Rebel_x
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 17
lol
Nee , ik ben terug thuis gaan wonen, ik heb 2 huizen die op mijn naam komen
te staan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar waar je dus eigenlijk over klaagt is dat het doordat de makelaars slim omgaan met de krapte op de huizenmarkt om hun eigen kapitaal te vergroten, jij meer huur moet betalen? ik zou ook makelaar worden als dat zo'n successtory was, waarom ga je hier lopen klagen ipv [B]gewoon constructief wat te doen aan je situatie[/B]?
wat ik van jou situatie afweet?lol
Nee , ik ben terug thuis gaan wonen, ik heb 2 huizen die op mijn naam komen
te staan
wat ik van jou situatie afweet?
iets met pot en zwart en ketel.
mensen hebben altijd wat te snarken. niemand verplicht je tot het kopen van een huis, je kan ook rustig huren als een koophuis te duur is.

Lol idd. Wel een dak boven je hoofd natuurlijk, maar dan heb je nog steeds geen eigendom. Huren is k*t.huren is rete duur, kan je beter je geld weg gooien
Lol idd. Wel een dak boven je hoofd natuurlijk, maar dan heb je nog steeds geen eigendom. Huren is k*t.

Heel simpel op te lossen
Je hebt nodig:
Paar vrienden
Bivakmuts
een beste rotschop
Stap 1
je doet de deur open
Stap 2
Je ramt alles van die krakers kapot en gooit alles uit het raam
Stap 3
Geeft er een een grote bek dan geef je hem een beste rotschop
Stap 4
Komen zijn vrienden eraan om die hippie te helpen,
geef je hun ook een rotschop
Stap 5
stap 1 t/m 4 herhalen tot ze weg zijn
Ik haat Krakers, De Hippies, in feite vaak jongeren zonder baan denkend dat ze artiestiek begaafd zijn en dat vaak ook laten zien door belachelijke dingen op de muur en ramen te kladderen. Als het ooit in mijn pand zou gebeuren dan ram ik ze er serieus allemaal uit K*thippies

Haha ja echt hé. Vind zo'n mensen wel grappig verder, meestal beseffen ze toch niet hoe idioot ze zijn.ja want alle krakers zijn lieve hippies die zich niet zullen verdedigen
wat is het toch met mensen op internet die werkelijk denken als ze hier stoer praten bepaalde mensen onder de indruk zullen zijn, vreemd gedrag

huren is rete duur, kan je beter je geld weg gooien
oftewel, de vergelijking tussen geld jatten en kraken gaat prima op voor jou. m.i. staat dat gewoon gelijk aan stelen, als je dat goedkeurt zegt dat mij genoeg over jouw normen en waarden.
ja want alle krakers zijn lieve hippies die zich niet zullen verdedigen
wat is het toch met mensen op internet die werkelijk denken als ze hier stoer praten bepaalde mensen onder de indruk zullen zijn, vreemd gedrag
Haha ja echt hé. Vind zo'n mensen wel grappig verder, meestal beseffen ze toch niet hoe idioot ze zijn.![]()