XXL Nutrition

korte 6 weken kuur zo goed?

JIJ ZEGT: Proviron werkt als Masteron en dat gebruikt hij al maar is niet krachtig genoeg als anti-oestrogeen En het zadelt je in de nakuur met hoge oestrogeenlevels op welke testoherstel onderdrukt..
IK ZEG: Daar zijn juist die nakuurtjes voor bedoeld he. En proviron en masteron werken zelfs helemaal niet anti-oestrogeen.. ze VERMINDEREN het proces.

Proviron is net als Masteron een 1-methylated DHT alleen dan in active orale vorm.

Ze hebben beide als eigenschap dat ze een hogere affiniteit voor binding met het aromatiseringsenzym hebben dan testeron of synthetische vormen van testo.
Dat betekent dat ze de vorming van oestrogen tegen gaan dat noem ik dus een anti-oestrogene werking! Ik zie niet wat daar fout aan is. Dat er andere middelen zijn die dat effectiever doen (Femara, Arimidex, Nolva) behoeft geen betoog.

De nakuur is bedoeld je eigen testoproductie zo snel mogelijk weer op normaal nivo te brengen. Ander verlies je massa ! Hoge oestrogeenlevels onderdrukken de testoproductie dus je nakuur ingaan met lage oestro-nivo's betekent een sneller herstel.

Welke bodybuilder wil dat niet ???

Greetz

(Je voelt je trouwens ook zwaar k*t met hoge oestro-nivo's. Vraag maar eens aan mensen die zo'n crash met hoege oestro-nivo's hebben meegemaakt!)

Laatst bewerkt:
Navy zei:
je zegt het weer verkeerd..zij gaan de vorming van oestrogeen niet tegen..ze VERMINDEREN de vorming van oestrogeen. nolva en soort gelijke middelen hebben een hele andere werking van het stop zetten van oestrogeen. en dus niet door middel van DHT.

Ik zeg het niet verkeerd maar je begrijpt het gewoon niet.
Proviron en Masteron voorkomen het vormen van oestrogeen door het binden van het aromatsieringsenzym. Nolva doet dat niet en stopt de vorming van oestrogenen niet.
En DHT heeft er helemaal niks mee te maken.

Snap je het nu?

Hij gaat lekker :D ik zal me maar ff buiten deze discussie houden hij is al verhit genoeg. :mad:

Elmo zei:
Ik zeg het niet verkeerd maar je begrijpt het gewoon niet.
Proviron en Masteron voorkomen het vormen van oestrogeen door het binden van het aromatsieringsenzym. Nolva doet dat niet en stopt de vorming van oestrogenen niet.
En DHT heeft er helemaal niks mee te maken.

Snap je het nu?
En dokter ELMO heeft weer gesproken.

=Navy][/]Je moet eens leren lezen joh. je kwakt wel hele verhalen neer maar dat heeft geen nut als je mijn post niet goed leest.

Wie de schoen past, trekke hem aan.

Ik heb nooit gezegd dat oestrogenen voor spiergroei zorgen. Nogmaals dbol conventeerd minimaal naar DHT. maar groten deels naar oestrogeen.

Nog een keer mijnpost lezen. Conversie naar oestrogeen is minimaal maar effect is groot wegens HET SOORT oestrogeen (estradiol).

Daardoor pak je dus 10 kilo met een dianabol kuurtje. En nee..dat is idd geen spier..maar vocht en vet. Want zoals je weet zijn de oestrogenen verandwoordelijk voor al dat vocht en vet. dat is dus de rede dat mensen liever geen dbol nemen.

Fout. Heel veel mensen pakken DBol en alleen de verstandige mensen pakken 5 tot 7 kilo vet- en vochtvrije massa

tenzij je wilt bulken. met een dbol kuur pak je dus maar weinig spier omdat het maar minimaal omzet naar DHT.

Nogmaals. DHT is niet waarom je van DBol spiergroei krijgt.
Conversie naar DHT is namelijk minimaal.
DBol bestaat uit methandrostenlone, een synthetisch imitator van testosteron echter nog krachtiger dan testosteron zelf! Dat methandrostenlone hoeft niet omgezet te worden; hoe minder omzetting hoe beter !!!
Hou nu eens op met dat gezever over DHT, dat is slechts een gevolge na beperkte aromatisering net als oestrogeen. Beide wil je liever voorkomen. DHT wegens de bijwerkingen op prostaat, haargroei etc en oestrogeen vanwege de door mij genoemde bijwerkingen (vocht, vet, hoge bloeddruk etc)

Anders gezegd: Met dbol bouw je massa op (dus voor de bulk). en hoe komt het dat dbol voor massa zorgt? kleine deels door de omzetting naar DHT en groten deels door de omzetting naar oestrogeen

Foute conclusie zoals reeds uitgelegd. Schone massa en geen vet of vocht met een anti-oestrogeen in de kuur.

