XXL Nutrition

krachttraining beginnen (Stef)

Ow sorry las dinsdag:rolleyes: en aangezien het gisteren dinsdag was dacht ik dat je al uitleg had gekregen. Maar je hebt toch wel kunnen kijken of ze bijvoorbeeld losse gewichten en squatrek ed hebben? Want die apparaten zijn allemaal leuk en aardig maar als je echt krachttraining wil doen zijn losse gewichten moeilijk weg te laten.

• Topic Starter Topic Starter
ze hebben sick veel losse gewichten. Sqautrek is dat n bankje?
en daarnaast nog redelijk wat apparaten.

Vandaag in de middag sick veel spierpijn in mijn onderrug gekregen kan ik vandaag niet sporten :(. Vrijdag weer..

Ik had zelf ook moeite met eten.
Maar door het langzaam op te voeren eet ik nu veel en veel meer

7uur yoghurt met cornflakes
8 uur 2 boterhammen(eiwit rijk beleg)
9 uur ""
10 uur ""
11 uur ""
12 uur ""
1 uur ""
2 uur ""
3 uur ""
daarna is het 5 uur en dan avond eten
7uur trainen
8 uur shaken 500ml melk 2 scheppen whey

bij avond eten meestal aardappelen of pasta voor de kh
eet perdag dus tussen de 10 en 16 boterhammen
krijg hierdoor 4500Kcal binnen is soms wel proppen maarja als je wat wil dan zal je er maar voor moeten werken tog? :)

scik veel boterhammen:S:P

K heb er vandaag 7 bij met rosbief,kipfilet ben t rustig aan t opvoeren 16 is wel heel veel wel nice van je ik moet zkr veel meer gaan eten maarja dat komt nog wel;).

Grt. Stef

p.s. Onderrug auw!

tussen door drink ik ook nog een halve liter melk als ik thuis kom van school/werk.
dus perdag
1 liter melk
500g yoghurt met cornflakes
16 boterhammen met eiwit rijk beleg
2 flinke borden aardappelen en groeten en vlees/vis/kip
en lekker fruit eten :)

ik eet brinta in de morgen met eventueel banaan.
tegen het slapen gaan eet ik kwark met banaan/kiwi en suiker en rond 21:00 2 grote handen ongezoute pinda's gisteravond avond eten was zuurkool met flink wat appelmoes en ik drink altijd water bij het avondeten.

Nice van je aardappelen vind k redelijk ranzig;) zuurkool is wel lekker

water zitten geen calorienen of wat dan ook in ik zou water vervangen door melk

Afgelopen dinsdag schema gekregen maar over 3 weken komen er nieuwe apparaten het "neusje van de zalm" ze zullen wel overdrijven hahaha. Maar dan krijg ik nieuw schema nu ook ziekelijk druk aankomende week 4 avonden werken en die maandag en dinsdag erop tentamens en ik moet ook nog fitnessen pffffffffffffff g444ppp wil het in 2010 oppakken door 4/5 keer per week te gaan want ze zeiden ook dat ik mijn rust moest pakken;). wel chill krachttraining. ik eet elke avond 500 gram kwark gister 5 euroknaller hamburgers gegeten haha en kwark 500 gram+2 bananen erdoor+suiker+siroop moet nu wel ff volhouden zaten er nou maar ipv 168 uur 200 uur in n week haha.

voorzover deze korte update.
mvg,
Stef

Ik weeg nu 63Kg;p wiii 3kg in 2 maanden;p

Terug
Naar boven