Fitness Seller

krachttraining beginnen (Stef)

• Topic Starter Topic Starter
Net alles gehaald behalve kiwi's want die waren allemaal zacht (AH).

gister getrained vanavond weer morgen en overmorgen^^ weekend kan ik namelijk niet deze week.

Voor dat ik ga slapen druk ik 10 keer op daarna ga ik met een gewichtje van 2kg omhooghouden sec. met beide armen en 10 keer omhoog.

Grt. Stef

4dagen achter mekaar?
Niet goed hé voor een beginner ;)
Beter dagje rust tussen , of 2dagen trainen dan 1 dagje rust :)

succces!

4dagen achter mekaar?
Niet goed hé voor een beginner ;)
Beter dagje rust tussen , of 2dagen trainen dan 1 dagje rust :)

succces!

Bedankt!

Ik kan zaterdag/zondag/maandag niet en ik kan deze dagen wel morgenmiddag begin ik met combi krachttraining. Vanavond nog 1 keer volledig conditietraining conditie is nu wel relaxed na 11 keer trainen. Nu alleen nog het aantal calorieën met eiwitten en koolhydraten afmeten wat n' gedoe:P. En ik moet leren aardappels te eten, vind dat namelijk niet zo lekker en je raakt er snel vol van. frietjes zijn wel lekker natuurlijk!

Grt. Stef

Vandaag ga ik boodschapen halen.

- 2x pak gebraden kipfilet(voor op brood)
- 2x 500 gram kwark
- 1x ham(voor op brood)
- 3x blik tonijn
- brinta(nieuw pak)
- tros bananen
- kiwi's
- suiker
- 2x tijgerbruin(brood)
- 2x pak melk
- 1 pak liga(koek)
- eieren
- ongezouten cashewnoten

Nog iemand ideeën om mee te nemen.

P.S. gister getrained ging wel lkkr^^ vandaag begin ik met krachttraining.
qua voeding begint het er wat meer op te lijken wat je haalt.. ananas etc mag ook allemaal en een appeltje een uur eten voor je avond eten zorgt dat je meer borden vreten naar binnen kan werken!
Verder zou ik nog wat ongezouten pinda's halen. dat is echt een aanrader en ik zou als krachttrainingsschema het Mark Rippetoe schema doen;) ben ik momenteel ook mee bezig (je kan eventueel mijn Log checken als je wilt) verder zie ik het nut nog niet echt in van de liga koeken maar goed.
Net alles gehaald behalve kiwi's want die waren allemaal zacht (AH).

gister getrained vanavond weer morgen en overmorgen^^ weekend kan ik namelijk niet deze week.

Voor dat ik ga slapen druk ik 10 keer op daarna ga ik met een gewichtje van 2kg omhooghouden sec. met beide armen en 10 keer omhoog.

Grt. Stef
lekker dat het goed gaat!
ik weet niet precies hoe of wat, maar die 10 keer opdrukken kan je meteen schrappen.. en die met 2kg dumbbells kan je ook wel weg laten, zorg dat je voldoende rust krijgt. ga niet overtrainen (teveel trainen). en zorg dat je gewoon het trainen in de sportschool doe;)

verder wens ik je veel suces naamgenoot!

De ongezouten cashewnoten waren op daarom ongezouten pindanootjes genomen^^ Iemand zei dat liga wel oké was voor overdag. Ik denk dat ik stop met die dumbbells maar opdrukken wil ik wel blijven doen dan zie je de vooruitgang wat meer(I guess).

Bedankt voor je reactie!

P.s. Het mark rippetoe schema en je log ga ik na het trainen even checke^^

De ongezouten cashewnoten waren op daarom ongezouten pindanootjes genomen^^ Iemand zei dat liga wel oké was voor overdag. Ik denk dat ik stop met die dumbbells maar opdrukken wil ik wel blijven doen dan zie je de vooruitgang wat meer(I guess).

Bedankt voor je reactie!

oke!
ehm, ik heb niet uitbundig je topic doorgesnuffeld, maar als je in je eerste post van dit topic even een duidelijk trainingsschema neerzet en een goed, strak voedingsschema is het makkelijker voor iedereen er commentaar op te leven en je advies te geven;) o.a. voor mij, want ik heb het dus niet helemaal gezien, maar ik kan je haast wel zeggen dat die 10 x opdrukken echt geen drol gaat uitmaken.

Bedankt voor je reactie!

als je deftig traint gaan die 10 keer opdrukken het verschil echt ni maken ze :p

het gaat niet om het verschil, maar om het resultaat stel je voor ik kan de ene week 20 en de andere week 30 dan weet ik dat ik progressie heb geboekt.

A.s zondag trainingsschema maken+ voedingsschema optimaliseren

net terug van fitness
30 min. loopband steken in mijn rechterachillespees niet constant om de paar minuten.
tijdens roeien geen last van tijdens fietsen weer wel daarom maar 55 minuten gefitnessed.

Morgen rusten i.p.v. fitness vrijdag weer fitness.

En wat voor krachtoefeningen doe je zoal, want ik zie dat je veel aan je conditie doet, maar als je kracht wil zul je toch moeten gaan benchen , squaten en deadliften ed, dan kun je dat opdrukken ook wel schrappen want dan zie je vanzelf dat je meer gewicht kan pakken

ik ga morgenmiddag beginnen met krachttraining topicnaam is ook beginnen krachttraining. Nu is mijn voeding goed en dat is wel belangrijk als je gaat fitnessen. Ik ga morgen vragen hoe ik het beste kan beginnen omdat ik niet al te veel kracht heb.

Tips zijn welkom!!

Bij wat voor soort gym zit je? Heb je er de mogelijkheid om te squaten etc. of zijn er alleen van die technogym gevallen?

Bij medifit te Drunen
het kost 51.90 per maand dus mag wel hehe weet het niet zkr.

ik zit nu te twijfelen of ik vandaag moet gaan of dinsdag pas weer vanwege mijn achillespees:(

Dit weekend echt belabberd gegeten zat bij n' maat van me 60km van m'n huis wel 1Km gerend rond t' parkje (lol) Maandag weer goed eten en dinsdag beginnen met krachttraining heb er nu wel zin in:P.

Achillespees vandaag amper last van gehad dus morgen en overmorgen laten rusten en dan hopelijk over. Weet nog niet hoe ik ga beginnen vraag t daar wel je krijgt een of ander formulier en daar kan je het op bijhouden.

Grt. Stef

Vreten, Vreten, Vreten.

Ik ben begonnen op 55kg met zelfde lengte en ben nu bijna 20kg verder in 2 jaar. Zat vaak als ik aan me voeding hield rond de 4000cal per dag en af en toe wel eens de 5000 aangetikt. Nu gewoon fullbody doen en over paar maanden split of rippetoe oid.

Succes

Net terug van de sportschool

30 min loopband.
10 min roeien.
20x n apparaat(naar voren buigen) 27,5 kg meen ik
20x n apparaat(armen naar voren gestrekt en rustig terug
15 min. fietsen.

k kon dinsdag pas terecht voor uitleg van alle apparaten geen zin om te wachten :)

En heb je uitleg bij de apparaten gekregen? Is er de mogelijkheid om te squaten, benchen en deadliften? Heb je ook al een trainingsschema (laten maken?)

Net terug van de sportschool

30 min loopband.
10 min roeien.
20x n apparaat(naar voren buigen) 27,5 kg meen ik
20x n apparaat(armen naar voren gestrekt en rustig terug
15 min. fietsen.

k kon dinsdag pas terecht voor uitleg van alle apparaten geen zin om te wachten :)

:)

Terug
Naar boven