- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Deze is iig sterker dan die ik via smartshop had gehaald.. ook smeriger

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze is iig sterker dan die ik via smartshop had gehaald.. ook smeriger

Deze is iig sterker dan die ik via smartshop had gehaald.. ook smeriger![]()
Maar kan ook een post traumatische stoornis zijn van toen ik bijna stikte in een hap kratom.Wss dat ja.. en het is gewoon een hap modder wat je probeert door te slikken.. voel me er wel vegan doorIk heb ook het idee dat deze next level smerig is, erger dan ik gewend benMaar kan ook een post traumatische stoornis zijn van toen ik bijna stikte in een hap kratom.
Ik heb ook het idee dat deze next level smerig is, erger dan ik gewend benMaar kan ook een post traumatische stoornis zijn van toen ik bijna stikte in een hap kratom.

Wss dat ja.. en het is gewoon een hap modder wat je probeert door te slikken.. voel me er wel vegan door
Had ik ook laatst, ging even fout bij tosh 'n was.
Ik hoesten en doen, doe ik mijn ogen open zie je echt zo'n hele wolk kratom deeltjes nog rond dwarrelen.
![]()
Ik slikte al toen het nog niet vermengd was met drinken. Al die zooi bleef plakken in mijn keel. Wat volgde was minutenlang happen naar adem en tussendoor kotsen.Hahah true. Ook een prima bron van vezeltjes volgens mij.
Dikke ellende is datIk slikte al toen het nog niet vermengd was met drinken. Al die zooi bleef plakken in mijn keel. Wat volgde was minutenlang happen naar adem en tussendoor kotsen.

Iedereen gaat gewoon kotsen van die troep
Hebben jullie dan niet de volgende keer dat het probeert gelijk al braakneigingen door het eerder voorgevallen eventIk denk dat als ik nog een keer tosh&wash doe ik 100% moet kosten.
. Moet er alleen niet aan denken om dit dagelijks te doen.Iedereen gaat gewoon kotsen van die troep
Hebben jullie dan niet de volgende keer dat het probeert gelijk al braakneigingen door het eerder voorgevallen eventIk denk dat als ik nog een keer tosh&wash doe ik 100% moet kosten.
Phenibut doet me helemaal niks kwa smaak, kratom daarintegen is echt bochtIk vind het gewoon naar thee smaken eigenlijk, geen last van. Phenibut deed je toich ook, dat is toch een stuk smeriger qua smaak. Alleen qua hoeveelheid en structuur wat handiger.
Die 2de dosering hakt er toch wel aardig in.. aardig loom nu
Ik vind het gewoon naar thee smaken eigenlijk, geen last van. Phenibut deed je toich ook, dat is toch een stuk smeriger qua smaak. Alleen qua hoeveelheid en structuur wat handiger.
hmmm, ergens wel vergelijkbaar maar ik zou pheni boven de 2 verkiezen vind het net iets chiller (plus de smaak is 1000000x beter)
hmmm, ergens wel vergelijkbaar maar ik zou pheni boven de 2 verkiezen vind het net iets chiller (plus de smaak is 1000000x beter)