XXL Nutrition

kuchje????

rusa

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Zojuist heb ik een combi van test E en deca in mijn bovenbeen gezet...
Bij het inbrengen van de naald geen probleem
Bij het aspireren geen bloed...
Maar vanaf het moment dat ik injecteerde voel ik me onrustig en loop al 10 min te kuchen!
Tevens gutst het zweet me van mijn hoofd
Nu ben ik bekend met de bekende trenbo-hoest maar wist niet dat dit met deca/test ook mogelijk was..
Zit in week 6 van mijn cycle en tijdens vorrige kuren ook nog nooit last gehad...

Zijn er mensen die mij opheldering kunnen geven over bijvoorbeeld hoe lang dit gevoel en kuchje aan gaan houden????
Of is dit per persoon ook weer verschillend?

Omdat ik van testE altijd best pijnlijke injectie plekken overhoud verdeel ik het altijd over 2 injecties...
Maar na wat er net is gebeurd wacht ik even met deel 2 tot ik een bevrediggend antwoord heb gekregen...

idd is het bekend met tren. ik heb zelf ook wel eens met dicht langs een ader zetten dat ik het in mijn keel voel.

ook met andere middelen als tren, kan dus heel goed daardoor komen.

het zal zo wel overgaan dus niks om je druk over te maken.

ff afwachten

Heb het ook eens met een andere shizzle gehad...weet niet meer wat trouwens.
gaat erom dat die olie dus enigzins je bloedbaan is ingekomen, te snel.

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedank jongens!

Het is nu al weer een heel stuk afgezakt, allen een naar kuchje heb ik nog wel...
Maar bewaar deel 2 toch maar voor morgenochtend voor de zekerheid...

Olie komt in je ader, eerste wat het tegenkomt zijn je longen, komt daar vast te zitten in de haarvaten en je lichaam reageert hier heftig op.

Als je meer wil weten hierover, kan je zoeken op pulmonaire micro-embolieën.

lijkt een beetje op hyperventileren

je bent onrustig dus bang neem ik aan dat je fout spuit
onbewust ga je verkeerd ademen en dan breekt het zweet uit je word bleek

van die andere kuchjes heb ik nog nooit gehoord:cool:

• Topic Starter Topic Starter
re:

the real deal zei:
lijkt een beetje op hyperventileren

je bent onrustig dus bang neem ik aan dat je fout spuit
onbewust ga je verkeerd ademen en dan breekt het zweet uit je word bleek

van die andere kuchjes heb ik nog nooit gehoord:cool:

Uhm nou nee...

Ik wil niet arrogant over komen maar ben redelijk ervaren wat prikken betreft, heb een militaire medische achtergrond dus weet redelijk waar ik mee bezig ben!

Het leek in de verste verte ook niet op hyperventilatie maar eerder een nare kriebelhoest...

al bij al niet zo erg dan?

Glenn GX zei:
Olie komt in je ader, eerste wat het tegenkomt zijn je longen, komt daar vast te zitten in de haarvaten en je lichaam reageert hier heftig op.

Als je meer wil weten hierover, kan je zoeken op pulmonaire micro-embolieën.

Glenn in jip en janneke taal:wat gebeurd er precies,en in hoeverre is het schadelijk?

Je spuit olie in je spier, een deel ervan komt terecht in je lymfe knopen, daarvan komt een deel in de aderen terecht. Eerste wat de olie tegenkomt met hele smalle bloedvaten zijn de longen. Daar komt de olie vast te zitten. Als reactie van je lichaam gaat het je laten hoesten. Het gaat vanzelf weg, maar prettig is het absoluut niet (gelukkig niet zelf ervaren).

Hetzelfde effect krijg je als je direct in een ader spuit, dus goed aspireren.

Schadelijk is het niet, in de zin dat je er echt wat aan over houdt. Maar een embolie (verstopping) is nooit goed.

Dit gebeurt dus wanneer je teveel ml olie in een spier wil zetten. Als je dit vaak krijgt moet je minder ml zetten in een spier.

hmmm kuchje:
Author: Pheedno

It's been widely disussed of Trens fat burning properties through rises in IGF and Prostaglandins. While IGF is a fairly well known substance in the bodybuilding world today, prostaglandins are fairly unknown in terms of formation and roles in the body.
So below, a brief dicription of prostoglandins and their role in fat burning, "fina cough", and why a person going through Tren administration can experience it's fat burning effects without the dreaded "Cough"

The term prostaglandin comes from the word-Prostate. The first prostoglandins were first dicovered in semen about the mid 1930's and it was thought that prostaglandins were made from the prostate. Since this time, it has been dicovered that most prostaglandins are not even constructed in the prostate.

