MuscleMeat

Krachtstation

die apparaten die je voorstelt zijn hun geld niet waard want je zult er snel uit groeien.. een powerrack vind ikzelf de beste optie met flink wat gewicht!

bedankt voor je tip.. maar ik zoek eigenlijk iets rond de 150 euro.. ik ben een beginner vandaar..incl. gewichten en stang

Voor 150 euro kun je, als je goed zoekt een halter + gewichten krijgen, las zelf een squatrekje in elkaar en je hebt alles om groot en sterk te worden.

misschien verkoopt Bart Smit wel ééntje:rolleyes:

ontopic:
zoals al eerder werd gezegd kijk gewoon rustig op marktplaats of speurders.

powerrack/bankje/losse gewichten/stangen/pulley/dumbbells - niks meer en niks minder - al die gecombineerde apparaten nemen alleen al veel plaats in en je bent ze zo zat

• Topic Starter Topic Starter
Oke mensen. bedankt voor jullie tips!! Ik ga dus niet meer voor een krachttrainer.. ik ga voor een halterbank.. Is er nog een bepaald merk dat goed is? Het hoeft ook weer niet het allerbeste te zijn.

Iemand ervaring met deze halterbank?:
Marcy AX-697 Halterbank € 155,- exclusief halter en gewicht.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of met deze € 165,-? of kent iemand het merk

Oefeningen Hammer muscle gym

Hoi,

lees hier wat over de muscle stations. Ik heb er zo 1 aangeschaft, Hammer Muscle Gym tweede hands, nauwelijks gebruikt, maar heb er geen boekje met oefeningen bij en weet niet wat het apparaat allemaal kan. Zou graag een compleet overzicht van de mogelijkheden zien. Weet dat de meesten zo'n station niets vinden, maar heeft iemand dan wel een handig oefeningenboekje of online een mooie site voor oefeningen op zo'n apparaat of een digitaal document (office, pdf etc) of video?

Hou me graag aanbevolen voor goede tips.

Marc

ja jongen , als aanvulling.

da krachtstation van mij is ook als aanvulling op mijn losse gewichten.

zijn jullie poephanen ofzo ..

die in jouw bekt poept. je hebt nooit letterlijk gezegt dat het enkel aanvulling was, denk eerst even na voor je lekker wijs gaat doen.
zullen we verder maar niet die jongen zijn topic verpesten want hij lijkt wel serieus.

Nee hier!!!

Terug
Naar boven