MuscleMeat

korte ester aan het eind

roberto24

Freaky Bodybuilder
Waardering
8
hoihoi,

vaak lees je dat er tijdens de kuur een vliegende start wordt gemaakt door korte esters te nemen. Is er iemand die ervaring heeft met het gebruik van korte esters aan het eind van de kuur van dezelfde roid die je al nam? Zit zelf momenteel aan tren ent, en weer valt het tegen, dus dacht eraan om de laatste 3 weekjes ace bij te zetten op lichte dosering. Goed idee of beter van niet?

gr

• Topic Starter Topic Starter
Hoelang ben je bezig ?
Dosering nu ?
Gecombineerd met ?
Wat zijn de resultaten zover ?

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met korte esters aan het einde, wel vooral met test.prop dan.

Gr.

ik begin nu week 5
400 mg per 6 dagen (zet elke 3e dag)
combi met mast e op 400mg, test c op 500mg en T3 op 50mcg
resultaat is redelijk gezakt bf terwijl ik op gewicht blijf, dus in dat opzicht gaat het goed, ik wordt alleen niet harder, geen aders op de armen en zo, wat ik met ace na 3 weken meteen al had, zelfs zonder cardio. Doe nu elke dag 45 min cardio, maar wordt maar niet harder. Ga nu alle zuivel (shake met melk en kwark s'avonds) dumpen, maar verder heb ik geen flauw idee wat k nog verbeteren kan, voeding is prima, rust en training ook. Heb die ace hier al staan, dus denk dat ik m dan op 75mg eod zet, omdat ik dus al flink wat trenbolone door mn systeem heb lopen momenteel. Had vooral van de mast wat meer verwacht.

Heb al kuren besloten met na laatste enantaat (tren en test)drie weken Trenbolone acetaat(100 mg eod ),daarna nam ik nog twee weken orals.
In mijn kuur zat reeds trenbolone enantaat maar de acetaat was de dag nadien ook al merkbaar.

Heb al kuren besloten met na laatste enantaat (Trenbolone en test)drie weken Trenbolone acetaat(100 mg eod ),daarna nam ik nog twee weken orals.
In mijn kuur zat reeds trenbolone enantaat maar de acetaat was de dag nadien ook al merkbaar.

kijk, daar kan ik wat mee;)

Je zou idd Trenbolone.ace 75mg eod kunnen overwegen.
Misschien dat je proviron op 50mg ed kan proberen.
Persoonlijk word ik altijd keihard van proviron en zie dan aderen waar ik ze normaal nooit zie.
Misschien dat het je het proberen waard lijkt, aangezien je toch al redelijk in deze kuur zit,
die al redelijk zwaar is.
Misschien trenbolone.ace voor de volgende keer ?

succes

die proviron is idd missch ook een goede ja, s ff kijken. thnx iig!

proviron meepakken als je al mast erbij hebt zitten lijkt me nogal onzinnig... aangezien deze compounds enorm op elkaar lijken.

jouw doseringen zijn gewoon te laag lijkt mij... op 400mg tren-e gebeurt hier ook weinig.

proviron meepakken als je al mast erbij hebt zitten lijkt me nogal onzinnig... aangezien deze compounds enorm op elkaar lijken.

jouw doseringen zijn gewoon te laag lijkt mij... op 400mg Trenbolone-e gebeurt hier ook weinig.

mja, blijkbaar. Het is dus iets meer dan 400 per week omdat ik per 6 dagen zet, maar dacht dat de combi met een dht erbij wel iets sterker zou uitpakken.

Is goed te doen man. Kun je ook direct de nakuur instappen....

goed idee..zeker met het stapeleffect van de lange esters duurt het behoorlijk lang voordat plasma levels laag genoeg zijn om de nakuur te starten. de laatste 3 a 4 wkn van de kuur overstappen op korte esters is dan ook een prima methode om je nakuur beter te laten aansluiten

ik herinner me dat ik vorig jaar pas in week 5-6 "iets" begon te merken van de tren enanthaat !!! en was er al bij al nadien toch wel positief over te spreken !

toch ff een gedachtekronkel van me

stel je doet een test ent. only dus je wacht 2weken voor je met nolva begint
doe je korte esters tijdens die 2weken wachttijd (of reeds iets vroeger of langer) de nakuur start dan toch op dezelfde tijd.
Tenzij je natuurlijk langer dan de die 2weken korte esters blijft nemen. Maarja dan snoep je toch gewoon langer niet?

