MuscleMeat

Nieuw Korting op alle jerky en biltong voor DBB leden bij Jerky-House.com!

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 93
  • Weergaven 16K
  • Volgers 33

Bezoekers in dit topic

Waarom is het jerky maxi proefpakket in verhouding duurder dan het midi pakket? (Prijs per 100gr)
 
Tijdje terug enkele weken gegeten, maar is me te zout. (www.beefjerky.be)

Indiana is idd vrij zout. Is IMO een jerky geschikt voor sporters die veel zout verliezen door vele uren sporten (zweten). Hij bevat ook het minste suikers en traint je kaakspieren het beste :P Maar probeer zeker eens de andere merken, deze bevatten relatief weinig zout en smaken ook helemaal niet zout.

@Mohr ik zal het nakijken.
 
De Chicken Jerky (Original) lijkt me wel het meest interessante met zo'n hoog eiwitgehalte en bijna geen koolhydraten. Het enige wat me tegenhoudt is de prijs ..
 
heb die conower jerky al geproefd via xxl een tijdje geleden. ik vond persoonlijk die chili-paprika favoriet toen.
die staat trouwens onder chili-pepers op de jerky house site voor een of andere reden.
 
Slaag me dood, maar ik vind nergens waar ik die actiecode kan ingeven om die 5% korting te krijgen. ^^
 
Slaag me dood, maar ik vind nergens waar ik die actiecode kan ingeven om die 5% korting te krijgen. ^^


Mede dankzij een tip van free en een test door sanca hebben we er weer een nieuwe sponsor bij voor Beef Jerky, een high protein snack die ondertussen al een favoriet is geworden bij veel leden. Als vervanger voor andere populaire snacks is het een prima manier om aan je eiwit te komen en ook wat lekkers te kunnen eten tussendoor of bij de TV.

Ik heb met Alex van jerky-house.com kunnen regelen dat alle DBB leden een korting van 5% krijgen op het hele assortiment beef jerky producten. Je kan deze korting bekomen met de volgende actiecode: DBB5P

Jerky-house.com is een internationale shop die ook naar Nederland en België levert.


De volgende banner zal te zien zijn op het forum:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze linkt naar de Nederlandse webwinkel, dus Belgen moeten dan even terug naar de hoofd-site jerky-house.com en dan links in het menu 'België' kiezen.

In deze sticky zullen ik en Alex ook full support aanbieden. Dus vragen, suggesties, kritiek, alles is welkom. Ik kan in het Nederlands antwoorden, terwijl Alex in Engels of Duits kan antwoorden.


Hieronder ga ik ook info plaatsen over de verkrijgbare producten. Ik zal voor elk product de voedingswaarden en ingrediënten noteren en een persoonlijke omschrijving van de smaak. Zo kan je zien waar het meeste eiwit in zit, wat de prijs is, wat je van de smaak kan verwachten, enz.
Nou, hopelijk kun je hier iets mee.
 
Nou, hopelijk kun je hier iets mee.
Hij vraagt waar ze in te geven. Niet waar de code staat.

Als je bij winkelmandje naar betalen gaat krijg je een pop-up; daar staat coupon code. Daar invullen en je korting zal verekend worden :)
 
Hij vraagt waar ze in te geven. Niet waar de code staat.

Als je bij winkelmandje naar betalen gaat krijg je een pop-up; daar staat coupon code. Daar invullen en je korting zal verekend worden :)
Ik ben een mongool. Je hebt gelijk.
 
Net mooi het Jerky Proefpakket besteld!
 
Waarom is het jerky maxi proefpakket in verhouding duurder dan het midi pakket? (Prijs per 100gr)

Heb het nagekeken, heeft te maken met het feit dat het maxi proefpakket een paar duurdere jerky producten bevat. Als je lagere prijs per 100gr wilt zou ik zelf een pakket samenstellen. Dan gewoon de duurdere producten weglaten.
 
Net het excuus wat ik nodig had om dit is te proberen :D
Gelijk van alles wat ze hebben de kleinste verpakking genomen, tenminste met verantwoorde e/k/v

Vergeet trouwens niet te kijken bij de gedroogde vis die ze hebben, ik weet nog niet hoe het smaakt maar als je eiwitten nodig hebt zit je daar goed:

Bitafiskur
Per 100 g

Energie: 1343 KJ / 320 Kcal
Eiwit: 81,8 g
Koolhydraat: 0 g
Vet: 0,7 g
 
Bijna 82gram eiwit per 100gr, dat is denk ik wel het hoogste wat je in een snack gaat vinden. Heb het alleen nog niet geprobeerd. :)

Wat veel mensen trouwens niet weten is dat eiwitrepen op bijna hetzelfde prijsniveau zitten, maar wel meestal barsten van de suikers of andere troep. In die zin is jerky of biltong echt uniek.

Als steeds meer BB het gaan eten zal dit ook de prijs drukken. De eerste eiwitpoeders waren 3-4 x zo duur als wat onze sponsoren nu aanbieden. Door het hogere volume icm de toenemende concurrentie gaat de prijs omlaag.
 
Indiana is idd vrij zout. Is IMO een jerky geschikt voor sporters die veel zout verliezen door vele uren sporten (zweten). Hij bevat ook het minste suikers en traint je kaakspieren het beste :P Maar probeer zeker eens de andere merken, deze bevatten relatief weinig zout en smaken ook helemaal niet zout.

@Mohr ik zal het nakijken.
Thx voor de tip :) mss nog eens overwegen dan.
Lol, kaakspieren :)
 
Heb het nagekeken, heeft te maken met het feit dat het maxi proefpakket een paar duurdere jerky producten bevat. Als je lagere prijs per 100gr wilt zou ik zelf een pakket samenstellen. Dan gewoon de duurdere producten weglaten.

Ok, duidelijk en plausibel.
 
Die 5% werkt helemaal niet
 
Vergeet trouwens niet te kijken bij de gedroogde vis die ze hebben, ik weet nog niet hoe het smaakt maar als je eiwitten nodig hebt zit je daar goed:

Bitafiskur
Per 100 g

Energie: 1343 KJ / 320 Kcal
Eiwit: 81,8 g
Koolhydraat: 0 g
Vet: 0,7 g

Ik vind dit persoonlijk goed te eten.
 
Eergisteren voor het eerst Jack Links original geprobeerd (zakje 25 gr in de appie van €1,80 ofzo). Beetje zoet maar goed te doen, wou het al heel lang even uitproberen. Alleen zijn de prijzen me net te hoog als je het vergelijkt met biltong. Wellicht als als ik ooit eens geld ga verdienen.
 
Ik vind dit zeer lekker alleen jammer dat het met die 5% korting nog steeds zo duur blijft :(
 
Ik vind dit zeer lekker alleen jammer dat het met die 5% korting nog steeds zo duur blijft :(

En jammer dat eens je ermee begint het moeilijk is om er af te blijven :)
Zijn echt super lekker!
 
Back
Naar boven