Conclusie: geen anti-oestrogeen stacken met dbol. Als je geen last wilt hebben van overdreven hoge oestrogeen niveau's neem dan een middel die weinig tot niet aromatiseert..

of neem er een middel bij die dat proces verminderd

:eek: Je bedoelt een anti-oestrogeen????

Dus geen testo's meer nemen omdat deze ook aromatiseren?

Dit wordt een thread ter lering en vermaak !!!

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Je moet eens leren lezen joh. je kwakt wel hele verhalen neer maar dat heeft geen nut als je mijn post niet goed leest.

Heel veel mensen pakken DBol en alleen de verstandige mensen pakken 5 tot 7 kilo vet- en vochtvrije massa

:eek: Je bedoelt een anti-oestrogeen????

Dus geen testo's meer nemen omdat deze ook aromatiseren?

Dit wordt een thread ter lering en vermaak !!![/QUOTE]

idd maar de ervaring van de meeste is toch dat je d-boll alleen als massa pakker moet gebruiken en als je dieet +traininghschema juist is kan je dit idd bereiken!(schone massa dan)

• Topic Starter Topic Starter
Ik wou eigenlijk eens d-bol proberen, omdat ik van testosteron propionaat een beetje dikke kop had gekregen de vorige keer. Masteron doe ik naar 100mg eod, naar mijn idee is dat anti-oestrogeen genoeg icm de dianabol. Over de tren heb ik nog steeds mijn twijfels ivm smerige lichaamsgeur, veel acne en mogelijk slecht voor de nieren, wat al een familiekwaal is.
Nakuur zal ik niet overslaan, weet ik alles van maar had ik er voor het gemak niet bij gezet.
creatine neem ik dan vanaf week 4 tot 5 weken na mijn kuur. dan 2 weken zonder en weer 8 weken met clen er bij.
Dus dat word:
100mg masteron eod
30mg d-bol ed
En dan nog iets lekkers, maar geen test prop of boldenon. Verzinnen jullie eens iets ???
Het liefst deca denk ik, want dat werkt bij mij ook al na de eerste week en word er niet echt vet van, maar wel vreselijk veel kracht...

alleen kan ik beter de d-bol weer weglaten als ik deca er bij neem ipv tren.
euhmzz... Masteron/deca-kuur??
maar dan heb ik weer geen d-bol geprobeerd!!
t*ring! wat is dit moeilijk... alles heeft weer andere vervelende bijwerkingen :mad:

lunatic zei:
alleen kan ik beter de d-bol weer weglaten als ik deca er bij neem ipv tren.
euhmzz... Masteron/deca-kuur??
maar dan heb ik weer geen d-bol geprobeerd!!
t*ring! wat is dit moeilijk... alles heeft weer andere vervelende bijwerkingen :mad:
dit zijn twee verschilende AAS bro!

gewoon simpel houden deca/testo,of eq/testo

ScHrOeFjE zei:
dit zijn twee verschilende AAS bro!

gewoon simpel houden deca/testo,of eq/testo

Ja sorry, dat weet ik, maar dan is 6 weken weer te kort.

Tren werkt na enkele dagen bij mij weet ik uit ervaring, het geeft leuke resultaten, maar nu ik er aan terug denk voelde ik me er niet gemakkelijk bij.
Testosteron werkte pas na bijna 3 weken, dus is alleen voor langere kuren.
Deca was mijn eerste kuur en ik werd al sterker na een week, ook niet veel vocht/vet en weinig acne.
Winstrol werkt zo goed als NIET bij mij.
D-bol heb ik nooit gehad, maar ben er nieuwsgierig naar. alleen wel wat nadelen, het is o.a. volgens onderzoeken slechter voor de prostaat en axis dan gewoon testosteron.

Daarom zeg ik, ze hebben allemaal hun eigen vervelende bijwerkingen. Dat is gelijk de rede dat ik eerst 10x nadenk en liever alles zeker wil weten voordat ik ga combineren en zomaar wat in mijn lichaam douw. Deca is naar mijn idee een mild middel op zichzelf. Masteron is al androgeen genoeg weet ik nu pas, dus daarom liever geen tren er bij in deze kuur.

lunatic zei:
Ja sorry, dat weet ik, maar dan is 6 weken weer te kort.

