AndroidHealthClinic

Krimpen van je balletjes

haha je balletjes zijn straks zo klein als een pinda..niet echt prettig voor als je een vriendin heb:eek:

jair16 zei:
haha je balletjes zijn straks zo klein als een pinda..niet echt prettig voor als je een vriendin heb:eek:

En weer zon Breezah opmerking waar niemand iets aan heeft.
Weet je niks zinnigs te zeggen post dan niks.

Tsunami zei:
In de log van DBC01 heb ik ook al gelezen dat hij tegen atrofie midden in de kuur gewoon 25 mg Clomid neemt voor 10 dagen. Boekt daar schijnbaar goede resultaten mee, dus ik ga het ook maar eens proberen.

Wellicht dat DBC dit nog even toe kan lichten?

Is een wat meer old school methode maar werkt inderdaad ook

4cc

Op een gegeven moment word ze zo klein dat ze uitdrogen en verschrompelen. Helaas is het dan onherroepelijk voorbij.

D. zei:
Hey T hoe kan het dan dat door het ene middel je ballen meer krimpen dan het andere?

niet elk middel drukt even zwaar op de axis, zo is anavar een relatief licht onderdrukkend middel, en is trenbolone zo ongeveer het zwaarste voor de axis!

maatje van mij had een keer flink gekuurd met deca en flink nagekuurd (not)

z'n ballen waren een stuk kleiner geworden, maar uiteindelijk zijn ze zonder de hulp van hcg weer op oorspronkelijke grootte gekomen.

was wel een slechte periode voor hem trouwens, vandaar dat hij nu een betere volgorde van handelen heeft;

1. de HCG bestellen en in huis hebben
2. de kuur bestellen

Terug
Naar boven