Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je kan ook niet op alles antwoord geven, dus maakt niet uit.Wat een wijsheid kerel
Ik ga niet meer op alles een antwoordt geven ik ben een lamme tak (kraker)
Ook niet als je aan het squaten bent? hang er nog een schijf bij aan dan
ga hier maar eens naar kijken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat huis hebben ze 30 jaar geleden voor ongeveer 40.000 euro gezet,
is wel een huis van 1976 , ok het is nu wel flink gerenoveerd en van binnen
helemaal vernieuwd, Als jij die prijs normaal vindt ben jij niet normaal.
Dus de prijs is eigenlijk x 10 gegaan over 30 jaar , zijn de lonen ook x 10
gegaan denk je? Huren ? Voor 400 euro huur je niks meer doe dat maar eens
met een laag inkomen?
Dat is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, er zijn niet oneindig veel huizen beschikbaar dus gaan mensen tegen elkaar opbieden wie er in mag wonen. Aan het gegeven dat huizen schaars zijn verander je niets door ze gratis uit te delen in plaats van ervoor te bealen op de vrije markt, in beide situaties vallen mensen buiten de boot. Als iedereen zou kraken was het niet zinvol om nieuwe huizen te bouwen, en zouden we alleen maar verder van huis zijn.
Mensen met een laag inkomen zwerven niet massaal op straat, nu niet en dertig jaar geleden ook niet. 150 jaar geleden trouwens wel. Het is dus onzin dat mensen de huren tegenwoordig niet meer kunnen betalen, en als dat wel zo is dan woon je helaas in een te dure wijk en moet je een goedkopere streek opzoeken. Zo werkt dat nueenmaal.
En over werken gesproken, dat doen de meeste krakers volgens mij niet, dus die moeten helemaal hun bek dicht houden over 'recht' op een huis. Voor huisvesting moet je gewoon werken. Vroeger moest je een huis bouwen als je een dak boven je hoofd wilde hebben. Onze economie is wat ingewikkelder geworden en je bouwt niet zelf je eigen huis meer, maar het principe blijft hetzelfde. Zonder ervoor te werken krijg je geen dak boven je hoofd. Kennelijk is dit vanzelfsprekende gegeven voor krakers te ingewikkeld geworden.
Ik zal in wallonie gaan wonen zeker, daar zijn de huizen goedkoper.
Hier zijn geen goedkope streken meer , voor een appartement durven ze al
300.000 euro vragen.
De makelaars hebben alles kapotgemaakt. Ik zal in ieder geval nooit gaan
huren, voor minder dan 500 euro per maand vind je niks meer , prijzen van
800 euro p/maand zijn hier normaal , laat me niet lachen
Als jij het onzin vindt dat mensen hun huur niet meer kunnen betalen
moet je uw ogen eens open doen. Meer en meer mensen gaan in een barak
in het bos wonen.

O dus het is de schuld van de makelaars?
Begrijp je nou echt niet hoe simpel het is? Veel mensen + weinig huizen betekent dat een vierkante meter woonruimte duur is. Klaar. End of discussion.
Er moeten dus of mensen weggaan of huizen bijgebouwd worden.
maar waar je dus eigenlijk over klaagt is dat het doordat de makelaars slim omgaan met de krapte op de huizenmarkt om hun eigen kapitaal te vergroten, jij meer huur moet betalen? ik zou ook makelaar worden als dat zo'n successtory was, waarom ga je hier lopen klagen ipv gewoon constructief wat te doen aan je situatie?Waarom staan er dan zoveel huizen leeg? end of discussion
maar waar je dus eigenlijk over klaagt is dat het doordat de makelaars slim omgaan met de krapte op de huizenmarkt om hun eigen kapitaal te vergroten, jij meer huur moet betalen? ik zou ook makelaar worden als dat zo'n successtory was, waarom ga je hier lopen klagen ipv gewoon constructief wat te doen aan je situatie?
O dus het is de schuld van de makelaars?
Begrijp je nou echt niet hoe simpel het is? Veel mensen + weinig huizen betekent dat een vierkante meter woonruimte duur is. Klaar. End of discussion.
Er moeten dus of mensen weggaan of huizen bijgebouwd worden.