XXL Nutrition

korte kuur

• Topic Starter Topic Starter
Beast N°1 zei:
hoeveel keer heb je eig gekuurd alvorens je aan deze begon (begint),ik kan me niet inbeelden dat ik zo een kuur na een kuur of 5-6 al zou knn doen, ik had bij jou dagdosis trenbolone per WEEK al sides van agressi en dergelijke

Kerel, ik ga hier niet meer op in op het forum.
Als je het wil weten mag je me mailen.

BigMaus zei:
Aan de schijt raken en al die dingen meer houd ik ernstig rekening mee.
Maar zoals ik al zei staat de kuur pas vast op dag 1 en niet eerder!

Bedoel je met fixeren de prime?

Dat ik niet nummer 1 ben boeit me weinig kerel.
Het punt is dat ik dit hele verhaal ook voor me kon houden en het niet met jullie delen, maar zo zit ik niet in elkaar.

Ik zal in alle eerlijkheid alles met jullie delen.
Ook als ik halverwege zo ziek word als een hond en ermee kap.

De opbouw van spier gaat trager dan de opbouw van water die zich algeheel in het lichaam zal ophouden. 4 weken is volgens mij voor dat eerste misschien wel kort. Dat een spier voor een groot deel water is weet ik wel. Dat bedoel ik met fixeren.

Wat is trouwens de hoofdbedoeling van je kuur? Kort kuren om neveneffecten (in tijd) te beperken of extreeme dosseringen omdat je niet goed meer reageerd op een gewone kuur? Of bijde?

Je aa's werken nog heel wat langer door dan 4 weken! Dus daar gaat je theorie van kort kuren! Een kuur begint en eindigt niet wanneer de spuit er uit gaat maar wanneer het product uitgewerkt is!

De meeste neveneffecten van aa's zijn dosis gebonden en minder tijdsgebonden.
De neveneffecten op bloeddruk onstaan in hoge dossisen trouwens direct en niet na lange tijd!

BigMaus zei:
Dat die toppers het bescheiden aanpakken geloof ik geen donder van kerel.
Op dit board zit ook een topper die met zeer bescheiden hoeveelheden beweert dat top-fysiek te hebben gekregen.

Gewoon die spuiten vullen en erin douwen!!

Genetisch aangelegde freaks reageren beter op lagere dossisen dan andere! Geloof me maar ik heb eens een zwarte jongen zien groeien als een kool die niet eens wist wat aa's waren! Hun dosis na jaren zal mits een beetje verstand ook lager zijn dan minder genetisch bevoordeelden.

Dat je steeds hoger moet gaan doseren omdat je lichaam gewend geraakt aan steeds dezelfde kuren ben ik het niet mee eens! Volgens mij reageert het lichaam steeds minder en minder op dezelfde dosis naarmate het meer spiermassa heeft opgebouwd. Gewoon geraken aan een aa vind ik bullshit! Anders zou je er op hoge dosissen ook niet meer op reageren.

Ik ben wel benieuwd welk dieet hierbij hoort! Of heb je dat niet aangepast en is dit minder extreem BigMaus? Idem training!?

SQUAT zei:
Genetisch aangelegde freaks reageren beter op lagere dossisen dan andere! Geloof me maar ik heb eens een zwarte jongen zien groeien als een kool die niet eens wist wat aa's waren! Hun dosis na jaren zal mits een beetje verstand ook lager zijn dan minder genetisch bevoordeelden.

Dat je steeds hoger moet gaan doseren omdat je lichaam gewend geraakt aan steeds dezelfde kuren ben ik het niet mee eens! Volgens mij reageert het lichaam steeds minder en minder op dezelfde dosis naarmate het meer spiermassa heeft opgebouwd. Gewoon geraken aan een aa vind ik bullshit! Anders zou je er op hoge dosissen ook niet meer op reageren.
Daar heb je mischien een punt maar is het niet zo dat je telkens meer alcohol nodig hebt dan een eerste keer idem met drugs.
Corrct me if i'm wrong.

Kukkeledeh zei:
Daar heb je mischien een punt maar is het niet zo dat je telkens meer alcohol nodig hebt dan een eerste keer idem met drugs.
Corrct me if i'm wrong.

