Fitness Seller

Krachtwinst na eerste kuur op 'the big four'

Aerospeed

Cool Novice
Waardering
41
Beste DBB'ers,

Ik ben benieuwd naar wat jullie krachtwinst was na jullie eerste kuur bij 'the big four' : squat, deadlift, bench press en shoulder press.

Dusss voor diegenen die al een eerste kuurtje achter de rug hebben en nog weten wat hun stats (max 1 RP) ongeveer waren vóór en na de (na)kuur, shoot...

Het is misschien ook handig om er jullie eerste kuur bij te zetten omdat de ene kuur natuurlijk meer kracht zal opleveren dan de andere. Mocht er al een soortgelijk topic zijn dan heb ik er over gekeken.

Grtzz

Weet alleen nog dat me BP van 2 x 130kg naar 8/10 x 130kg was gegaan.

Bp ging iets van 1x120 naar 1x160 ofzo.. Squat is voor mij niet representatief ivm m'n been, maar ging van ~8x100 naar 8x160

Dan was je 1RM ongeveer 135 kg voor de kuur en na de kuur ongeveer 165-170 kg. Heb je in de maanden na je kuur veel kracht verloren dan?

Nee niet veel, heb wel een schouderblessure opgelopen dus kan je niet vertellen hoeveel in kg's. Maar mijn andere krachtstats daalde nihil na me kuur.

Ik kuur on en off, volgens standaart protocol nakuren met nolva en gedurende me kuren zet ik HCG. Na me kuur voeg ik creatine, ZMA en de testbooster van XXL toe.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Nee niet veel, heb wel een schouderblessure opgelopen dus kan je niet vertellen hoeveel in kg's. Maar mijn andere krachtstats daalde nihil na me kuur.

Ik kuur on en off, volgens standaart protocol nakuren met nolva en gedurende me kuren zet ik HCG. Na me kuur voeg ik creatine, ZMA en de testbooster van XXL toe.

Succes!

Thx! Ik ben nog maar een jaar (terug) aan het trainen dus kuren is nog niet voor meteen maar ik kan eerlijk zeggen dat het er in de toekomst misschien wel zal van komen. Vandaar dat ik me al volop aan het inlezen en informeren ben zodat ik weet wat en hoe, en vooral wat ik er van kan verwachten. Voorlopig nog een tijd natty doorknallen ;)

Bp ging iets van 1x120 naar 1x160 ofzo.. Squat is voor mij niet representatief ivm m'n been, maar ging van ~8x100 naar 8x160

Ook een heel mooie vooruitgang :cool: Weet je nog wat je eerste kuur was?

Zijn er nog DBB'ers die zich hun vooruitgang na hun eerste kuur herinneren?

Succes!

Even off topic, hoe bevalt test booster van xxl?

Even off topic, hoe bevalt test booster van xxl?

Hi,

Heb hem niet op zichzelf geprobeerd, kan er weinig over zeggen. Met de supp's zoals ik die heb genoemd voor na me kuur heb ik iig geen last van een dip of iets na me kuur. Dit zal alleen zeker niet te wijten zijn aan enkel de testbooster

Terug
Naar boven