Fitness Seller

Kratom

  • Topic starter Bonk
  • Startdatum
  • Reacties 321
  • Weergaven 39K
  • Volgers 24

Bezoekers in dit topic

Ik krijg de rillingen bij het denken aan het drinken van die meuk. Is het me echt niet waard :o Al heb ik nog steeds geen goede 'trip' gehad, elke keer te licht gedosseerd denk ik..
 
Ik krijg de rillingen bij het denken aan het drinken van die meuk. Is het me echt niet waard :o Al heb ik nog steeds geen goede 'trip' gehad, elke keer te licht gedosseerd denk ik..

Als je de sweetpoint hebt gevonden is het toch wel erg lekker. Phenibut is wel nog steeds koning in anxiety onderdrukken, maar kratom geeft een positievere mood en een fijne dosis energie. Kratom boven phenibut voor mij nu. Phenibut is fucking devil's piss. Eén goede dag vs 3 dagen bijkomen, dat is het niet waard.
 
Pheni = still living the dream.. neem het nu alleen op zaterdag, en man ik voel me zoals ik me altijd wil voelen :rolleyes:

Van kratom krijg ik het tot nu toe steeds warm, alsof ik aan het gloeien ben. Als ik de caps heb kan ik het pas beter bepalen, tot nu toe zeer matig
 
Pheni = still living the dream.. neem het nu alleen op zaterdag, en man ik voel me zoals ik me altijd wil voelen :rolleyes:

Van kratom krijg ik het tot nu toe steeds warm, alsof ik aan het gloeien ben. Als ik de caps heb kan ik het pas beter bepalen, tot nu toe zeer matig

dat gloeien ervaar ik ook haha een warm gevoel. heb je geen weegschaal zodat je je dosis kunt afwegen? want thee lepen hier en daar vind ik niks. het komt wel op de halve gram aan qua effect en sweet spot het is even uitproberen
 
Ja zeker wel, alleen ik moest bijna kotsen met innemen, dat was aan het begin en toen wilde ik laag beginnen.

Daarna ging ik er thee van zetten, en misschien dat er wat verloren gegaan is daarmee. Plus de 2de keer thee ging ik ook bijna over me nek en had ik het laatste slokje niet genomen.
 
Leaf of Faith

76BC3038-E91B-47FE-91F8-965EE5325081.jpeg
 
  • Like
Waarderingen: Bonk
Mijn kilo uit Indonesie laat zo fucking lang op zich wachten echt heel irritant.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
wow waarom zoveel wat ben je van plan met een kilo :roflol:

Je kan het spul wel even bewaren en de kilo prijs in Indonesie is 25% van de prijs in NL.
 
Je kan het spul wel even bewaren en de kilo prijs in Indonesie is 25% van de prijs in NL.

haha met zn hoeveelheid is de kans wel groot dat je het vaker gaat nemen dan je wilt iig de verleiding is dan heel groot..

welke heb je besteld dan en waar
 
Las wat reports van mensen online die er goed verslaafd aan geraakt zijn, wordt ook op steeds meer plaatsen verboden.

Heb het zelf ook een paar keer gebruikt, leuk spul wel. Bij een hele hoge dosis voelde ik me wel een paar dagen heel dom en vaag.

Stay safe iig.
 
Las wat reports van mensen online die er goed verslaafd aan geraakt zijn, wordt ook op steeds meer plaatsen verboden.

Heb het zelf ook een paar keer gebruikt, leuk spul wel. Bij een hele hoge dosis voelde ik me wel een paar dagen heel dom en vaag.

Stay safe iig.

Dat sloom voor een paar dagen zit tussen je oren man. Halfwaardetijd is niet eens zo lang.

Verslaving bestaat zeker. Bij maandenlang zwaar dagelijks gebruik (+30 gram pd) zul je bij cold turkey 5-7 dagen even goed ziek zijn. Maar met een slimme taper en wat ondersteuning van meds en middeltjes is het geen probleem om er vanaf te komen.

Uiteraard moet je ervoor zorgen dat je nooit verslaafd raakt.
 
haha met zn hoeveelheid is de kans wel groot dat je het vaker gaat nemen dan je wilt iig de verleiding is dan heel groot..

welke heb je besteld dan en waar

Check je karma.
 
Dude wtf, lijkt me wat veel? ???
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Wordt af en toe vreselijk down als het uitwerkt en half van de wereld.. van de week maar 2x 5gr genomen en voelde heavyer aan dan alle vorige keren met meer
 
wow wat een doseringen bij mij is t 4 gr goed (green malay) meer is te ziek en naar tot kotsen aan toe! :vomit:

als je zoveel kan nemen heb je slechte of flinkte tolerantie :roflol:
 
Ik lees weleens dat gasten PER KEER 10 gram nemen. Vind ikzelf ook ongelofelijk.
 
Tollerantie loopt super snel op. Ik ben wel weer af van de grote doseringen en neem meestal gewoon 5 gram. Maar kan ook 7.5 gram nemen.
 
Back
Naar boven