Blad
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd **** uitgaan zowieso. komt allemaal door die p*ssy ass mascherano die steeds uit wilt gaan. Zoek het ook niet zo meer. Ga er mooi tijdje mee kappen, scheelt me ook behoorlijk wat centjes. Kan ik extra in me voeding stekenHehe wat betreft dat vooruitgang merk ik niets
zal wel aan mij liggen. grotere kaaklijn zou wel stoer zijn. Maar komt goed.
thanks morgen avond weer lekker coïtusen?![]()
Tren hou ik wel bij normale dosis (400, max 600mg) ga er al hard genoeg op en sides zijn ook niet al te prettig. Slin komt er ook bij kijken 4on4off pwo injects. Zelfde met dbol 4on4off 50mg alleen op trainingsdagen dus 4x per week, voor extra boost tijdens trainingen. Elke dag aan dbol vind ik niet nodig. Zowieso met andere dingen ernaast en hoge bloeddruk. Waarschijnlijk nog om de 2 weken 1ml deca puur uit gewrichtsproblemen. 

if you are too poor to buy igf you just buy slin
slin is een hele intressante product hoor. Niet weggelegt voor beginners die geen moeite willen nemen om maar een klein beetje research voor te doen. Maar in mijn boek is alles mogelijk. Zo lang er maar op een doordachte veilige manier mee wordt omgegaan. Dankzei slin heb ik ook altijd mijn gewicht door de kuren door op peil gehouden. Zonder te veel terugval. Je ziet mij daardoor ook nooit veel aankomen of verliezen in en na een uur. En blijf je ook mooi kwaliteit massa bouwen. Slin is helemaal niet zo gevaarlijk mits je genoeg koolhydraten na het zetten consumeerd. Imo zijn producten zoals bijv clen nog veel gevaarlijker en schadelijker, terwijl elke beginneling dat zo in zijn cut cycle heeft. Maar goed![]()

Hoe denk jij dan over het gebruik van slin en het ontwikkelen van suikerziekte ? serieuze vraag![]()
Alles wat je gebruikt of in neemt heeft risico's. Kans is er altijd. Grotendeels ook afhankelijk van je genetische aanleg. Dus je kan nooit iets van te voren weten. Wat je wel kan doen is met een verstandige wetenschappelijk onderbouwde theorie of protocol te werken waardoor je deze kansen verkleint. En met verkleinen bedoel ik dan zo klein dat het de risico voor je waard maakt.
- Dus genoeg tijd off
- Lage doseringen
- Niet te lang gebruiken
- niet vaker dan 1x per dag zetten
- liefst humalog (kortste versie, om zo min mogelijk te onderdrukken)
etc etc.
de kans bestaat er altijd, ieder individue kiest met zijn wijsheid zijn eigen weg.
terug je nest in jij je moet nog het podium op
Hmm mijn opa had was diabeet, so i guess its outta the question for me
slin is een hele intressante product hoor. Niet weggelegt voor beginners die geen moeite willen nemen om maar een klein beetje research voor te doen. Maar in mijn boek is alles mogelijk. Zo lang er maar op een doordachte veilige manier mee wordt omgegaan. Dankzei slin heb ik ook altijd mijn gewicht door de kuren door op peil gehouden. Zonder te veel terugval. Je ziet mij daardoor ook nooit veel aankomen of verliezen in en na een uur. En blijf je ook mooi kwaliteit massa bouwen. Slin is helemaal niet zo gevaarlijk mits je genoeg koolhydraten na het zetten consumeerd. Imo zijn producten zoals bijv clen nog veel gevaarlijker en schadelijker, terwijl elke beginneling dat zo in zijn cut cycle heeft. Maar goed![]()
idd **** uitgaan zowieso. komt allemaal door die p*ssy ass mascherano die steeds uit wilt gaan. Zoek het ook niet zo meer. Ga er mooi tijdje mee kappen, scheelt me ook behoorlijk wat centjes. Kan ik extra in me voeding stekenHehe wat betreft dat vooruitgang merk ik niets
zal wel aan mij liggen. grotere kaaklijn zou wel stoer zijn. Maar komt goed.
. Hahahaha, ik sla hem wel even voor je dan wil die niet meer uitgaan :$
Okee, nice uitleg.
Mag ik ook vragen wat precies je idee achter de dboll is op alleen je trainingsdagen? Denk je dat het een extra aanslag op je lever is en onstabiele bloedwaardes geeft. Dit natuurlijk i.v.m. onsystematische frequentie waarin je het middel neemt.

k*t toetsen. Shape is nog goed, don't worry. Gisteren voor eerst in 4 weken benen getrained vanwege me onderrug. En heb ook meteen lopen deadliften wat ik al ruim 3 maanden niet had gedaan. Onze beste ibo moest me nog eerst half uur masseren voordat de pijn in me onderrug wat wegtrok en terug naar huis kon fietsen. Niet best iig...lig de hele dag te kreunen van spierspijn en zere onderrug
Voorlopig raak ik niets zwaars meer aan. Volgonde week lekker rustig week, belooft wel wat