MuscleMeat

Kuki's log naar herculescup

Haha, mooie afbeelding :D

idd **** uitgaan zowieso. komt allemaal door die p*ssy ass mascherano die steeds uit wilt gaan. Zoek het ook niet zo meer. Ga er mooi tijdje mee kappen, scheelt me ook behoorlijk wat centjes. Kan ik extra in me voeding steken :meal: Hehe wat betreft dat vooruitgang merk ik niets :D zal wel aan mij liggen. grotere kaaklijn zou wel stoer zijn. Maar komt goed.

thanks morgen avond weer lekker coïtusen? :kiss:

Ja is goed man hoelaat?

Hahahaha, ik sla hem wel even voor je dan wil die niet meer uitgaan :$

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zit het met voeding? trainingen? cycles? :D

Voor de aankomende periode ga ik aan Test E/Tren E.
Test ben ik van plan om een keer boven een gram te gaan zitten. Aangezien ik altijd test vrij beperkt gezet heb (500-750mg). Heb nu ook de mogelijkheid voor dankzei mijn sponsor :D Tren hou ik wel bij normale dosis (400, max 600mg) ga er al hard genoeg op en sides zijn ook niet al te prettig. Slin komt er ook bij kijken 4on4off pwo injects. Zelfde met dbol 4on4off 50mg alleen op trainingsdagen dus 4x per week, voor extra boost tijdens trainingen. Elke dag aan dbol vind ik niet nodig. Zowieso met andere dingen ernaast en hoge bloeddruk. Waarschijnlijk nog om de 2 weken 1ml deca puur uit gewrichtsproblemen.

------------------------------------------------------------------------

Wat voeding betreft kan ik ongeveer even neerzetten wat ik nu zo'n beetje eet. Vraag me in godsnaam niet naar hoeveelheden in grammen, want dat weet ik echt niet. Maar ik eet praktisch bij elke maaltijd zo lang door tot ik moet kokhalzen en vol is vol. Zit nu ook in de bulk dus doe niet aan calorie tellen etc. Ik probeer gewoon zo veel mogelijk gezond en clean eten bij elke maaltijd binnen te krijgen.

7:00 - Whey shake met muesli
9:30 - 3 bruine boterhammen met zalm, met stukje fruit
12:00 - 3 bruine boterhammen met zalm, met stukje fruit en salade
14:00 - warm maaltijd (meestal rijst met kip)
16:00 - shitload Brinta met whey erdoorheen
18:00 - warm maaltijd (verschillend)

19:00 - Trainen

20:30 - shitload Brinta met whey erdoorheen
22:30 - warm maaltijd (verschillend)
00:30 - kwark, muesli, chocomelk

daarna slapen :)

--------------------------------------------------------------------------

Training is zoals altijd 4 dagen split training die als volgt eruit ziet:

Ma: Rug, biceps
Di: Borst, triceps
wo:
do: benen
vr: traps, schouders, kuiten

als iemand het nog nodig vindt zet ik later wel bij welke oefeningen ik die. Is anders te veel typwerk :D

Dude, no offence, maar nu al slin??

Dus toch! (een wedstrijd)

werd wel s tijd he :P

Dude, no offence, maar nu al slin??

if you are too poor to buy igf you just buy slin :P
slin is een hele intressante product hoor. Niet weggelegt voor beginners die geen moeite willen nemen om maar een klein beetje research voor te doen. Maar in mijn boek is alles mogelijk. Zo lang er maar op een doordachte veilige manier mee wordt omgegaan. Dankzei slin heb ik ook altijd mijn gewicht door de kuren door op peil gehouden. Zonder te veel terugval. Je ziet mij daardoor ook nooit veel aankomen of verliezen in en na een uur. En blijf je ook mooi kwaliteit massa bouwen. Slin is helemaal niet zo gevaarlijk mits je genoeg koolhydraten na het zetten consumeerd. Imo zijn producten zoals bijv clen nog veel gevaarlijker en schadelijker, terwijl elke beginneling dat zo in zijn cut cycle heeft. Maar goed :)