Dus in plaats van met n kickstart de eerste weken te overbruggen, korte esters zetten om die laatste weken te overbruggen naar je nakuur toe.. haha.. klinkt leuk.. cker als je et allebei doet..

Reken maar ome Roberto,
dat als je er ace achter knalt, dat je weer een spurt maakt.
4-5-6 weekjes, prop ernaast mast P (Geen E!!!)
wordt je zeker blij van, ben ik van verzekerd :D

toch ff een gedachtekronkel van me

stel je doet een test ent. only dus je wacht 2weken voor je met nolvadex begintdoe je korte esters tijdens die 2weken wachttijd (of reeds iets vroeger of langer) de nakuur start dan toch op dezelfde tijd.
Tenzij je natuurlijk langer dan de die 2weken korte esters blijft nemen. Maarja dan snoep je toch gewoon langer niet?

ik neem geen nolvadex. Ik wil er ook nog 4 weekjes slin tegenaan gooien, kan dat op 2 manieren doen..:

na de 8 weken Trenbolone enth 4 weekjes slin, daarna terug naar ace, of na de 8 weken trenbolone enth meteen de ace erachteraan en daarna als afsluiter de slin. beide heb voordelen, meteen ace heb je nog lekker effect van de enanthaat, meteen slin eerst lekker massa maken om die daarna weer hard te maken met de ace. Ik neig zelf meer naar ace meteen erachteraan, omdat je anders zo gaat schommelen. vinden jullie..?

Huhmmmm... 8 weken Tren Enanth.?? Persoonlijk heb ik gemerkt dat dit spul echt het TRAAGST VAN ALLEMAAL wordt opgenomen (ik zei persoonlijk he..). Maar weet nu gewoon dat ik de eerste 6-8 weken nergens op hoef te rekenen. MAAR DAARNAA.... jaja... dan komt de aap uit de mouw;)

ik neem geen nolvadex. Ik wil er ook nog 4 weekjes slin tegenaan gooien, kan dat op 2 manieren doen..:

na de 8 weken Trenbolone enth 4 weekjes slin, daarna terug naar ace, of na de 8 weken trenbolone enth meteen de ace erachteraan en daarna als afsluiter de slin. beide heb voordelen, meteen ace heb je nog lekker effect van de enanthaat, meteen slin eerst lekker massa maken om die daarna weer hard te maken met de ace. Ik neig zelf meer naar ace meteen erachteraan, omdat je anders zo gaat schommelen. vinden jullie..?

Ik zou de slin lekker combineren met AAS,
dit heb je nog niet gedaan toch?
combineer de slin met de tren E,
pak daarna de ace zonder slin, zodat er 4 weken tussen zit, en dan na die 4 weken pak je de slin er weer bij om je massa vast te houden..

Ik zou de slin lekker combineren met AAS,
dit heb je nog niet gedaan toch?
combineer de slin met de Trenbolone E,pak daarna de ace zonder slin, zodat er 4 weken tussen zit, en dan na die 4 weken pak je de slin er weer bij om je massa vast te houden..

is op zich een redelijk idee, maar wil tijdens mn laatste weekjes enanthaat nog wat procentjes droppen, dus heb daar nog geen belang bij de slin, het gaat al moeilijk genoeg gvdgvd :(

is op zich een redelijk idee, maar wil tijdens mn laatste weekjes enanthaat nog wat procentjes droppen, dus heb daar nog geen belang bij de slin, het gaat al moeilijk genoeg gvdgvd :(

pak er clen of adipex bij... T3/T4, een stacker.. Efidrine.. je weet het zelf allemaal wel toch :P
maar ja, cutten met lange esters... gaat een stuk minder hard dan met korte esters.. hoeveel zit je nu bro?

pak er clenbuterol of adipex bij... T3/T4, een stacker.. Efidrine.. je weet het zelf allemaal wel toch :P
maar ja, cutten met lange esters... gaat een stuk minder hard dan met korte esters.. hoeveel zit je nu bro?

jij mag je niet moeien Siss ... je hebt nog nooit een einde van een kuur gehad :D

:jk: bro' ;)

Terug
Naar boven