Fitness Seller

Krachttraining+ thaiboksen+ Kuren

Pidi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Al een flinke tijd zit ik in twijfel om te gaan kuren. Op de sportschool heb ik navraag gedaan bij de eigenaar en die stelde mij voor om een kuur te nemen van: Decadurabolin + Sustanon + Trenbolone.

Nu lees ik hier genoeg over mensen die kuren met Deca+sustanon, maar ik kan niks vinden over mensen die er ook Trenbolone bij gebruiken.

Omdat ik ook twee keer in de week doe Thaiboksen, zoek ik eigenlijk ook een kuur waarbij ik soepele gewrichten bij blijf behouden.

Heeft er iemand ervaring met bovenstaande kuur of is er iemand die mij een andere kuur kan aanbevelen? Het is wel de eerste keer dat ik ga kuren en mijn doelstelling is om meer massa te winnen.

Op het moment zit ik op 82kg 12%vet bij een lengte van 1.89m
Ik zou het mooi vinden om tegen/rond de 90 kg te komen.

Laatst bewerkt:
Hey man, zou zeker geen tren nemen, dat gaat je conditie helemaal verkloten.
Deca zou ik ook niet nemen ivm waterretentie, of je kunt het heel laag doseren.

Denk voor jou:
250mg test E
400mg boldenone

Denk dat dit een goeie cycle is, als je voeding goed op orde is ga je weinig water ophouden. De boldenone kan zelfs zorgen voor een verhoging van je conditie.

Veel te zware kuur voor een eerste keer, bro. Maar goed, sportschooleigenaar zal waarschijnlijk ook supplier zijn van de spullen dus hij wil natuurlijk zo veel mogelijk verkopen.

Iemand uit mijn gym (ook een dealer) ging mij een kuur van 20 weken aanraden voor de eerste keer. :rolleyes:

eens met sprutte, is een kuur waar je prima op zal gaan.
en die eigenaar is een malloot.. om zo'n kuur aan te smeren pfff

Deca en tren samen?!

Beter bold nemen indd. Goed voor je conditie en niet zo zwaar.
Paar mooie kilootjes kun je er wel mee pakken.

Die eigenaar is gestoord man. Slaat helemaal nergens op. Ff deca en tren samen en ook nog in je eerste kuur jezus...

Idd wat sprutte zegt is wel een goed idee. Bold kan nog wel iets hoger. Als je toch naar de 90kg wilt gaan misch wel je test op 500mg. Door je thai boks trainingen verbrand je ook veel.

Test only zou ook kunnen vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de info mannen.

Ik heb gelijk ff gegoogled op Boldenone en daar staat bij dat het als beginnerskuur, nogal zwaar voor de lever kan zijn. Dit omdat het moeilijk/langzaam opgenomen wordt door het lichaam. Het zou dan weer beter moeten zijn om de dosering te verdelen over de week. (dus niet in één keer zetten, denk ik dan)

Ik ga nog even verder zoeken op het net, over Boldenone.
Maar tot dusver bedankt voor de reacties.

Waar heb je dit gelezen? Want dit is onzin. Bold is niet slecht voor de lever. Juist tren is veel belastender voor je lichaam. En orals zijn slecht voor je lever.

Dit was mijn bron: [Link niet meer beschikbaar]

Hier staat in de laatste alinea: de impact op lever en nieren is bij een eerste kuur te zwaar. Donkerbruine urine komt bij boldenone gebruikers vaak voor.

Don't shoot the messenger. Ik zeg alleen wat ik lees! Ik ken de deskundigheid van de auteur ook niet natuurlijk.

In die text staat ;

Met boldenone bouw je meer spieren op dan primo en deca maar niet meer dan sustanon of oxy. Yeah right.

Ik schiet jou er niet voor gozer haha. Maar die site is onzin man. Zowieso staat er Boldenone in de titel en in het stuk zetten ze boldenon. Is al raar. Maargoed de rest van de tekst klopt ook niet helemaal voor zo ver ik het heb gelezen.

Er staat ook veel onzin op het internet. Blijven zoeken en blijven lezen bro. Hier op dbb staat ook veel nuttige info.

Hey man, zou zeker geen tren nemen, dat gaat je conditie helemaal verkloten.
Deca zou ik ook niet nemen ivm waterretentie, of je kunt het heel laag doseren.

Denk voor jou:
250mg test E
400mg boldenone

Denk dat dit een goeie cycle is, als je voeding goed op orde is ga je weinig water ophouden. De boldenone kan zelfs zorgen voor een verhoging van je conditie.

Je moet zeker geen Tren gebruiken in je eerste kuur bro.
Maar dat Tren je conditie verkloot is echt de grootste onzin. Lees het overal, keer op keer weer. Loop ondertussen al een dikke 10 weken op 100mg Tren Ace EOD, met 250 mg Test-E p/week.
Als je de Test laag houd, je oestrogeen goed binnen de perken houdt en je goed op je voeding let qua carbs en sodium ondervindt je van Tren totaal geen cardiovasculaire hinder.
heb het idee dat deze mythe vooral de wereld is ingebracht door de perma-bulkers die eigenlijk van begin af aan al niet fit waren.

Je moet zeker geen Tren gebruiken in je eerste kuur bro.
Maar dat Tren je conditie verkloot is echt de grootste onzin. Lees het overal, keer op keer weer. Loop ondertussen al een dikke 10 weken op 100mg Tren Ace EOD, met 250 mg Test-E p/week.
Als je de Test laag houd, je oestrogeen goed binnen de perken houdt en je goed op je voeding let qua carbs en sodium ondervindt je van Tren totaal geen cardiovasculaire hinder.
heb het idee dat deze mythe vooral de wereld is ingebracht door de perma-bulkers die eigenlijk van begin af aan al niet fit waren.

Was ik idd vergeten te vermelden:) ben een groot voorstander van low dose test/ high dose tren, heb er denk ik zelfs eens een logje van gemaakt.

Maar toch zou ik tren zowiezo afraden, persoonlijk krijg ik altijd een zieke pomp van tren, niet iets wat je wil hebben met vechtsport.

Wat is de bedoeling eigenlijk? Gewoon kracht erbij?

in verband met je souplesse, en snelheid, mag je niet te ver gaan in de kreachttraining en met je trainen sowieso met lichte gewichten en veel reps.
voor jou zijn dan ook producten als anavar (oxandrolone) en winstrol (stanozolol) aangewezen.
ik zou je aanraden om voor een lichte dosis test e icm 4 tot 5 tabs anavar te gaan.

bold is een aanrader zeker in vecht wereldje je uithouding gaat er zeker op vooruit kracht & massa toename in combinatie met sust of test en blijf zeker maar van die tren maakt je uithouding volledig kapot en al zeker niet combineren met deca, ook best geen winny wat slecht is voor gewrichten enz. verder word halotestin ook veel gebruikt door thai/mma/... fighters voor kracht,agressie,... maar is zeker geen beginneling shit dus test & bold voor jouw goede keuze

Bold + Test it is then... Bedankt voor de info!

Iemand ook nog een voorstel voor de nakuur? Anavor of Nolvadex?

persoonlijk prefereer ik Anovor

Terug
Naar boven