slin is een hele intressante product hoor. Niet weggelegt voor beginners die geen moeite willen nemen om maar een klein beetje research voor te doen. Maar in mijn boek is alles mogelijk. Zo lang er maar op een doordachte veilige manier mee wordt omgegaan. Dankzei slin heb ik ook altijd mijn gewicht door de kuren door op peil gehouden. Zonder te veel terugval. Je ziet mij daardoor ook nooit veel aankomen of verliezen in en na een uur. En blijf je ook mooi kwaliteit massa bouwen. Slin is helemaal niet zo gevaarlijk mits je genoeg koolhydraten na het zetten consumeerd. Imo zijn producten zoals bijv clen nog veel gevaarlijker en schadelijker, terwijl elke beginneling dat zo in zijn cut cycle heeft. Maar goed :)

Hoe denk jij dan over het gebruik van slin en het ontwikkelen van suikerziekte ? serieuze vraag;)

Hoe denk jij dan over het gebruik van slin en het ontwikkelen van suikerziekte ? serieuze vraag;)

Alles wat je gebruikt of in neemt heeft risico's. Kans is er altijd. Grotendeels ook afhankelijk van je genetische aanleg. Dus je kan nooit iets van te voren weten. Wat je wel kan doen is met een verstandige wetenschappelijk onderbouwde theorie of protocol te werken waardoor je deze kansen verkleint. En met verkleinen bedoel ik dan zo klein dat het de risico voor je waard maakt.

- Dus genoeg tijd off
- Lage doseringen
- Niet te lang gebruiken
- niet vaker dan 1x per dag zetten
- liefst humalog (kortste versie, om zo min mogelijk te onderdrukken)
etc etc.

de kans bestaat er altijd, ieder individue kiest met zijn wijsheid zijn eigen weg.

Alles wat je gebruikt of in neemt heeft risico's. Kans is er altijd. Grotendeels ook afhankelijk van je genetische aanleg. Dus je kan nooit iets van te voren weten. Wat je wel kan doen is met een verstandige wetenschappelijk onderbouwde theorie of protocol te werken waardoor je deze kansen verkleint. En met verkleinen bedoel ik dan zo klein dat het de risico voor je waard maakt.

- Dus genoeg tijd off
- Lage doseringen
- Niet te lang gebruiken
- niet vaker dan 1x per dag zetten
- liefst humalog (kortste versie, om zo min mogelijk te onderdrukken)
etc etc.

de kans bestaat er altijd, ieder individue kiest met zijn wijsheid zijn eigen weg.

Speciaal voor mij opgebleven?:P terug je nest in jij je moet nog het podium op:whip: :D Hmm mijn opa had was diabeet, so i guess its outta the question for me:(

Ik ben het helemaal met je eens dat je het zeer zeker kan gebruiken zolang je er maar research naar doet. Maar dat je zegt dat je dankzij slin je gewicht tussen de kuren door op peil weet te houden begrijp ik niet helemaal. Ik heb er iig geen slin voor nodig (nog nooit gehad). Zolang ik maar goed blijf eten kan ik zo goed als alles vasthouden na de kuur. Misschien dat je zonder slin dus ook wel alles had kunnen vasthouden?

Maakt ook verder niks uit...iedereen heeft zo zijn dingen waar hij in gelooft toch. Ik zie je iig volgend jaar wel op de Herculescup of JBC als je ook in de +90kg klasse komt. Succes met alles man.

ik ga dit ook even volgen ... succes !