Prostaglandins are made by two different pathways(Cyclooxygenase and Lipoxygenase), and considering prostaglandins are a group of about 20 lipid cells, they have contrary function; responsible for stimulating as well as alleviating inflammation(Inflammation stimulation is the rapid metabolism of them expelled through the bronchials), regulate blood flow to particular organs, control ion transport across membranes, modulate synaptic transmission, induce sleep, mediate lipid release, and regulate metabolism is various tissue.

Prostaglandins are synthesized from arachidonate(Lipoxygenase which catalyze the dioxygenation of polyunsaturated fatty acids) in the cell membrane by the action of phospholipase A2. Cyclooxygenase and lipoxygenase pathways, compete with one another to form prostaglandins(as well as thromboxane or leukotriene-leukotriene being a bronchial stimulator),
In the cyclooxygenase pathway, the prostaglandins D, E and F plus thromboxane and prostacyclin are made. Thromboxanes are made in platelets and cause constriction of vascular smooth muscle and platelet aggregation
Leukotrienes are made in leukocytes and macrophages via the lipoxygenase pathway. They are potent constrictors of the bronchial airways. They are also important in inflammation and hypersensitivity reactions as they increase vascular permeability.

Being that prostaglandins from either pathway, are still fatty acids of a group, they mediate lipid release and controll tissue metabolization, so fat burning is a luxerry of either pathway of formation. It's the pathway from which they are constructed that dictates "fina cough". As prostaglandins made from the Cyclooxygenase pathway dictate muscle constriction and platlet aggregation, and the Lipoxygenase pathway dictates bronchial constriction(the main form of expulsion)

Ultra kuchje:
je bent lekker aan de pgf2 en ondertussen al 100+ injects gehad...komt er net bij die ene inject klein beetje in bloedbaan terecht...3 sec later leek er net alsof er iets knapte in mn kop zweet droop overal vandaan en begon zeer hevig te hoesten....die 15minuten dat dit duurde leek wel 15uur....dus je kan wel concluderen dat prostaglandines dit ook veroorzaken bij tren, maar dan in een lichtere vorm als pgf2...

binnenkort maar eens transdermal-pgf2 of transdermal-D-Cloprostenol proberen...

Je verwacht toch niet dat iemand er iets van begrijpt heh :P

Maar goed, de Trencough is wat anders en wordt kortweg veroorzaakt door COX2. Via COX2 (en Lipoxygenase) krijg je prostaglandine aanmaak en stimuleert het broncho constrictie (samentrekken van de spieren in de bronchiën).

Glenn GX zei:
Je verwacht toch niet dat iemand er iets van begrijpt heh :P

Maar goed, de Trencough is wat anders en wordt kortweg veroorzaakt door COX2. Via COX2 (en Lipoxygenase) krijg je prostaglandine aanmaak en stimuleert het broncho constrictie (samentrekken van de spieren in de bronchiën).
lol...die laptekst kan je idada in die 2 zinnen samenvatten

was geloof ik al gemeld maar iedergeval schijnt omega 3 vetjes te helpen hiertegen..

Glenn GX zei:
Je spuit olie in je spier, een deel ervan komt terecht in je lymfe knopen, daarvan komt een deel in de aderen terecht. Eerste wat de olie tegenkomt met hele smalle bloedvaten zijn de longen. Daar komt de olie vast te zitten. Als reactie van je lichaam gaat het je laten hoesten. Het gaat vanzelf weg, maar prettig is het absoluut niet (gelukkig niet zelf ervaren).

Hetzelfde effect krijg je als je direct in een ader spuit, dus goed aspireren.

Schadelijk is het niet, in de zin dat je er echt wat aan over houdt. Maar een embolie (verstopping) is nooit goed.

Dit gebeurt dus wanneer je teveel ml olie in een spier wil zetten. Als je dit vaak krijgt moet je minder ml zetten in een spier.

bla bla karma verdelen over bla bla alvorens Glenn
iig bedankt bro

Terug
Naar boven