Dat klopt wel maar na een tijd niet gebruiken/drinken ben je net zo goed weer een leek hoor .

Ik heb vorige zaterdag na twee maanden niks meer te drinken twee pinten gedronken en ik voelde me serieuze loechtjes . Dus je lichaam went wel aan permanent gebruik maar als je lang genoeg stopt ben je weer gevoelig .

Misschien heb je met meer spiermassa meer receptoren en heb je dus meer nodig om deze te vullen ???

off-topic maar volgens mij is voor alcohol zo dat je gewend raakt aan de effecten van de stof, niet aan de stof zelf. Maar ik denk overigens ook dat het vergelijken van het gedrag van twee heel verschillende stoffen in het bloed ook niet zomaar opgaat. Voor cannabis geldt bijv wel een max opname, maar er is geen sprake van gewenning. Door het tot je nemen van cannabis, raken je cannaboid receptoren verzadigd. Vol = vol zeg maar, het duurt weer even voordat deze receptoren vrij komen.
dit even om mijn punt duidelijk te maken.
Imo dus appels en peren vergelijken.

SQUAT zei:
Je aa's werken nog heel wat langer door dan 4 weken! Dus daar gaat je theorie van kort kuren! Een kuur begint en eindigt niet wanneer de spuit er uit gaat maar wanneer het product uitgewerkt is!

Daarom ook de laatste 2 weken korte esters.

Ik volg je hier niet helemaal even. Misschien ligt het aan mij.
Je zegt eerst dit:
Dat je steeds hoger moet gaan doseren omdat je lichaam gewend geraakt aan steeds dezelfde kuren ben ik het niet mee eens!

Vervolgens dit:
Volgens mij reageert het lichaam steeds minder en minder op dezelfde dosis naarmate het meer spiermassa heeft opgebouwd.

Komt dat niet op hetzelfde neer?

SQUAT zei:

De meeste neveneffecten van aa's zijn dosis gebonden en minder tijdsgebonden.
De neveneffecten op bloeddruk onstaan in hoge dossisen trouwens direct en niet na lange tijd!

DIt zit ik me al hele tijd af te vragen.

De halfwaarde tijd blijft gewoon gelden, dus het spul zal een stuk langer in je lichaam zitten dan in een 'gewoon' kuurtje. Dus of je meteen met de PCT kan beginnen blijft de vraag (het kan wel, maar heeft het nut).

Sommige bijwerkingen merkt men juist in het begin van een kuur, temeer door de impact die de stoffen hebben op je lichaam en verstoring van de homeostase.

Wat ik nog wil zeggen is: iedereen kan groeien op lage doseringen (mits je voeding en training optimaal is), alleen je komt met je spiermassa op een punt dat je een minimum dosering nodig hebt om de spiermassa te behouden en steeds hoger moet door de verhoging van spiermassa.

Glenn GX zei:

De halfwaarde tijd blijft gewoon gelden, dus het spul zal een stuk langer in je lichaam zitten dan in een 'gewoon' kuurtje. Dus of je meteen met de PCT kan beginnen blijft de vraag (het kan wel, maar heeft het nut).

.

zit me dit dus ook al een hele tijd af te vragen, stel je kuurt met iets van 14 dagen halfwaarde tijd en neemt hier 200 mg van per week voor 10 weken en begint na 3 weken met de pct.
een ander gebruikt hier ook voor 10 weken per week 2000 mg van. moet deze persoon dan niet iets van 3 maanden wachten voor hij met de pct kan beginnen?
heb niet veel zin om dit helemaal te gaan berekenen want dat kost wel even wat tijd vrees ik.
uiteindelijk raakt deze stof toch nooit uit je lichaam?
vraag me dit dus al n tijd af, heeft iemand mischien hier een studie of iets dergelijks over?

maartenonnink zei:
zit me dit dus ook al een hele tijd af te vragen, stel je kuurt met iets van 14 dagen halfwaarde tijd en neemt hier 200 mg van per week voor 10 weken en begint na 3 weken met de pct.
een ander gebruikt hier ook voor 10 weken per week 2000 mg van. moet deze persoon dan niet iets van 3 maanden wachten voor hij met de pct kan beginnen?
heb niet veel zin om dit helemaal te gaan berekenen want dat kost wel even wat tijd vrees ik.
uiteindelijk raakt deze stof toch nooit uit je lichaam?
vraag me dit dus al n tijd af, heeft iemand mischien hier een studie of iets dergelijks over?

nee de halfwaardetijd verandert toch niet ?

het is wel zo dat als de ene nog op 50 mg zit dat dat bij de andere nog 500 is

Heb het even ingevuld in een roidcalc.

