- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
`BigMaus zei:
hitman zei:`
Des te meer je straks je hoogtepunten gaat waarderen.
SQUAT zei:Genetisch aangelegde freaks reageren beter op lagere dossisen dan andere! Geloof me maar ik heb eens een zwarte jongen zien groeien als een kool die niet eens wist wat aa's waren! Hun dosis na jaren zal mits een beetje verstand ook lager zijn dan minder genetisch bevoordeelden.
Dat je steeds hoger moet gaan doseren omdat je lichaam gewend geraakt aan steeds dezelfde kuren ben ik het niet mee eens! Volgens mij reageert het lichaam steeds minder en minder op dezelfde dosis naarmate het meer spiermassa heeft opgebouwd. Gewoon geraken aan een aa vind ik bullshit! Anders zou je er op hoge dosissen ook niet meer op reageren.

BigMaus zei:

gelukkig is t alleen je kuurSCHEMA en is er niet iemand met al je vials vandoorBigMaus zei:

maartenonnink zei:gelukkig is t alleen je kuurSCHEMA en is er niet iemand met al je vials vandoor
denk dat je het dan een stuk minder leuk had gevonden

BigMaus zei:
ketosis= als je geen carbs meer in je hebt zodat je vet gaat wegfikke..komen ketonen vrij...dan ben je in ketosis...je kan daar snel in komen door die kleine hoeveelheden slin te injecteren zonder hypo te raken..BigMaus zei: