AndroidHealthClinic

Nieuws Krakers kraken huis van overleden man

maar waar je dus eigenlijk over klaagt is dat het doordat de makelaars slim omgaan met de krapte op de huizenmarkt om hun eigen kapitaal te vergroten, jij meer huur moet betalen? ik zou ook makelaar worden als dat zo'n successtory was, waarom ga je hier lopen klagen ipv [B]gewoon constructief wat te doen aan je situatie[/B]?

Wat weet jij trouwens van mijn situatie af?

wat ik van jou situatie afweet?

iets met pot en zwart en ketel.

niks dus.. maar ik weet het wel als iemand een andere mening heeft,
sommige kunnen daar niet tegen.
Er zijn bij mijn weten genoeg mensen die klagen over de hoge vastgoedprijzen
en terecht

mensen hebben altijd wat te snarken. niemand verplicht je tot het kopen van een huis, je kan ook rustig huren als een koophuis te duur is.

En als huren te duur is kan je altijd nog rustig kraken :D

huren is niet te duur.

zowel huren als kopen is een keuze,tenzij je wederhelft je een richting op dwingt

Enigste voordeel aan huren is dat je dan zelf elk jaar geen cadestraal inkomen moet
betalen aan de king

Conclusie: kraken is het voordeligst

Heel simpel op te lossen
Je hebt nodig:

Paar vrienden
Bivakmuts
een beste rotschop

Stap 1
je doet de deur open

Stap 2
Je ramt alles van die krakers kapot en gooit alles uit het raam

Stap 3
Geeft er een een grote bek dan geef je hem een beste rotschop

Stap 4
Komen zijn vrienden eraan om die hippie te helpen,
geef je hun ook een rotschop

Stap 5
stap 1 t/m 4 herhalen tot ze weg zijn

Ik haat Krakers, De Hippies, in feite vaak jongeren zonder baan denkend dat ze artiestiek begaafd zijn en dat vaak ook laten zien door belachelijke dingen op de muur en ramen te kladderen. Als het ooit in mijn pand zou gebeuren dan ram ik ze er serieus allemaal uit K*thippies

Laatst bewerkt:
Heel simpel op te lossen
Je hebt nodig:

Paar vrienden
Bivakmuts
een beste rotschop

Stap 1
je doet de deur open

Stap 2
Je ramt alles van die krakers kapot en gooit alles uit het raam

Stap 3
Geeft er een een grote bek dan geef je hem een beste rotschop

Stap 4
Komen zijn vrienden eraan om die hippie te helpen,
geef je hun ook een rotschop

Stap 5
stap 1 t/m 4 herhalen tot ze weg zijn

Ik haat Krakers, De Hippies, in feite vaak jongeren zonder baan denkend dat ze artiestiek begaafd zijn en dat vaak ook laten zien door belachelijke dingen op de muur en ramen te kladderen. Als het ooit in mijn pand zou gebeuren dan ram ik ze er serieus allemaal uit K*thippies

ja want alle krakers zijn lieve hippies die zich niet zullen verdedigen :rolleyes:

wat is het toch met mensen op internet die werkelijk denken als ze hier stoer praten bepaalde mensen onder de indruk zullen zijn, vreemd gedrag

ja want alle krakers zijn lieve hippies die zich niet zullen verdedigen :rolleyes:

wat is het toch met mensen op internet die werkelijk denken als ze hier stoer praten bepaalde mensen onder de indruk zullen zijn, vreemd gedrag
Haha ja echt hé. Vind zo'n mensen wel grappig verder, meestal beseffen ze toch niet hoe idioot ze zijn. :o

Gaat me het helemaal niet om, maar als het mijn pand is dan trap ik ze er ook wel uit en ik hoef op internet niemand te imponeren, en dat krakers geen lieve hippies zijn weet ik ook wel maar dat maakt me niet uit, heb een hekel aan dat soort lui word klappen dan.

Haha ja echt hé. Vind zo'n mensen wel grappig verder, meestal beseffen ze toch niet hoe idioot ze zijn. :o

Daarom neem ik ook vrienden mee :p

Ik meen het, TerigHippies !
Ik besef heel goed hoe idioot ik ben maar maakt me niks uit niemand heeft het recht om in een pand te zitten waar ik heb voor betaald en waar anderen lekker graffiti op de muur spuiten.

Wat ze in de andere panden doen is niet mijn probleem, maar kan me er wel aan storen.

Terug
Naar boven