AndroidHealthClinic

Nieuw Korting op alle jerky en biltong voor DBB leden bij Jerky-House.com! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die 5% werkt helemaal niet
Je kan de couponcode pas op het allerlaatste invullen, als je eerst naar Paypal bent gegaan en dan weer terug naar de JH website gaat om te bevestigen. Dan staat er in het midden een vakje voor de couponcode. Ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar het werkt uiteraard wel. Als je de korting niet gekregen hebt door vergeten invullen, stuur dan je gegevens van de bestelling door via pm dan geef ik het door aan Alex.

Ik vind dit zeer lekker alleen jammer dat het met die 5% korting nog steeds zo duur blijft :(

Het is ook een product van hoge kwaliteit, de beste biefstuk waar al veel arbeid in zit en dan nog alle nabewerking. Maar mijn doel is om het volume van de verkoop wat te helpen omhoog gaan. Hoe meer het verkoopt, hoe lager de prijzen gaan worden. Iedereen herinnert zich nog wel de dure whey van vroeger. Wel, zelfs na al die jaren inflatie is de whey blijven zakken in prijs door de gestegen vraag. Zo'n situatie moet je krijgen.
 
ok, dan heb ik je nu een beetje geholpen met het volume. Punt is wel dat veel beef jerky vol zit met msg en additieven, ff de goede er uit zoeken.
 
Je kan de couponcode pas op het allerlaatste invullen, als je eerst naar Paypal bent gegaan en dan weer terug naar de JH website gaat om te bevestigen. Dan staat er in het midden een vakje voor de couponcode. Ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar het werkt uiteraard wel. Als je de korting niet gekregen hebt door vergeten invullen, stuur dan je gegevens van de bestelling door via pm dan geef ik het door aan Alex.



Het is ook een product van hoge kwaliteit, de beste biefstuk waar al veel arbeid in zit en dan nog alle nabewerking. Maar mijn doel is om het volume van de verkoop wat te helpen omhoog gaan. Hoe meer het verkoopt, hoe lager de prijzen gaan worden. Iedereen herinnert zich nog wel de dure whey van vroeger. Wel, zelfs na al die jaren inflatie is de whey blijven zakken in prijs door de gestegen vraag. Zo'n situatie moet je krijgen.
Klinkt goed!

Beef jerky sws lekkkah :cool:
 
Heb ook een proefpakket besteld, ben benieuwd :) Wat je natuurlijk wel hebt, in der tijd was whey duur, maar je kon wel niet zonder eigenlijk waardoor iedereen het toch kocht. Met jerky nu ligt het volgens mij wel een pak moeilijker. Je hebt het niet persé nodig dusjah. Ben benieuwd of er een hoop mensen zich gaan kunnen overzetten om toch die prijs te betalen met de hoop dat het ooit betaalbaar gaat worden om vast in je dieet op te nemen :)
 
Als je de goede beef jerky eet is het lekker, sommige zijn net schoenzolen en flink zout, niet te eten, probeer zou ik zeggen
 
Heb ook een proefpakket besteld, ben benieuwd :) Wat je natuurlijk wel hebt, in der tijd was whey duur, maar je kon wel niet zonder eigenlijk waardoor iedereen het toch kocht. Met jerky nu ligt het volgens mij wel een pak moeilijker. Je hebt het niet persé nodig dusjah. Ben benieuwd of er een hoop mensen zich gaan kunnen overzetten om toch die prijs te betalen met de hoop dat het ooit betaalbaar gaat worden om vast in je dieet op te nemen :)
Bedankt en smakelijk ;)

Als je de goede beef jerky eet is het lekker, sommige zijn net schoenzolen en flink zout, niet te eten, probeer zou ik zeggen
Indiana is er zo 1. Gaat wel langer mee daardoor. Conower is ook vrij stevig maar niet zoals Indiana. De anderen zijn bijna allemaal redelijk zacht of gemiddeld stevig.

Jack Link's jerky of bites en Cruga Biltong zijn het zachtst om te eten. Wild West zit tussenin, maar hangt ook af van welke smaak je hebt. Idd proberen, proefpakket is dan toch het handigste, en je krijgt ook wat extra korting bovenop de DBB korting.
 
Blijft toch best prijzig..
 
Eens proberen.. net order geplaatst. Zou mooi zijn als er meer korting is bij grotere orders.
 
Super lekker spul, helaas is het toch wel heel erg prijzig.
 
