AndroidHealthClinic

Kratom

  • Topic starter Bonk
  • Startdatum
  • Reacties 321
  • Weergaven 39K
  • Volgers 24

Bezoekers in dit topic

Laatst bewerkt door een moderator:
rob91 voor de grap eens kratom (samen met cafeïne tab) pre workout genomen ipv dmaa en al die zooi.. best euforisch en drive/focus

Ik vind het wel irritant dat je sneller misselijk wordt met kratom op. Als je dan heftig gaat squatten kan die shit wel eens omhoog komen.
 
Ik heb nu dit aangeschaft:

w0000295_theezeef_2_handvaten_diep_640x640.jpg


Kijken of dat wat makkelijker filtert :rolleyes:
 
Ik heb nu dit aangeschaft:

w0000295_theezeef_2_handvaten_diep_640x640.jpg


Kijken of dat wat makkelijker filtert :rolleyes:

Lijkt me ideaal. En ik zou dan die prut in de pan flikkeren en dan pas filteren wanneer je het in een beker giet. Dan kan het spul maximaal de werkzame stof afgeven.
 
Ja, dat is hoe ik het de eerste keer ook deed.

Smaak veranderd niet, alleen je drinkt het makkelijker weg
 
Ja, dat is hoe ik het de eerste keer ook deed.

Smaak veranderd niet, alleen je drinkt het makkelijker weg

En als je citroen en honing toevoegt? Citroen om de bitterheid te balanceren. En honing voor de smaak. Lijkt me wel lekker.
 
Niet in huis :P
 
Tot nu toe nog niet echt iets geweldigs ervaren ofzo, maar weer een keer proberen binnenkort
 
hmmm een te hoge dosis green malay kan je toch een partij naar van worden( misselijk braken ), advies was 4 tot 7 gram dus 5.5 dacht is goed nou duidelijk teveel sjonge jonge die groene is te heftig...

heeft het ook met gewicht te maken de dosis? want ik ben 77kg maar wel met laag vetpercentage! goud droog :p :heart:
 
hmmm een te hoge dosis green malay kan je toch een partij naar van worden( misselijk braken ), advies was 4 tot 7 gram dus 5.5 dacht is goed nou duidelijk teveel sjonge jonge die groene is te heftig...

heeft het ook met gewicht te maken de dosis? want ik ben 77kg maar wel met laag vetpercentage! goud droog :p :heart:
geen last van, mijn buurmeisje nam 4 gram en was de hele dag ziek.. ik zelf neem 10gram zonder problemen gok meer ook nog wel.
 
geen last van, mijn buurmeisje nam 4 gram en was de hele dag ziek.. ik zelf neem 10gram zonder problemen gok meer ook nog wel.

kan ook als je beetje gewend bent dan kun je ook hoger doseren? ervaringen?
 
kan ook als je beetje gewend bent dan kun je ook hoger doseren? ervaringen?
geen idee ik nam de eerste keer al 7-8 gram :P neem nu telkens rond de 10gram maar denk dat iets meer ook nog wel kan

vind het pre workout (vanmorgen weer gedaan) icm met een cafeine tab best lekker trainen
 
wat voor soort neem je dan?

geen idee ik nam de eerste keer al 7-8 gram :P neem nu telkens rond de 10gram maar denk dat iets meer ook nog wel kan

vind het pre workout (vanmorgen weer gedaan) icm met een cafeine tab best lekker trainen
 
/imout

Thee van gezet, bijna weer kotsen, laatste slok weggegooit. Te ranzig gewoon, ik stop ermee. :)
 
Back
Naar boven