Tren werkt na enkele dagen bij mij weet ik uit ervaring, het geeft leuke resultaten, maar nu ik er aan terug denk voelde ik me er niet gemakkelijk bij.
Testosteron werkte pas na bijna 3 weken, dus is alleen voor langere kuren.
Deca was mijn eerste kuur en ik werd al sterker na een week, ook niet veel vocht/vet en weinig acne.
Winstrol werkt zo goed als NIET bij mij.
D-bol heb ik nooit gehad, maar ben er nieuwsgierig naar. alleen wel wat nadelen, het is o.a. volgens onderzoeken slechter voor de prostaat en axis dan gewoon testosteron.

Daarom zeg ik, ze hebben allemaal hun eigen vervelende bijwerkingen. Dat is gelijk de rede dat ik eerst 10x nadenk en liever alles zeker wil weten voordat ik ga combineren en zomaar wat in mijn lichaam douw. Deca is naar mijn idee een mild middel op zichzelf. Masteron is al androgeen genoeg weet ik nu pas, dus daarom liever geen tren er bij in deze kuur.

dan verlengen en prop nemen :D

Nee niet verlengen! Het word echt 6 weken, en zonder test. Ik lees hier vaak gemijmer dat je lekker 'droog' word van test prop, maar het tegendeel is waar bij mij.
Het is en blijft testosteron, dus geen verschil, alleen een kortere ester. Ik vond het gewoon teveel aromatiseren. Dus waarom geen deca? Daarmee bouw ik tenminste wat flinke klompen vlees op...
Ik denk dat dit een mooie is:
-week 1 tm 6: 100mg/eod GS masteron
-week 1 tm 6: 400mg/week norma deca

Nou ja, ik heb nog genoeg tijd om te beslissen, dus andere voorstellen zijn natuurlijk altijd welkom!

had je de prop om ed of eod gezet? dit scheelt namelijk behoorlijk ivm met een stabiele bloedspiegel, heb het zelf ook gehad, zet nu alleen nog maar ed

groetjes

reusje20 zei:
had je de prop om ed of eod gezet? dit scheelt namelijk behoorlijk ivm met een stabiele bloedspiegel, heb het zelf ook gehad, zet nu alleen nog maar ed

groetjes

Eerst 3 weken eod, toen dat geen mooi resultaat gaf nam ik het later ed. Toen werd mijn kop niet veel dikker, maar het ging nou ook niet bepaald weg ofzo.
Als je 2 of misschien 3 keer per week enanthaat zou zetten blijft je bloedwaarde toch veel stabieler dan elke dag propionaat??? Volgens mij kan je hier een hele discussie over maken...

neej volgens mij niet, probeer maar eens met de roidcalc
http://www.come.to/roidcalc

toen ik mijn prop eod zette kreeg ik ook last van vocht en vet, maar in mijn volgende kuur heb ik het ed gezet, ik wil nooit meer anders
ik ben er voor mezelf wel achter, ik wil absoluut geen schommelingen meer in mijn bloedwaarden, voor geen goud !

hoop dat je er wat aan heb
groetjes

Ja dan is het wel te proberen idd. Het blijft aardig stabiel als je het elke dag injecteerd. Alleen met dat spul vind ik het oplaatst verrekte moeilijk om een plek te vinden die niet pijnlijk is. Ik zat oplaatst in mijn bicep, omdat de rest allemaal nog branderig voelde van vorige injecties..

haha, ja dat probleem heb ik dus ook en ik denk dat we niet de enigste zijn, na een week of 4 begint het idd echt vervelend te worden
maar ach, wie mooi wil zijn ....

Misschien eens experimenteren om enanthate eod te zetten met frontload, want dan blijft alles ook aardig stabiel en is minder pijnlijk. Maar ik zie het als een risico, daarom liever geen test. Het is errug lastig voor mij om met een dikke kop rond te lopen. In mijn sportschool trainen veel marinelui en mariniers die dan precies weten waar ik mee bezig ben, omdat ze zelf ook niet helemaal clean zijn zie je.. En dat praatje verspreid zich snel naar mijn collega's die ze weer kennen waar ik niet op zit te wachten.

Je dikke kop heeft NIETS met je spuitfrequentie te maken. Daarom help het veranderen daarvan ook niks. Of niet aromatiserende AAS nemen, of iets tegen de oestrogenen doen.

lunatic zei:
Eerst 3 weken eod, toen dat geen mooi resultaat gaf nam ik het later ed. Toen werd mijn kop niet veel dikker, maar het ging nou ook niet bepaald weg ofzo.
Als je 2 of misschien 3 keer per week enanthaat zou zetten blijft je bloedwaarde toch veel stabieler dan elke dag propionaat??? Volgens mij kan je hier een hele discussie over maken...

Terug
Naar boven