Puur de test E met de test prop.
Laatste Test E injectie dag 18
Laatste prop injectie dag 30..

300mg(7) 30 384 mg
31 291 mg
32 223 mg
33 173 mg
34 136 mg
35 108 mg
36 87 mg
37 71 mg
38 59 mg
39 49 mg
40 41 mg
41 35 mg
42 30 mg
43 26 mg
44 23 mg
45 20 mg
46 17 mg
47 15 mg
48 14 mg
49 12 mg
50 11 mg
51 9 mg
52 8 mg
53 7 mg
54 7 mg
55 6 mg
56 5 mg

Laatste Test E injectie dag 14
Laatste prop injectie dag 30

300mg(7) 30 344 mg
31 254 mg
32 190 mg
33 143 mg
34 109 mg
35 84 mg
36 65 mg
37 52 mg
38 42 mg
39 34 mg
40 28 mg
41 23 mg
42 19 mg
43 16 mg
44 14 mg
45 12 mg
46 11 mg
47 9 mg
48 8 mg
49 7 mg
50 6 mg
51 5 mg
52 5 mg

Nu wordt het intressant:D

Laatste Test E injectie dag 10
Laatste Prop injectie dag 30

00mg(7) 30 317 mg
31 230 mg
32 168 mg
33 123 mg
34 92 mg
35 68 mg
36 52 mg
37 40 mg
38 31 mg
39 24 mg
40 19 mg
41 15 mg
42 13 mg
43 10 mg
44 9 mg
45 7 mg
46 6 mg
47 5 mg

Big maus heel veel succes met je kuur, ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Toch schrik ik niet heel erg van de hoeveel heden die je neemt, ja op dit forum is het wel even schrikken, maar ik kan mijn herrineren dan Testo toch ook aardig in de buurt komt qua Test per week en ik zal het zelf ook niet zo gauw doen.

Ik ben wel heel benieuwd naar de side die je bij deze kuur gaat krijgen, volgens mij word je helemaal gek van de koppijn, als ik jou was zou ik wel even elke dag bloeddruk meten.

Je gebruikt allemaal lange esters, wat kun je nou doen als je nou een hele hoge bloeddruk krijgt, hartkloppingen of weet ik veel wat, kunnen ze jou dan wel snel helpen in het ziekenhuis met al die lange esters die je gebruikt?

Veel succes en ik hoop dat het allemaal goed gaat, heel boeiend en knap dat je dit wil delen op dit forum

pat21 zei:
Ik volg je hier niet helemaal even. Misschien ligt het aan mij.
Je zegt eerst dit:

Vervolgens dit:

Komt dat niet op hetzelfde neer?

simpel! Het is niet omdat je lichaam aan de stof gewend is maar omdat meer spiermassa meer product vereist. In eerste instantie om de al opgebouwde spiermassa te behouden en daarna om nog meer op te bouwen.

Glenn GX zei:

Sommige bijwerkingen merkt men juist in het begin van een kuur, temeer door de impact die de stoffen hebben op je lichaam en verstoring van de homeostase.

Wat ik nog wil zeggen is: iedereen kan groeien op lage doseringen (mits je voeding en training optimaal is), alleen je komt met je spiermassa op een punt dat je een minimum dosering nodig hebt om de spiermassa te behouden en steeds hoger moet door de verhoging van spiermassa.

ja! Eigenlijk is het deel van het totaal aantal product dat je gebruikt om op te bouwen kleinder dan degene voor het behoud van de al opgebouwde.
Ik weet dat het een hoop mensen niet met me eens zijn maar zo is het volgens mij. De truck is volgens mij berekenen hoeveel je nodig hebt om op te bouwen. Of de regel hoeveelheid en product laatste kuur + x opgaat weet ik niet.

...wanneer begint het hier eig??

mooi initiatief!

Terug
Naar boven