XXL Nutrition

Kuki's log naar herculescup

Ano_1987_4

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
991
Lengte
1m75
Massa
40kg
Vetpercentage
Ik ben 2 weekjes terug mee geweest naar de Atlascup, waar Hitman aan mee deed. Daardoor kreeg ik best zin om zelf een keer een wedstrijd te gaan draaien. Vind het ook een goede motivatie om weer de draag op te pakken en weer flink aan de bak te gaan, aangezien ik al tijden wat minder bezig ben.

Hoewel ik eigenlijk niets kan beloven en niet zeker ben of ik mijn weg naar de herculescup kan werken, ga ik het toch proberen. Ben vrij druk met school en heb de laatste 6 weken eigenlijk geen een week alle trainingen kunnen volgen. Maar daar moet snel dus verandering in komen.

Doel voor deze week wordt iig om mijn ritme wat betreft slapen, opstaan, eten en trainen weer helemaal op klokslag nauwkeurig te hebben. En hopelijk pak ik nog een kg of 2 mee.

Ik weeg nu geloof ik 85kg bij 1.75,. Geen idee welke weegschaal ik moet geloven, want in de gym geeft die 87kg. Maar hou het maar bij de weegschaal die ik thuis heb liggen. De herculescup is over een maandje of 5. Doel is ongeveer naar 95kg te werken en dan laatste 6 weken in voorbereiding te gaan en dan zien we wel wat er van overblijft.

Verder zal ik elke week wel een korte update plaatsen wat betreft vordering en gewicht. En af en toe mischien wat pics. Ik ga nu maar even eten en dan snel richting gym.

later ;)

Succes kerel, lekker knallen. Ik ga zo ook maar eens, back day.

Succes man! Volgens mij kom je met het fysiek dat je nu hebt al aardig in de richting. Je oogt, namelijk aardig buff;)

Zal je logje zeker volgen bro. Denk dat je er zeker goed bij gaat staan op de wedstrijddag.

Btw ik snap echt niet hoe jij 85 kg kan wegen (botten/organen uit je lichaam verwijderd ofzo ???)

• Topic Starter Topic Starter
Zal je logje zeker volgen bro. Denk dat je er zeker goed bij gaat staan op de wedstrijddag.

Btw ik snap echt niet hoe jij 85 kg kan wegen (botten/organen uit je lichaam verwijderd ofzo ???)

kwaliteit > kwantiteit ;)

zo ik heb me disturbed muziek aangezet en ga nu trainen

Succes kerel, dit wordt interessant om volgen.

Hey man, succes met je doelen!
Ga je log volgen, ben benieuwd wat er gaat komen.:lifter:

• Topic Starter Topic Starter
.....

Laatst bewerkt:
hoeveel rust neem je dan tussen je sets? en hoeveel reps doe je bij je oefeningen?
Vind het zelf ook veel beter voelen als ik minder uitrust tussen me sets.

b*ch got back! :eek:

Jammer dat je niet bij ons traint gozer

anders had ik je wel die motivatie gegeven, likje hier likje daar je weet!

Succes sletje

hehe kan ik wel doen. Maar denk niet dat het veel nut heeft. Train totaal niet gewicht gericht zeg maar. Heeft ook geen nut bij bodybuilding. Geeft je ook een slecht beeld, omdat je met bb'en juist snel achter elkaar moet trainen en nooit helemaal uit moet rusten om op kracht weer te komen. Want dan vliegt de pomp er weer uit en ben je ook koud geworden. Met veel oefeningen kan ik ook veel meer gewicht pakken zoals bij squat. Setten op 180-200kg fullsquat zijn best te doen. Maar inprincipe ga ik bijna nooit hoger dan 130-140kg omdat het anders niet effectief aanvoelt op de spier. Het put je uit, gaat ook ten koste van de andere oefeningen en verhoogt ook je kans op blessure. Bodybuilding moet je puur op gevoel doen. Af en toe ga ik natuurlijk wel wat hoger in gewicht, maar zeker niet zo snel. En al helemaal niet bij isolatie oefeningen. Haalt helemaal niets uit.

can't agree more.

Drop the ego, lower the weight. We zijn bodybuilders geen powerlifters.

can't agree more.

Drop the ego, lower the weight. We zijn bodybuilders geen powerlifters.

Exactly! Als mensen met mij meetrainen zeg ik ook altijd; "Uitvoering boven gewicht". Met de juiste uitvoering en spieraanspanning kan een oefening 2x zo zwaar aanvoelen, dus effectiever....:thumbs:

Succes maat! :wl:

dikke rug kerel!!! ga dit logje volgen. Suc6!

Succes Kuki :)

Top dat je een logje gaat bijhouden bro.
Rug ziet er erg goed uit.
Succes!! :thumbs:

Wat heb jij een rug gozer :P maar dat heb ik al vaker gezegt ;) en je hebt je rug geharst zie ik :D
Ga het volgen.

Terug
Naar boven