AndroidHealthClinic

Kratom

Bezoekers in dit topic

Zaterdag avond eindelijk de goede hoeveelheid gevonden om er echt wat van te merken.

Had een drukke dag en moest 's avonds nog even door, na het avondeten 5,5gr white vein genomen (16 capsules :o) en nog even door gegaan met een goed tempo :)
 
.
 
Laatst bewerkt:
Gister rond 18.00 4gram kratom genomen en sliep kwart over 3 nog niet .. was weer een slim idee
 
Wat bij mij altijd helpt is een oxazapam nemen voor ik ga slapen. Ik heb gelukkig nog een paar doosjes liggen.
Neem kratom maar sporadisch maar vorige keren niet gehad dat ik niet kon slapen maar lukte nu dus gewoon niet.

Werkt iig wel goed tegen pijntjes ben grieperig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik slaap prima na het nemen van Kratom, terwijl ik normaal slaap problemen heb.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees online aardig wat verhalen over dat kratom je testostoron onderdrukt. Andere beweren weer dat het positieve effecten op het libido kan hebben. Iemand hier iets zinnigs over te melden?

Het helpt mij wel goed met slapen. Maar heb ook wel het idee dat het niet te best voor libido is.
 
Ik lees online aardig wat verhalen over dat kratom je testostoron onderdrukt. Andere beweren weer dat het positieve effecten op het libido kan hebben. Iemand hier iets zinnigs over te melden?

Het helpt mij wel goed met slapen. Maar heb ook wel het idee dat het niet te best voor libido is.
Vond op internet meer negatieve berichten over libido dan positieve.
 
Waarvoor nemen jullie dat kratom spul?
 
Ook maar eens proberen die kratom.....blijft toch jeuken zoiets :P
 
Vond op internet meer negatieve berichten over libido dan positieve.

Ja ik heb het idee dat het spul je libido echt verkracht, dat is wel echt een nadeel. Constipatie is ook wel een issue als je het meer neemt.

Als je wilt cutten is het wel een perfect middel want je eetlust wordt echt extreem geremd.
 
Ff 25gr opgehaald bij de lokale smartshop hier. Groene uit Borneo. Advies dosering voor euforisch gevoel? 5gr?
 
Zaterdag avond eindelijk de goede hoeveelheid gevonden om er echt wat van te merken.

Had een drukke dag en moest 's avonds nog even door, na het avondeten 5,5gr white vein genomen (16 capsules :o) en nog even door gegaan met een goed tempo :)
Je neemt wel veel man. Heb eens 6 gram genomen en werd toen misselijk, duizelig en sloom joh..
Ik neem 2 gram en merk binnen een kwartier dat het licht wat feller voor mijn ogen word waarna ik super veel energie krijg..
 
Ik heb die docu van Bell gezien op netflix, leaf of faith. Maar ik vraag mij toch af of dagelijks kratom gebruik samen gaat met krachtsport. Ik heb het idee dat het test verlagende effect toch wel heftig is. Meeste van die gasten zullen er wel gewoon test bij zetten waardoor dat allemaal niet meer relevant is.
 
Je neemt wel veel man. Heb eens 6 gram genomen en werd toen misselijk, duizelig en sloom joh..
Ik neem 2 gram en merk binnen een kwartier dat het licht wat feller voor mijn ogen word waarna ik super veel energie krijg..

Zal eens minder proberen. Neem het nooit meer want vind het effect weinig tot niks. Nu toch weer pheni, dat is gewoon #1
 
uurtje geleden 5gr wit erin gehoost en zojuist nog even 3gr groen erbij...eens zien waar dit naar toe gaat :)
 
Ik heb die docu van Bell gezien op netflix, leaf of faith. Maar ik vraag mij toch af of dagelijks kratom gebruik samen gaat met krachtsport. Ik heb het idee dat het test verlagende effect toch wel heftig is. Meeste van die gasten zullen er wel gewoon test bij zetten waardoor dat allemaal niet meer relevant is.
Pre workout een kleine dosis 1/2x in de week werkt perfect.. laatst 3x gedosed en toen pas in de avond wezen trainen en ging niet focus etc was totaal weg en een vaatdoek
 
uurtje geleden 5gr wit erin gehoost en zojuist nog even 3gr groen erbij...eens zien waar dit naar toe gaat :)

Als je goede kwaliteit kratom hebt verwacht ik dat jij boven de pot gehangen hebt vanavond.
 
Als je goede kwaliteit kratom hebt verwacht ik dat jij boven de pot gehangen hebt vanavond.

Haha nee, niet boven de pot gehangen, maar wel lekker vermaakt. 8gr is toch niet zo veel? En ik ben wel wat gewend ;)

zit er aan te denken om bij kratomind wat in te slaan, maar jij bekend met hun Enhanced Kratom versie? Die schijnt 40x te zijn namelijk.
 
Back
Naar boven