Pidi
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 13%
Al een flinke tijd zit ik in twijfel om te gaan kuren. Op de sportschool heb ik navraag gedaan bij de eigenaar en die stelde mij voor om een kuur te nemen van: Decadurabolin + Sustanon + Trenbolone.
Nu lees ik hier genoeg over mensen die kuren met Deca+sustanon, maar ik kan niks vinden over mensen die er ook Trenbolone bij gebruiken.
Omdat ik ook twee keer in de week doe Thaiboksen, zoek ik eigenlijk ook een kuur waarbij ik soepele gewrichten bij blijf behouden.
Heeft er iemand ervaring met bovenstaande kuur of is er iemand die mij een andere kuur kan aanbevelen? Het is wel de eerste keer dat ik ga kuren en mijn doelstelling is om meer massa te winnen.
Op het moment zit ik op 82kg 12%vet bij een lengte van 1.89m
Ik zou het mooi vinden om tegen/rond de 90 kg te komen.
Nu lees ik hier genoeg over mensen die kuren met Deca+sustanon, maar ik kan niks vinden over mensen die er ook Trenbolone bij gebruiken.
Omdat ik ook twee keer in de week doe Thaiboksen, zoek ik eigenlijk ook een kuur waarbij ik soepele gewrichten bij blijf behouden.
Heeft er iemand ervaring met bovenstaande kuur of is er iemand die mij een andere kuur kan aanbevelen? Het is wel de eerste keer dat ik ga kuren en mijn doelstelling is om meer massa te winnen.
Op het moment zit ik op 82kg 12%vet bij een lengte van 1.89m
Ik zou het mooi vinden om tegen/rond de 90 kg te komen.
Laatst bewerkt:

ben een groot voorstander van low dose test/ high dose tren, heb er denk ik zelfs eens een logje van gemaakt.