XXL Nutrition

korte kuur

• Topic Starter Topic Starter
flex170578 zei:
Allereerst "bescheiden" zoals je vermeld is niet hetzelfde als zeggen "meer bescheiden" dan 2,8gr trenbolone, 3,5gr Test en 2,1 gr winstrol per week. Je zit bijna aan 10gr/w en dat gedurende bijna 3w... Ik durf mn hand in het vuur te steken dat die gasten waar ik het over had in hun topperiode niet de helft "erin douwen"

Je bent verder de eerste die ik ken die zo een doseringen openbaar maakt. Persoonlijk denk ik nog steeds: wat niet in de androgene receptor klikt zal voor de nodige nevenwerkingen zorgen. Ik ken verder geen enkele wetenschappelijke studie die je "prime methode" zal backen. Maar goed, misschien overtuig je ons wel van het tegendeel

heerlijk dit :D :D

Kijk, ik heb 0,0 over wetenschappelijke back-up gevonden.
Maar deze manier word al jaren beproefd in Europa.

Zoals Rodge al zei, werkt het echt (praktijk)!!
Het werkt ook voor ander normale kuren.

flex170578 zei:
Tuurlijk, je hebt je lichaam ook gedurende een x aantal weken uitgehongerd. Als je dan ineens je calorien verdubbelt, tja... Als je dan niet heftig reageert met nog eens 10gr extra aan lekkers...

Nu zeg je het zelf bro.
Zo werkt dat nou, maar uithongeren is niet het juiste woord vrees ik.

Na een lange wedstrijddieet (wwar ik overigens geen verstand van heb) ging Dorian ook meteen weer aan de juice en zoals iedereen hem kent, keihard trainen.

Dit gaf hem een gigantisch voordeel en een boel sandow-beeldjes!

Korte kuren werken, en werken voor iedereen die al een paar normale cycles heeft gedaan.
Dus niet de noob!!!

De doseringen en samenstelling zou in principe voor iedereen uniek moeten zijn.
Samengesteld door de ervaring met middelen die de gebruiker al heeft genuttigd.
Zo zo een kuur met uitsluitend korte esters ook werken...er zijn veel varianten en methodes.

Ik vraag me dan wel eens af wat jowu kuurhistorie si, wil je die dan ook een sdelen?

Hey Amigo hoe staat het er voor nu?

Die Lange zei:
Ik vraag me dan wel eens af wat jowu kuurhistorie si, wil je die dan ook een sdelen?

Update:

Prime in volle gang....gaat nog prima maar wel veel en vaak honger ivm de lage carbs.

Mijn vorige kuren staan wel op dit board.
Ik ga geen doseringen meer bekend maken.
Aan de hand van die vorige kuren en doseringen is deze dus tot stand gekomen.

Ha maus,

hoe ga je injects p.d. verdelen? (sorry als het al ergens staat)

In mn been voornamelijk....plekken genoeg om een naald in te steken!

BigMaus zei:
Ach, het was of bb of schaken

Ik ken een mede sporter die ook een korte X-TREME!!! kuur doet en wat groeit dat ventje...imo is het net zo slecht voor je lichaam als dat je het verspreid over 12 wkn.....maar dat het niets is voor een beginner hoef ik niet te zeggen :D

*wil ook weer knallen :D*

SCREWBEAST zei:
Ik ken een mede sporter die ook een korte X-TREME!!! kuur doet en wat groeit dat ventje...imo is het net zo slecht voor je lichaam als dat je het verspreid over 12 wkn.....maar dat het niets is voor een beginner hoef ik niet te zeggen :D

*wil ook weer knallen :D*

DANKUWEL!!!

Om het een en ander ff duidelijk te maken,

Het is wel wat voor beginners eigenlijk (andere doseringen uiteraard) maar die weten niet waar ze goed op gaan.
Daarom zouden zij eerst wat cycles moeten doen van 8 tot 12 weken.
Met die kennis die ze daarbij opdoen kunnen ze gaan experimenteren met korte kuren.
Die niet perse heftig hoeven te zijn.

Dat dit minder schadelijk is dan het verspreiden over 12 tot 16 weken lijkt mij voor zich te spreken. :D

BigMaus zei:
DANKUWEL!!!

Om het een en ander ff duidelijk te maken,

Het is wel wat voor beginners eigenlijk (andere doseringen uiteraard) maar die weten niet waar ze goed op gaan.
Daarom zouden zij eerst wat cycles moeten doen van 8 tot 12 weken.
Met die kennis die ze daarbij opdoen kunnen ze gaan experimenteren met korte kuren.
Die niet perse heftig hoeven te zijn.

Dat dit minder schadelijk is dan het verspreiden over 12 tot 16 weken lijkt mij voor zich te spreken. :D

idd voor een beginner zou het ook wel kunnen maar ik ben een voorstander van een goede massa kuur als 1e kuur....

maar goed al die theorieen respect dat je gewoon bij je mening blijft en er in gelooft ik kan wel met heel veel onderbouwingen komen maar dat is denk ik niet nodig gezien jezelf heel goed weet waar je mee bezig bent.

Mijn maatje doet:

week 1 1500mg Test-E
week 2 t/m 6 500mg Test-E EOD
week 2 t/m 6 150mg Tren-A EOD
week 2 t/m 6 100mg Winny EOD

en daarna bridgen met IGF-1 en daarna verder brain stormen :D

Ja ok, maar 6 weken vind ik al niet echt kort meer.
Een grensgeval welicht.

Hij kan nog naar 4 weken gaan?? misschien wat spullen ed zetten?

Ik zeg maar wat bro, ik ken zn kuurverleden ook niet.

En trouwens, ''maatje''? Je bent het dus gewoon zelf??? :D

BigMaus zei:
Ja ok, maar 6 weken vind ik al niet echt kort meer.
Een grensgeval welicht.

Hij kan nog naar 4 weken gaan?? misschien wat spullen ed zetten?

Ik zeg maar wat bro, ik ken zn kuurverleden ook niet.

En trouwens, ''maatje''? Je bent het dus gewoon zelf??? :D

4 wkn had ook gekund maar dit was IMO het beste :D en kuurverleden is redelijk....is ook maar een beestje van 125 kg ;)

En NEE ik ben het niet (vrouwtje leest hier ook mee dus :D)

Als ik weer ga zal het pas in jan zijn en dan voor een heel jaar :D maar eerst ff de natuurlijke weg in gaan want er zit nog groei in merk ik wel op de natuurlijke weg.

SCREWBEAST zei:
4 wkn had ook gekund maar dit was IMO het beste :D en kuurverleden is redelijk....is ook maar een beestje van 125 kg ;)

En NEE ik ben het niet (vrouwtje leest hier ook mee dus :D)

Als ik weer ga zal het pas in jan zijn en dan voor een heel jaar :D maar eerst ff de natuurlijke weg in gaan want er zit nog groei in merk ik wel op de natuurlijke weg.

Een heel jaar dus he?
En ze vinden mij extreem :(

Ik denk dat je ook eerst met normale cycles moet uitvinden wat je favo roids zijn. Iedereen reageert overal anders op.

IKKE zei:
Ik denk dat je ook eerst met normale cycles moet uitvinden wat je favo roids zijn. Iedereen reageert overal anders op.

Daar probeer ik juist NIET aan te denken want dan worden het helemaal bizare kuren :D

hoeveel keer heb je eig gekuurd alvorens je aan deze begon (begint),ik kan me niet inbeelden dat ik zo een kuur na een kuur of 5-6 al zou knn doen, ik had bij jou dagdosis tren per WEEK al sides van agressi en dergelijke

Terug
Naar boven