Fitness Seller

Kroongetuige Holleeder dood

deze zijn toch voldoende dan? of moet zo iemand dit nog mondeling voor de rechter herhalen?

Is al deels mondeling voor de rechter herhaald.. maar hij zou normaal nog een keer moeten opdraven geloof ik..

Veel nieuwe getuigen zullen zich niet meer melden denk ik.....

Maar is wel dom van Holleerder als hij hier zelf achterzit.. mss zijn er wel mensen die hem extra verdacht willen maken... zit veel meer achter denk ik.

Als hij megagrow had gedronken was dit nooit gebeurt! :D

O dus als je megagrow neemt, ben je onschendbaar:D

Die t-shirts :roflol: Wat bedenken mensen toch leuke dingen soms :D

Holleeder,

godfather2.jpg

t*ring....

(zou het safe zijn om iets te posten in een topic over Holleeder) ;)

Ik geloof niet eens dat Holleeder een zware crimineel is. De echte zware jongens hoor je niet eens wat van, ik denk dat er veel ergere dingen gebeuren. Zou wel eens willen weten hoe het er aan toe gaat in de onderwereld....

hij had wel enige vorm van beveiliging zeiden ze op het nieuws

justitie gaat lekker op zn bek!!!!!! hahahaha

Ik geloof niet eens dat Holleeder een zware crimineel is. De echte zware jongens hoor je niet eens wat van, ik denk dat er veel ergere dingen gebeuren. Zou wel eens willen weten hoe het er aan toe gaat in de onderwereld....
Een maal bezig met de onderwereld en grote dealers kom je er niet meer zo makelijk van af een ding wat ik zeker weet Want fam lid van mij heeft er ook mee geleeft tot zijn dood (onder wereld freaks)

vrouwen en geld, misdaad loont! het enigste nadeel is: dat je in de onderwereld bijna niemand kan vertrouwen. zelfs je eigen vrienden niet. dan ben je weer vrienden en zo zet die zelfde persoon een mes op je keel.

Holleeder is een haakneus oew ik vrees voor mijn leven tot ziens alvast :D

Wat denk je dat het voor maatschappelijke gevolgen heeft als duidelijk wordt dat criminelen het winnen van de overheid? Dit is wel even wat anders dan vrijspraak wegens gebrek aan bewijs, het is vrijspraak wegens angst en moord.
je hebt de beste man al veroordeeld voordat de rechter z'n vonnis heeft uitgesproken? knap...

geen tijd om alle reacties te lezen, maar ik denk dat holleeder er niet achter zit.. dat zal namelijk erg dom zijn!

Misschien leeft ie nog wel,en heeft ie een nieuwe identiteit gekregen.

Haha hij word toch wel veroordeeld. Dat willen ze nu eenmaal dus gebeurd.

Nee hoor,het probleem is juist dat ze de grote jongens nooit pakken.Kijk maar naar de hells angels,die hebben justitie mooi voor lul gezet.Om holleeder te pakken speelt justitie een vuil spel,kijk maar wat ze dumpen in de media.Denk dat justitie weer aan het kortste end trekt.

Ik ga liever een biertje drinken met een holleeder dan met zo,n schijnheilige pennelikker die over jou rug hoger op wil komen
Je hebt goeie en slechte mensen.Slechte mensen zitten meestal aan de goeie kant.

denk idd dat de "gewone man" van gasten als holleeder weinig last zal hebben, boeit me ook weinig of ie veroordeeld word of niet, irritante gastjes die mensen bedreigen en beroven op straat, daar heb je last van.

Hard, een trainings maat van mij waar ik altijd mee trainde (super aardige gozer) ging op vakantie naar marokko om geld te wisselen bij een pin automaat, en hij is nooit meer teruggekomen, nu 2 maanden vermist ongeveer. Staat ook op vermist.nl (hij was 27, en armen van 54cm grootste gozer die ik heb gezien, dus ook al ben je nog zo groot en sterk, altijd opassen hehe)

(hij bleek ook achteraf in drugs te handelen..)

OT: Ik denk dat hij er wel wat mee te maken heeft, dit is gewoon te toevallig,
of laat ik het zo zeggen, die kerel heeft zelf niet een overdosis pillen geslikt.

• Topic Starter Topic Starter
je hebt de beste man al veroordeeld voordat de rechter z'n vonnis heeft uitgesproken? knap...

denk idd dat de "gewone man" van gasten als holleeder weinig last zal hebben, boeit me ook weinig of ie veroordeeld word of niet, irritante gastjes die mensen bedreigen en beroven op straat, daar heb je last van.

Jij lijkt anders ook zelf niet echt in z'n onschuld te geloven maar ok, iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, alleen is het hier vooral een kwestie van verklaringen, hard bewijs is er sowieso niet echt.

Je hebt wel gelijk dat de meeste slachtoffers van hem zelf ook geen schone handen hadden. Ze waren zo stom om zich in dat wereldje te begeven terwijl ze het al lang niet slecht hadden. Endstra was al schatrijk, maar men wil altijd meer meer meer. Hij vond het net als anderen ook wel spannend in dat wereldje. Holleeder wordt trouwens ook verdacht van afpersing van zakenmensen die voor zover ik weet niet in het criminele cirquit zitten, maar dat weet ik niet zeker.

Ai wat een hits op google heb ik inmiddels gegenereerd. :o

Moest toevallig in de bewuste straat zijn vanavond, nog steeds veel activiteit, ben benieuwd wat het onderzoek oplevert.

Sommige mensen twijfelen hier aan hoe gevaarlijk Holleeder nu eigenlijk is, als mensen in de onderwereld goed bang zijn voor Holleeder lijkt het mij wel duidelijk. Hij is gewoon een soort maffia met al z'n afpersingen en liqidaties. Ook erg mooi dat als Holleeder wordt opgekapt, iedereen die er mee te maken heeft plotseling doodgaat.:roflol:

Eerlijk gezegd heb ik best wel wat respect voor deze man, hij komt met slimme reacties in de rechtzaal en hij heeft blijkbaar z'n zaakjes goed geregeld.

Terug
Naar boven