AndroidHealthClinic

korte kuur lange esters

bob the builder

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
laat eens even horen wat jullie hiervan vinden.

(ik zat met name te denken aan beginnerskuurtjes....aangezien daar vaak advies over gevraagd wordt.)

vaak worden kuren van min 8 weken met lange esters aangeraden met name omdat je anders zo vaak zou moeten prikken in een korte kuur met korte esters...

is er geen tussen vorm ....dacht ik zo bij mezelf?

Denk zo niet dat er echt een tussen weg is dat je weinig hoeft te prikken en snel groeit haha dat zou ideaal zijn.. bij lange ester moet je gauw rekenen aan een 10 weken bij korte aan een week of 6

priken is toch leker of niet?

Als je 21dagen prikt elke 3e dag met lange esthers heb je ook een kort kuurtje van minder dan 8weken. Maarja dan is er weer sprake van vaker prikken, je moet er wat voor over hebben en je weet wel meteen hoe het is om te prikken als prikken je sowieso al afschrikt.
Waarom zou je het dan in doen?

• Topic Starter Topic Starter
Als je 21dagen prikt elke 3e dag met lange esthers heb je ook een kort kuurtje van minder dan 8weken. Maarja dan is er weer sprake van vaker prikken, je moet er wat voor over hebben en je weet wel meteen hoe het is om te prikken als prikken je sowieso al afschrikt.
Waarom zou je het dan in doen?

prikken schrikt mij geenszins af.
maar vaak worden juist aan beginnende kuurders van die lange draken van kuren aangesmeerd omdat ze met een korte ester te vaak zouden moeten prikken.

zet je nu b.v. om de drie dagen test e
500
500
250
250
250
250
250
250
dan zou je zo minder prikken als met test prop en vaker als met een lange test e kuur.
lijkt mij een middenweg......

Je kan ook dag 1t/m10 Sustanon 250mg ED nemen, en dan heb je ook een kort kuurtje. Maar wel elke dag prikken.

Lijkt nergens op imo.
Heel simpel:

Een korte kuur met met lange en korte esters.
Korte kuren zijn niet voor beginners
Een korte kuur duurt nooit langer dan 4 weken

Nee dat bedoelt onze megamuis niet..
Je moet gewoo beginnen met een standaard kuurtje van minimaal 8 weken.. Dan weet je nl hoe je op bijv. testo reageert! Met die ervaringen kun je verder bouwen snappie?? Niet dat je in je korte kuur zometeen grote doseringen gaat zetten en je lichaam stoot het kei hard af met alle bijwerkingen van dien;)

Nee dat bedoelt onze megamuis niet..
Je moet gewoo beginnen met een standaard kuurtje van minimaal 8 weken.. Dan weet je nl hoe je op bijv. testo reageert! Met die ervaringen kun je verder bouwen snappie?? Niet dat je in je korte kuur zometeen grote doseringen gaat zetten en je lichaam stoot het kei hard af met alle bijwerkingen van dien;)

Idd Koen, zo werkt het!

die ervaring heb je na een kuur of 4, 5 pas.

Ok dit is misschien beetje voor gevorderden dan, maar de conclusie die ik hieruit trek is dat er geen enkele mogelijkheid is om een kort kuurtje toe te passen op een beginner, dus ben je verplicht minimaal een kuurtje van 8weken te doen.

Tuurlijk wel, maar dan zul je te weinig uit je kuur halen...
ZOu jij een beginner op 150 mg prop ed zetten? Ik niet, want je weet niet hoe die gene er op reageert. Dus je kunt wel 4 weken 100 mg prop eod zetten, maar dan ben je nog vol in de groei dus zou het doodzonde zijn om em af te kappen niet?

Tuurlijk wel, maar dan zul je te weinig uit je kuur halen...
ZOu jij een beginner op 150 mg prop ed zetten? Ik niet, want je weet niet hoe die gene er op reageert. Dus je kunt wel 4 weken 100 mg prop eod zetten, maar dan ben je nog vol in de groei dus zou het doodzonde zijn om em af te kappen niet?

We hebben het hier over een korte kuur met lange esthers dus geen prop.
Ik denk dat bob hier bedoelt om voor beginners een kort kuurtje te maken met lange esthers zodat ook beginners veiliger kunnen kuren, want zoals je weet is langer kuren slecht voor je herstel, cholesterol noem maar op.
Dus de informatie die je geeft is hier n.v.t. en ja je bent nog volop in de groei maar groeien doe je met een kort kuurtje ook wel anders zou niemand het doen.

Was maar bwv spreken joh...
Waar het om gaat is dat je tijdens korte kuren op veel hogere doseringen zit.. Sowieso met grote esters omdat die veel later inkicken.. Maar dat wil je een beginner niet aandoen want voor het zelfde geldt gaat ie totaal naar de klote van de bijwerkingen. Dat bedoelde ik..

We hebben het hier over een korte kuur met lange esthers dus geen prop.
Ik denk dat bob hier bedoelt om voor beginners een kort kuurtje te maken met lange esthers zodat ook beginners veiliger kunnen kuren, want zoals je weet is langer kuren slecht voor je herstel, cholesterol noem maar op.
Dus de informatie die je geeft is hier n.v.t. en ja je bent nog volop in de groei maar groeien doe je met een kort kuurtje ook wel anders zou niemand het doen.

Hoe lang is een korte kuur voor jou dan???

• Topic Starter Topic Starter
korte kuur is imo 4 weken.

als eerste kuur is het dus idd lastig om iemand op hoge doseringen lage esters te zetten omdat je nog niet weet wat het met zijn lichaam gaat doen...

miss was ik een beetje overmoedig omdat ik van test e ook in hoge doseringen weinig last heb van sides. (en weet dit pas nadat ik het een keer of wat door m'n lijf heb stromen natuurlijk.)

de lengte van de beginners kuren die vaak aangeraden worden zijn dus als ik het goed begrijp zo lang met een lange ester omdat je zo ervaring met de gebruikte aas opdoet?
(klinkt eigenlijk heel logisch)

trouwens bedankt voor alle reacties.:)

korte kuur is imo 4 weken.

als eerste kuur is het dus idd lastig om iemand op hoge doseringen lage esters te zetten omdat je nog niet weet wat het met zijn lichaam gaat doen...

miss was ik een beetje overmoedig omdat ik van test e ook in hoge doseringen weinig last heb van sides. (en weet dit pas nadat ik het een keer of wat door m'n lijf heb stromen natuurlijk.)

de lengte van de beginners kuren die vaak aangeraden worden zijn dus als ik het goed begrijp zo lang met een lange ester omdat je zo ervaring met de gebruikte aas opdoet?
(klinkt eigenlijk heel logisch)

trouwens bedankt voor alle reacties.:)

klopt

Toch ook gewoon omdat er in Test e lange esthers zitten (lange kuren) en je met b.v. prop direct heel vaak moet prikken (ed of eod). Want korte esthers zijn natuurlijk snel je systeem uit dus eigenlijk ideaal voor je lichaam om te kijken hoe het erop reageerd. Volgens mij is de reden dat een beginner gewoon nog geen trek heeft in zo vaak spuiten. Eerst maar eens kijken wat 1x in de week doet.

Terug
Naar boven