XXL Nutrition

Krijgen van kinderen/Anabolen.

ferry1

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Heeft iemand ervaring met het krijgen van kinderen en kuren??
Hiermee bedoel ik dus niet bv een decadick!! Maar dat je zaad slechter wordt, of dat je de kans kan vergroten op een gehandicapt kindje>>??
Dit is namelijk een grote angst van mij...Ik weet ook niet of er al onderzoeken naar gedaan zijn.

Volgens mij is er geen aantoonbaar verband tussen AAS gebruik en een gehandicapt kindje.

Zaad is tijdens en na je cycle wel minder qua kwantiteit en kwaliteit. Dat is echter bij normaal gebruik en een goede pct van korte termijn.

Ik heb een kerngezond zoontje van 2 terwijl ik in mijn leven al meerdere kuurtjes heb gedaan en daarvoor ook het nodige aan drugs heb weggewerkt...

Volgens mij is er geen aantoonbaar verband tussen AAS gebruik en een gehandicapt kindje.

Zaad is tijdens en na je cycle wel minder qua kwantiteit en kwaliteit. Dat is echter bij normaal gebruik en een goede pct van korte termijn.

Yep, allemaal gelul.

De kans op een verwekking is even wat minder, maar komt wel weer goed.

en toch zou ik er niet voorgaan in een kuur veronderstel dat je toch een kleine krijgt die geestelijke en/of lichamelijke klachten heeft en het is in die tijd verwekt dan ga je jezelf dingen verwijten, al zou het niet eens van het kuurtje komen.:cool:

Niks aan de hand

Spreek uit ervaring, heb een mooie gezonde zoon. gebruik van AS heeft geen invloed gehad. toch is dit binkie vreselijk sterk en goede bouw & massa....

je wordt tijdelijk onvruchtbaar maar dat herstelt zich. alles valt terug in zijn oude plooi. de rest is gelul.

• Topic Starter Topic Starter
In ieder geval alvast bedankt voor de reacties.

leg dat eens beter uit bro..

Kan het niet beter uitleggen als:

Ik ken mensen die hun vrouwen zwanger hebben gemaakt in en direkt na een kuur.
En dan heb ik het over kuren van 4 tot 6 maanden.

Dus dat hele tijdelijk onvruchtbaar gedoe is niet waar, of geld maar voor een klein aantal mensen.

denk dat je maten dan uitzonderingen zijn bro..testosteron suppletie wordt / is getest als anticonceptie voor mannen..als je in een kuur zit kan je wel degelijk (tijdelijk) onvruchtbaar worden..

grten

Zijn wel erg veel uitzondeingen dan....ik denk dat het allemaal erg meevalt.

Kan het niet beter uitleggen als:

Ik ken mensen die hun vrouwen zwanger hebben gemaakt in en direkt na een kuur.
En dan heb ik het over kuren van 4 tot 6 maanden.

Dus dat hele tijdelijk onvruchtbaar gedoe is niet waar, of geld maar voor een klein aantal mensen.

Juist...ik ken er ook genoeg (sommige niet persoonlijk maar van horen) die zo goed als nooit off gingen en tijdens een (hevige) kuur een kindje hebben gemaakt. Ook een prof die ik wel persoonlijk ken heeft kort geleden een kerngezond kindje gekregen...en geloof me maar dat die niet off is gegaan. Dus maak je niet ongerust mannen...gewoon volop kuren hele jaar door het maakt toch niks uit!:D (geintje he...zeg het maar ff want er zitten me toch een paar makkers hier die je alles kunt wijs maken)

kan natuurlijk altijd zijn. misschien hangt het er ook van af of ze hcg of clomid gebruiken tijdens een kuur. zou volgens mij ook wel invloed kunnen hebben.

ofwel zijn die mannen zo dikwijls met hun training en lichaam bezig dat ze niet doorhebben dat hun vrouw op een ander gaat:p

ofwel zijn die mannen zo dikwijls met hun training en lichaam bezig dat ze niet doorhebben dat hun vrouw op een ander gaat:p

hehe dat is ook een optie...

maar sommigen zeggen ook dat ze tijdens een kuur geen kind willen maken omdat ze het zichzelf nooit zouden vergeven als het kind gehandicapt ter wereld zou komen. deze optie is uitgesloten...je krijgt of wel een kind of geen kind. mocht het gehandicapt zijn dan ligt dat zker niet aan de as, want zoals iemand al zei'; er is geen verband daartussen. genoeg onderzoeken (en praktijkervaringen) die dit uitwijzen.

Jaja, komt er ineens een n*ger kindje uit die spleet... :eek:

Terug
Naar boven