MuscleMeat

Nieuws Krakers kraken huis van overleden man

Bezoekers in dit topic

Huizen kraken blijf ik zeer laakbaar vinden. Als er echter lang leegstaande bedrijfspanden worden gekraakt heb ik daar minder moeite mee. Zeker als er in dat soort panden allerlei bedrijfjes worden opgestart zoals in Den Haag tot enkele jaren terug in de Blauwe Aanslag. Die bewoners hebben nu in een ander pand onderdak nadat de gemeente het pand heeft ontruimd. Daar betalen ze overigens wel huur en zijn de bedrijfjes redelijk succesvol. Het zijn in ieder geval niet de archetype linkse luie k*thippies die de hele dag stoned op hun nest liggen.
 
Huizen kraken blijf ik zeer laakbaar vinden. Als er echter lang leegstaande bedrijfspanden worden gekraakt heb ik daar minder moeite mee. Zeker als er in dat soort panden allerlei bedrijfjes worden opgestart zoals in Den Haag tot enkele jaren terug in de Blauwe Aanslag. Die bewoners hebben nu in een ander pand onderdak nadat de gemeente het pand heeft ontruimd. Daar betalen ze overigens wel huur en zijn de bedrijfjes redelijk succesvol. Het zijn in ieder geval niet de archetype linkse luie k*thippies die de hele dag stoned op hun nest liggen.

slecht zeer weinig krakers zijn zo, dit soort krakers is zelfs zeer ongeliefd bij "echte" krakers, en je hebt volledige gelijk, ik vind het kraken van bedrijfspanden en mss ook leegstaande overheidsgebouwen veel beter dan leegstaande huizen
 
Kraker = rastafari met joint en hond.
 
oftewel, de vergelijking tussen geld jatten en kraken gaat prima op voor jou. m.i. staat dat gewoon gelijk aan stelen, als je dat goedkeurt zegt dat mij genoeg over jouw normen en waarden.

ach man rot toch op met je normen en waarden, de mens stelt niks voor
en is het goorste beest wat er is.
doe je ogen open en kijk eens goed rond wie er geld van ons jat, ja inderdaad
die demente koning in zijn k*tpaleis, die weeral 5 miljoen euro geboden heeft
voor een villa in deze moeilijke tijden of was het 50 miljoen euro?
en wat jij van mij denk kan me echt geen drol schelen, want jij bent ook
zo een kwast die de mensen graag zou oplichten als ik je vorige post zo
lees. Ik zou zeggen leef tegen 100 per uur want de hel gaat serieus losbreken
lang zal het niet meer duren imo
 
ach man rot toch op met je normen en waarden, de mens stelt niks voor
en is het goorste beest wat er is.
doe je ogen open en kijk eens goed rond wie er geld van ons jat, ja inderdaad
die demente koning in zijn k*tpaleis, die weeral 5 miljoen euro geboden heeft
voor een villa in deze moeilijke tijden of was het 50 miljoen euro?
en wat jij van mij denk kan me echt geen drol schelen, want jij bent ook
zo een kwast die de mensen graag zou oplichten als ik je vorige post zo
lees. Ik zou zeggen leef tegen 100 per uur want de hel gaat serieus losbreken
lang zal het niet meer duren imo
wees blij dat we normen en waarden hebben, want zonder is geen samenleving mogelijk en dan is het pas echt the survival of the fittest.

ik voel me niet bestolen door de koning hoor, het koningshuis doet ook veel goeds voor ons land en bovendien kan ik die paar euro per jaar wel missen.

ik zou graag mensen oplichten? :roflol: en waar maak je dat uit op? ik zeg alleen dat je beter je situatie kunt veranderen ipv constant te bitchen over hoe k*t je het hebt, want zo blijf je juist in je situatie hangen, vicieuze cirkel.

haha, de hel gaat losbreken? dude, kijk eens om je heen man, je hebt het ****ing goed waar je nu leeft, je leeft relatief veilig en hebt zeer veel rijkdom.

maar ik denk dat sommige mensen altijd wel wat te klagen willen hebben, een beetje onvrede over hun eigen leven misschien.
 
klagers hebben geen nood
 
Back
Naar boven