thread.

Terug
Naar boven