Sisevano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
jij mag je niet moeien Siss ... je hebt nog nooit een einde van een kuur gehad
bro'
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij mag je niet moeien Siss ... je hebt nog nooit een einde van een kuur gehad
bro'
![]()

pak er clenbuterol of adipex bij... T3/T4, een stacker.. Efidrine.. je weet het zelf allemaal wel toch
maar ja, cutten met lange esters... gaat een stuk minder hard dan met korte esters.. hoeveel zit je nu bro?

ik neem T3,ephedrine voor t sporten. Elke ochtend 45min cardio op lege maag en 30min cardio na mn kt, het schiet maar niet op joh
k*tlichaam van mij![]()
cycle de ephedrine eens met clenbuterol zou ik zeggen
En hoeveel ephedrine neem je?
ik neem 1 ephedrine (30mg geloof k)samen met 100mg caffeine voor het sporten, heb nog 2 weekjes clenbuterol liggen die doe k straks ook nog ff op 80mcg.
ik cycle mn carbs, 3 dagen laag 1 wat hoger, maar nooit na 18:00, ik heb alle zuivel er al uit..
Hoe hoog is je hartslag, want ik merk toch dat als je op 70% zit van je max, dat het cutten een stuk sneller gaat, dan als je hoger in je hartslag zit.
In jouw geval dus:
max. hartslag 220-25=195
195x70%=136.5
ik cardio tussen de 130/140, af en toe ff sprintje naar de 150.

mss juist meer interval cardio doen op niet KT dagen?
just a thought...
Oke vaag, ja ik doe nu sochtends 30 min cardio op lege maag elke dag, en op KT dagen na KT 30 min, en bij mij gaat het redelijk snel. Ik gebruik wel ephedrine en caffeine. Miss moet je dan nog lager in je carbs gaan![]()
Interval training deed geen ruk bij mij. Heb een paar maandjes enkele keren
per week sprintjes getrokken maar noppes. Imo als je 5 a 6 dagen sport per
week hou je het beter op easy going cardio (70%) maar gedurende langere tijd.
De naverbranding zoals ze zeggen heb je dan niet nodig volgens mij omdat
je toch iedere dag beweegt.
Maar dat is dan weer personlijk gebonden.
ik zit al onwijs laag in carbs, eigenlijk alleen nog wat zilvervliesrijst voor en na kt, en af en toe een boterhammetje om mn kipfilet heen, verder niet.
ik neem 1 ephedrine (30mg geloof k)samen met 100mg caffeine voor het sporten, heb nog 2 weekjes clenbuterol liggen die doe k straks ook nog ff op 80mcg.