MuscleMeat

Kracht verschil

XXL Arnold XXL

Cool Novice
Waardering
0
Mijn rechterarm is opmerkelijk sterker dan mijn linker.
Meestal als mijn linker totaal niet meer kan, heeft mijn rechterarm nog meer dan genoeg kracht om meer reps uit te voeren.

Moet ik minder hard trainen met rechts of..

met links rukken:D
nee, niets om je zorgen over te maken.

Mijn rechterarm is opmerkelijk sterker dan mijn linker.
Meestal als mijn linker totaal niet meer kan, heeft mijn rechterarm nog meer dan genoeg kracht om meer reps uit te voeren.

Moet ik minder hard trainen met rechts of..

Geen zorgen om maken. Je ene teelbal is ook groter dan de andere bij wijze van spreken:p

Gewoon verder trainen en na verloop van tijd trekt dat wel gelijk:)

is normaal...

geen gekke dingen beginnen te doen zoals ene arm meer trainen dan de ander
komt vanzelf wel goed

Ik begin altijd met mijn zwakke arm, maar voor de rest trekt het uiteindelijk wel gewoon bij idd.

Dat is volkomen normaal. Dit trekt wel bij, al zal je rechterarm waarschijnlijk altijd sterker blijven dan je linker.

Bij mij is rechts ook alles gespierder dan links:) heel maf:)

Dat trekt wel bij. Zorg gewoon dat je luistert naar je lichaam. Als je zwakkere arm het niet meer aankan, stop dan, en train niet verder met je sterkere arm.

Trekt wel bij. Gewoon gewicht van zwakste arm trainen. Desnoods negatief.

+9876543210

Misschien eerst goed om te weten.. Hoelang train je al? Als je net begint dan heb je al genoeg reacties gehad maar als je al een langere tijd traint...

Ik begin altijd met mijn zwakke arm, maar voor de rest trekt het uiteindelijk wel gewoon bij idd.
Idd, eerst starten met de zwakste arm, in het begin van de oefening heb je meer kracht. En die kracht geeft je eerst aan de zwakkere delen van het lichaam; dan trekt het idd wat sneller bij allemaal.

Oja? is het dan ook zo dat wanneer ik een curl met links eerst uitvoer dat mijn rechterarm dan al dusdanig "verzwakt" is door de curl met de linker arm?

Volgens mij hebben veel mensen hier "last" van...

train al een jaar en heb al een jaar achterstand van de linkerbicep tov de rechterbicep.

who cares heb kracht genoeg :p

Dat Is Een Grap!!

Terug
Naar boven