Bonk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 360
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg de rillingen bij het denken aan het drinken van die meuk. Is het me echt niet waardAl heb ik nog steeds geen goede 'trip' gehad, elke keer te licht gedosseerd denk ik..
Pheni = still living the dream.. neem het nu alleen op zaterdag, en man ik voel me zoals ik me altijd wil voelen
Van kratom krijg ik het tot nu toe steeds warm, alsof ik aan het gloeien ben. Als ik de caps heb kan ik het pas beter bepalen, tot nu toe zeer matig

Mijn kilo uit Indonesie laat zo fucking lang op zich wachten echt heel irritant.
Je kan het spul wel even bewaren en de kilo prijs in Indonesie is 25% van de prijs in NL.
Las wat reports van mensen online die er goed verslaafd aan geraakt zijn, wordt ook op steeds meer plaatsen verboden.
Heb het zelf ook een paar keer gebruikt, leuk spul wel. Bij een hele hoge dosis voelde ik me wel een paar dagen heel dom en vaag.
Stay safe iig.
haha met zn hoeveelheid is de kans wel groot dat je het vaker gaat nemen dan je wilt iig de verleiding is dan heel groot..
welke heb je besteld dan en waar