Fitness Seller

korte ester aan het eind

• Topic Starter Topic Starter
pak er clenbuterol of adipex bij... T3/T4, een stacker.. Efidrine.. je weet het zelf allemaal wel toch :P
maar ja, cutten met lange esters... gaat een stuk minder hard dan met korte esters.. hoeveel zit je nu bro?

ik neem T3,ephedrine voor t sporten. Elke ochtend 45min cardio op lege maag en 30min cardio na mn kt, het schiet maar niet op joh:grumble:
k*tlichaam van mij :)

cycle de ephedrine eens met clenbuterol zou ik zeggen

En hoeveel ephedrine neem je?

ik neem 1 ephedrine (30mg geloof k)samen met 100mg caffeine voor het sporten, heb nog 2 weekjes clen liggen die doe k straks ook nog ff op 80mcg.

ik neem 1 ephedrine (30mg geloof k)samen met 100mg caffeine voor het sporten, heb nog 2 weekjes clenbuterol liggen die doe k straks ook nog ff op 80mcg.

mij heeft adipex goed geholpen.
als je nou low carb gaat zitten? of doe je dat al?
2 weekjes low carb alleen het weekend niet, cycle idd die efedrine tesamen met de Clen..
moet toch te doen zijn kerel...

ik cycle mn carbs, 3 dagen laag 1 wat hoger, maar nooit na 18:00, ik heb alle zuivel er al uit..

ik cycle mn carbs, 3 dagen laag 1 wat hoger, maar nooit na 18:00, ik heb alle zuivel er al uit..

Vaag man..
zo zie je maar ieder lichaam is anders hé..
cycle clen 120mcg 2 weken,
verhoog je efi naar 60-90 pak het de hele dag door,
meer nken..
meer cardio
trek je lange esters er uit, en douw er korte in.
clen injectable al eens aan gedacht?
PGCL...DNP...

Gooi je carbs er helemaal uit ... -30gr per dag.
Kies één dagje met super veel complexe healthy carbs (refeed dus)

Gewoon even een kort stukje tussendoor ...

Should I taper Clenbuterol on and off?
Yes. With ANY thermogenic, the side effects can be pronounced and a shock to
the system. To lessen these, here is an optimal pill count for a two-week
cycle. (assuming standard clenbuterol dosages of 20mcg such as Spriopent).

Week 1: 2, 3, 4, 5, 6, 6, 6
Week 2: 6, 6, 6, 5, 4, 3, 2

Weeks 3 and 4: ECA (Hydroxycut, Xenadrine, Stacker, etc.)
The ECA stacks in between will help prevent against the inevitable crash when
taking clenbuterol.

EDIT: ikzelf hou er niet zo van om hele weken clenbuterol te nemen
(en gezien de halfwaarde van clenbuterol 36u is zie ik het nut ook niet echt)
en doe cycles van 2 dagen. Dus 5 x 20mcg clenbuterol en 2 x 50mg Efi (per dag)

Laatst bewerkt:
Kijk, aan zulke info hebben we nou wat!

Hoe hoog is je hartslag, want ik merk toch dat als je op 70% zit van je max, dat het cutten een stuk sneller gaat, dan als je hoger in je hartslag zit.

In jouw geval dus:
max. hartslag 220-25=195
195x70%=136.5

Hoe hoog is je hartslag, want ik merk toch dat als je op 70% zit van je max, dat het cutten een stuk sneller gaat, dan als je hoger in je hartslag zit.

In jouw geval dus:
max. hartslag 220-25=195
195x70%=136.5

ik cardio tussen de 130/140, af en toe ff sprintje naar de 150.

mss juist meer interval cardio doen op niet KT dagen?
just a thought...

ik cardio tussen de 130/140, af en toe ff sprintje naar de 150.

Oke vaag, ja ik doe nu sochtends 30 min cardio op lege maag elke dag, en op KT dagen na KT 30 min, en bij mij gaat het redelijk snel. Ik gebruik wel ephedrine en caffeine. Miss moet je dan nog lager in je carbs gaan???

mss juist meer interval cardio doen op niet KT dagen?
just a thought...

Interval training deed geen ruk bij mij. Heb een paar maandjes enkele keren
per week sprintjes getrokken maar noppes. Imo als je 5 a 6 dagen sport per
week hou je het beter op easy going cardio (70%) maar gedurende langere tijd.
De naverbranding zoals ze zeggen heb je dan niet nodig volgens mij omdat
je toch iedere dag beweegt.

Maar dat is dan weer personlijk gebonden.

Op dit moment neem ik Animal Cuts, 2 zakjes per dag en cycle ik ephedrine
(op woensdag, zaterdag & zondag 100mg). En ik ben iets meer dan een
procentje vet kwijt op 2 weken.

