Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en k heb me aangemeld omdat k wil beginnen met krachttraining maar ook spiermassa opbouwen ik zal het even uitleggen.
Ik zit op Jiu-Jitsu en ik ga mee doen aan wedstrijden ( fighting system ).
Daarbij heb je gewichtklasses. Ik weeg 77.3 kg. Je heb de gewichtsklasse -77 en -85.
Ik wil graag voor de -85 gaan want wil niet gaan afvallen. Ik wil dus graag aankomen, maar niet door de Mac Donalds ! Daarom wil ik gaan trainen voor spiermassa.
Het liefst wil ik ook meer kracht! Voor een grondgevecht kan het erg makkelijk zijn als je veel kracht heb.
Ik heb de beschikking over Dumbbells en een bankje.
Ik jiu-jitsu 3x in de week en voetbal 2x in de week. ( Het is me laatste seizoen voetbal en daarna ga ik fitnesse.)
Hoeveel sets en reps moet ik doen als ik voor kracht en spiermassa ga trainen?
Wat voor trainingsprogramma moet ik maken?
Zou iemand me kunnen helpen?
Gr.
''breker''
Ik ben nieuw op het forum en k heb me aangemeld omdat k wil beginnen met krachttraining maar ook spiermassa opbouwen ik zal het even uitleggen.
Ik zit op Jiu-Jitsu en ik ga mee doen aan wedstrijden ( fighting system ).
Daarbij heb je gewichtklasses. Ik weeg 77.3 kg. Je heb de gewichtsklasse -77 en -85.
Ik wil graag voor de -85 gaan want wil niet gaan afvallen. Ik wil dus graag aankomen, maar niet door de Mac Donalds ! Daarom wil ik gaan trainen voor spiermassa.
Het liefst wil ik ook meer kracht! Voor een grondgevecht kan het erg makkelijk zijn als je veel kracht heb.
Ik heb de beschikking over Dumbbells en een bankje.
Ik jiu-jitsu 3x in de week en voetbal 2x in de week. ( Het is me laatste seizoen voetbal en daarna ga ik fitnesse.)
Hoeveel sets en reps moet ik doen als ik voor kracht en spiermassa ga trainen?
Wat voor trainingsprogramma moet ik maken?
Zou iemand me kunnen helpen?
Gr.
''breker''