- Waardering
- 52
Na dood Zeegers: zware beveiliging getuigen
woensdag 10 oktober 2007 10:57
De beveiliging van alle nog levende getuigen in het proces tegen crimineel Willem Holleeder is direct na de mysterieuze dood van oud-advocaat Bram Zeegers aanzienlijk verscherpt.
Al vier dode getuigen in zaak-Holleeder
De dode getuigen: linksboven Houtman (2005), daarnaast Endstra (2004), rechtsonder Van der Bijl (2006), linksonder Zeegers (2007)
Dat meldt De Telegraaf. Voor het huis en in de straat van Maria Houtman, de weduwe van de eind 2005 geliquideerde vastgoedhandelaar Kees Houtman, staan sinds gisteren gepantserde politievoertuigen.
Ook de beveiliging van de vriendin van de vermoorde Willem Endstra, Anita Schuts, werd direct verscherpt na de dood van Zeegers.
De oud-advocaat werd in de nacht van maandag op dinsdag rond 03.15 uur onder verdachte omstandigheden gevonden in zijn badkuip. De hulpdiensten konden zijn leven niet meer redden. Zijn vriendin, de Zuid-Amerikaanse Shirley, die ook in het huis van Zeegers aanwezig was, werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
Vervuilde cocaïne
Zij wordt nu intensief verhoord door de politie, die een misdrijf niet uitsluit. Volgens geruchten zouden Zeegers en zijn vriendin vervuilde cocaïne hebben gebruikt, waaraan de oud-advocaat zou zijn overleden.
Na Endstra, Houtman en café-eigenaar Thomas van der Bijl is Zeegers de vierde getuige tegen Holleeder die overlijdt.
Lijkt me geen slecht idee die beveiliging. Misschien moet ik nu ik dit topic heb geopend ook maar eens wat politiehelicopters laten invliegen.

holleeder zelda - Google zoeken

)