Dieet bestaat uit +250gr eiwit; -100gr KH; -100gr vet (2100-2300kcal)

nvdr: Animal Cuts van Universal Nutrition. (supp op basis van groene thee en stuff)

http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=267

Oke vaag, ja ik doe nu sochtends 30 min cardio op lege maag elke dag, en op KT dagen na KT 30 min, en bij mij gaat het redelijk snel. Ik gebruik wel ephedrine en caffeine. Miss moet je dan nog lager in je carbs gaan???

ik zit al onwijs laag in carbs, eigenlijk alleen nog wat zilvervliesrijst voor en na kt, en af en toe een boterhammetje om mn kipfilet heen, verder niet.

Interval training deed geen ruk bij mij. Heb een paar maandjes enkele keren
per week sprintjes getrokken maar noppes. Imo als je 5 a 6 dagen sport per
week hou je het beter op easy going cardio (70%) maar gedurende langere tijd.
De naverbranding zoals ze zeggen heb je dan niet nodig volgens mij omdat
je toch iedere dag beweegt.

Maar dat is dan weer personlijk gebonden.

ik doe s'ochtends idd wat easy cardio op ong 70% voor 45 min, s'avonds ga ik wat harder met af en toe een sprintje.

ik neem 1 ephedrine (30mg geloof k)samen met 100mg caffeine voor het sporten, heb nog 2 weekjes clenbuterol liggen die doe k straks ook nog ff op 80mcg.

na de ephedrine geen clen nemen heeft weinig zin, omdat beide beta2-agonisten zijn en ephi de beta2-receptor heeft afgestompt, dus beter even wachten voor clen gebruik, maar ja daarentegen als je ook t3 neemt die zorgt weer voor en upregulatie van de beta2-receptor. Verder succes met het cutten (k*tzooi)

http://www.steroid.com/Clenbuterol.php

interessant stukje mhd, thnx. Maar wat ik er niet uit kan halen is hoe lang het duurt voordat je receptoren weer volledig ontvankelijk zijn. Er wordt voornamelijk de mythe onderuit gehaald dat ephedrine juist de gevoeligheid zou verhogen, maar nergens staat hoelang je dus zou moeten wachten na ephedrine met clenbuterol. Iemand..?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Since we´re speaking about beta-receptors and upregulation, here, let me address the claim that you can use ephedrine (or the ECA stack), alternating with clenbuterol, in order to avoid receptor downgrade. I´m not sure where this rumor came from, but it is totally incorrect.

To dispel this myth, lets examine ephedrine for a second. Remember when I said that using clenbuterol to stimulate the beta-2 receptors is like hitting a tack with a hammer? Well, Ephedrine is like a sledge-hammer, it hits the beta-2´s and everything around them. That´s because it´s not selective, but rather it stimulates other receptors to a great degree as well.

Anyway, one of those receptors that ephedrine hits is the Beta-2 (yeah...the same one as Clen). As you can see from the graph below (ephedrine is represented by the the solid circles), it reduced Beta-2-AndrenergicReceptor (what we call, in laymens terms, the "Beta-2 receptor") levels to 32% of the control level after 24 hours. Read this again:

Ephedrine, in this study, reduces Beta-2 receptor levels to 32% of control after 24 hours.

(see the solid circles in this graph represent ephedrine)

Granted, it´s not perfect, it´s not in vivo, etc...But there´s no denying that ephedrine will downregulate beta-2 receptors....ergo you will not be able to use it on the weeks in between your clenbuterol to upgrade your receptors.

heb dit ook ff op een ander forum gepost, en kreeg daar terug van robin, iemand die ook zeker kennis van zaken heeft..: (beetje raar geformuleerd misschien, omdat het 2 reply's zijn op vragen van mij)

Het maakt geen zak uit als je beide gebruikt. Met alleen ephedrine ga je nooit al je beta2 receptoren bezetten. Het probleem is alleen dat clen dusdanig heftig is met de bezetting van de beta2 receptoren dat het erg heftig wordt als je er ephedrine bij gaat gebruiken (de sides zoals trillerigheid, etc)... Hetzelfde als clen met caffeine combineren...dat is ook niet echt grappig.

Jawel, maar dat gaat ergens anders over. Het stuk geeft aan dat je in je 'off' periode van clen geen ephedine moet gebruiken omdat die ook aan de beta2 receptor hecht. Dus dat klopt. Je gaat namelijk of om je receptoren rust te geven...en als je dan met een ander middel nog steeds diezelfde receptoren blijft bezetten schiet je niets met die rustperiode op...

Terug
Naar boven