Kan ik dit zo rekenen:
Beef jerky is ongeveer per 100g vlees 50g eiwit.
100g kost tussen de 5,50 a 7 euro dus per 100g eiwit betaal je 11/14 euro.

klinkt misschien als beetje een domme vraag maar ben het aan het vergelijken met eiwit repen, als dit klopt zijn eiwitrepen toch zowat 50% goedkoper alleen is de eiwit mogelijk kwalitatief minder goed.
 
Je gaat toch geen gedroogde steak/vlees met eiwitrepen vergelijken hé ?!

Beef jerky = win
 
Je gaat toch geen gedroogde steak/vlees met eiwitrepen vergelijken hé ?!

Beef jerky = win

is dit zoon wereld van verschil dan? snap dat vlees eiwit een hogere kwaliteit heeft dan de eiwit in een reep maar ga je daar nu specifiek iets van merken? mij lijkt het prijsverschil eerder doorslaggevend dan de kwaliteit of denk ik nu verkeerd?

Ik bedoel dat de kwaliteit voor de normale persoon te niet doet aan het hoge prijsverschil
 
is dit zoon wereld van verschil dan? snap dat vlees eiwit een hogere kwaliteit heeft dan de eiwit in een reep maar ga je daar nu specifiek iets van merken? mij lijkt het prijsverschil eerder doorslaggevend dan de kwaliteit of denk ik nu verkeerd?

Ik bedoel dat de kwaliteit voor de normale persoon te niet doet aan het hoge prijsverschil

Eiwitrepen bevatten helaas veel suikers/carbs en soms ook vetten en andere ongewenste ingrediënten. Daarnaast zijn er ook eiwitrepen die net zoveel kosten als de jerky. Als je de goedkope eiwitrepen neemt om te vergelijken moet je ook de goedkope jerky nemen. Maar in dit topic worden alleen de betere merken genoemd.

Maar zoals sanca zegt, vlees vergelijken met melkeiwit gaat sowieso niet op...
 
Beef Jerky - Classic
Per 100 g

Energie: 311 kcal /1316 kJ
Eiwit: 52,0 g
Koolhydraat: 14,5 g
Vet: 5,0 g

EUR 1,89 100g=EUR 7,56
EUR 22,20 (Pakket met 12 zakjes á EUR 1,85) 100g=EUR 7,40
 
Eiwitrepen bevatten helaas veel suikers/carbs en soms ook vetten en andere ongewenste ingrediënten. Daarnaast zijn er ook eiwitrepen die net zoveel kosten als de jerky. Als je de goedkope eiwitrepen neemt om te vergelijken moet je ook de goedkope jerky nemen. Maar in dit topic worden alleen de betere merken genoemd.

Maar zoals sanca zegt, vlees vergelijken met melkeiwit gaat sowieso niet op...

oke dankje voor het antwoord, had ik zo nog niet aan gedacht.
 
Meat > all

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vind dit persoonlijk goed te eten.

Het is inderdaad wel te doen, maar een echt lekkere snack vind ik het toch niet. Mij wat te zout en visachtig :p

Tot nu toe vond ik vooral de Steak Bites van Jack Links erg lekker, maar daar is de voedingswaarde toch net iets minder van dan andere jerky´s
 
Hoe lang blijft de Cruga Beef Biltong Original 1kg goed, eenmaal de verpakking geopend is ?
 
Hoe lang blijft de Cruga Beef Biltong Original 1kg goed, eenmaal de verpakking geopend is ?

Op de verpakking staat "once opened consume within 3 days". Dat is een standaard zinnetje op de meeste verpakkingen. Ik heb 'm zelf al meer dan een week open en smaakt/ruikt nog steeds hetzelfde. Gewoon na gebruik weer goed dicht drukken.

De volgende zak ga ik verdelen in kleine hersluitbare zakjes, dan de zuurstof eruit drukken en koel bewaren. Het vlees zelf is bewerkt om langer goed te blijven dus zit wel goed.

De biltong chili is echt super verslavend en nog één van de goedkoopste ook. Ik eet nooit geen chips en andere troep meer bij de film dankzij dit spul. Light frisdrank erbij en je kan praktisch junken zonder je schuldig te voelen. Had ik dit maar eerder geweten, had me veel cardio gespaard :)
 
Op de verpakking staat "once opened consume within 3 days". Dat is een standaard zinnetje op de meeste verpakkingen. Ik heb 'm zelf al meer dan een week open en smaakt/ruikt nog steeds hetzelfde. Gewoon na gebruik weer goed dicht drukken.

De volgende zak ga ik verdelen in kleine hersluitbare zakjes, dan de zuurstof eruit drukken en koel bewaren. Het vlees zelf is bewerkt om langer goed te blijven dus zit wel goed.
denk wel langer idd... wie eet er nou 1kg jerky in 3 dagen ???
 
Back
Naar boven