Bonk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 360
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem kratom maar sporadisch maar vorige keren niet gehad dat ik niet kon slapen maar lukte nu dus gewoon niet.Wat bij mij altijd helpt is een oxazapam nemen voor ik ga slapen. Ik heb gelukkig nog een paar doosjes liggen.
Vond op internet meer negatieve berichten over libido dan positieve.Ik lees online aardig wat verhalen over dat kratom je testostoron onderdrukt. Andere beweren weer dat het positieve effecten op het libido kan hebben. Iemand hier iets zinnigs over te melden?
Het helpt mij wel goed met slapen. Maar heb ook wel het idee dat het niet te best voor libido is.
Vond op internet meer negatieve berichten over libido dan positieve.
Je neemt wel veel man. Heb eens 6 gram genomen en werd toen misselijk, duizelig en sloom joh..Zaterdag avond eindelijk de goede hoeveelheid gevonden om er echt wat van te merken.
Had een drukke dag en moest 's avonds nog even door, na het avondeten 5,5gr white vein genomen (16 capsules) en nog even door gegaan met een goed tempo
![]()
Je neemt wel veel man. Heb eens 6 gram genomen en werd toen misselijk, duizelig en sloom joh..
Ik neem 2 gram en merk binnen een kwartier dat het licht wat feller voor mijn ogen word waarna ik super veel energie krijg..
Pre workout een kleine dosis 1/2x in de week werkt perfect.. laatst 3x gedosed en toen pas in de avond wezen trainen en ging niet focus etc was totaal weg en een vaatdoekIk heb die docu van Bell gezien op netflix, leaf of faith. Maar ik vraag mij toch af of dagelijks kratom gebruik samen gaat met krachtsport. Ik heb het idee dat het test verlagende effect toch wel heftig is. Meeste van die gasten zullen er wel gewoon test bij zetten waardoor dat allemaal niet meer relevant is.
uurtje geleden 5gr wit erin gehoost en zojuist nog even 3gr groen erbij...eens zien waar dit naar toe gaat![]()
Als je goede kwaliteit kratom hebt verwacht ik dat jij boven de pot gehangen hebt vanavond.