- Waardering
- 1
JIJ ZEGT: Proviron werkt als Masteron en dat gebruikt hij al maar is niet krachtig genoeg als anti-oestrogeen En het zadelt je in de nakuur met hoge oestrogeenlevels op welke testoherstel onderdrukt..
IK ZEG: Daar zijn juist die nakuurtjes voor bedoeld he. En proviron en masteron werken zelfs helemaal niet anti-oestrogeen.. ze VERMINDEREN het proces.
Proviron is net als Masteron een 1-methylated DHT alleen dan in active orale vorm.
Ze hebben beide als eigenschap dat ze een hogere affiniteit voor binding met het aromatiseringsenzym hebben dan testeron of synthetische vormen van testo.
Dat betekent dat ze de vorming van oestrogen tegen gaan dat noem ik dus een anti-oestrogene werking! Ik zie niet wat daar fout aan is. Dat er andere middelen zijn die dat effectiever doen (Femara, Arimidex, Nolva) behoeft geen betoog.
De nakuur is bedoeld je eigen testoproductie zo snel mogelijk weer op normaal nivo te brengen. Ander verlies je massa ! Hoge oestrogeenlevels onderdrukken de testoproductie dus je nakuur ingaan met lage oestro-nivo's betekent een sneller herstel.
Welke bodybuilder wil dat niet

Greetz
(Je voelt je trouwens ook zwaar k*t met hoge oestro-nivo's. Vraag maar eens aan mensen die zo'n crash met hoege oestro-nivo's hebben meegemaakt!)
Laatst bewerkt:

ik zal me maar ff buiten deze discussie houden hij is al verhit genoeg. 
Je bedoelt een anti-oestrogeen