Yup. Goede vooruitgang. Eten gaat ook weer lekker zo te zien. Waarom verander je overigens niet een keer van trainingsschema? Voor zolang als dat ik je ken, train je al op dezelfde manier, zelfs daarvoor al. Misschien dat het je lichaam net die extra prikkeling geeft.

idd **** uitgaan zowieso. komt allemaal door die p*ssy ass mascherano die steeds uit wilt gaan. Zoek het ook niet zo meer. Ga er mooi tijdje mee kappen, scheelt me ook behoorlijk wat centjes. Kan ik extra in me voeding steken :meal: Hehe wat betreft dat vooruitgang merk ik niets :D zal wel aan mij liggen. grotere kaaklijn zou wel stoer zijn. Maar komt goed.

hahaha, fag, je belt/sms't mij altijd :D .

Hahahaha, ik sla hem wel even voor je dan wil die niet meer uitgaan :$

You and what army, turkoe?

Okee, nice uitleg.

Mag ik ook vragen wat precies je idee achter de dboll is op alleen je trainingsdagen? Denk je dat het een extra aanslag op je lever is en onstabiele bloedwaardes geeft. Dit natuurlijk i.v.m. onsystematische frequentie waarin je het middel neemt.

Okee, nice uitleg.

Mag ik ook vragen wat precies je idee achter de dboll is op alleen je trainingsdagen? Denk je dat het een extra aanslag op je lever is en onstabiele bloedwaardes geeft. Dit natuurlijk i.v.m. onsystematische frequentie waarin je het middel neemt.

Aanslag op het lever is het zowieso. Bij vrijwel elke oral. Zelfde geldt eigenlijk ook voor onstabiele bloedwaardes, aangezien vrijwel altijd door iedereen dbol in 1x wordt genomen bij het stacken met andere middelen. Dus het onsystematische frequentie is er altijd al zowieso.

Het idee achter de onsystematische frequentie (alleen op trainingsdagen) is dat ik eigenlijk al vind dat ik genoeg middelen ernaast neem (voor de anabole werking). Het puur voor extra trainingboost wil en betere pomps. Vrij gevoelig voor hoge bloeddruk ook ben. Daarnaast heeft het qua anabolische werking ook weinig bijdrage vind ik. Aangezien het bijna allemaal vocht is. Door het niet elke dag te nemen kan ik eventueel ook langere tijd gebruiken of dosis verhogen. Wat ik eigen nu naar 50mg heb gedaan en daarvoor altijd 30 nam. Hoger dan 50 moet je trouwens nooit gaan. Useless.

Doel van orals is imo altijd geweest voor extra boost, kracht, energie, kickstart etc. Nooit echt zozeer de anabole werking ervan. Aangezien het onstabiele waardes heeft en anders op een redelijk hoog dosis voor lange tijd om verschillende tijdstippen op en dag genomen moet worden, wat weer slecht voor je lever is. Daarbij is de meeste gain ook nog vocht.

Verder is het niet erg dat bij een stack waar dbol in zit, de dbol dan tijdelijk voor een paar uur een pik in je bloedwaardes bezorgt. Omdat je voor en na de werking van dbol al zowieso veel hogere bloedwaardes hebt door de injects. Dus je blijf je in een anabolische fase. Verschil in bloedwaardes en schommeling was veel groter geweest als er alleen dbol genomen werd zonder stack van andere middelen.

dus met andere woorden. De extra aanslag op het lever probeer ik dus te reduceren door het alleen op tijdstippen te nemen waar je het meeste ermee uithaalt. Dus voor de trainingen. En het onstabiele bloedwaardes en het onsystematische frequentie die daarbij komt kijken heb ik boven al uitgelegt :P

Wederom, UPDATE :D .

Heeft het te lopen k*tten met je ritme, hw en toetsen, veel invloed op je fysiek gehad?

hehe zo snel groei ik niet he :P

deze week maar 1x getrained :toilet: k*t toetsen. Shape is nog goed, don't worry. Gisteren voor eerst in 4 weken benen getrained vanwege me onderrug. En heb ook meteen lopen deadliften wat ik al ruim 3 maanden niet had gedaan. Onze beste ibo moest me nog eerst half uur masseren voordat de pijn in me onderrug wat wegtrok en terug naar huis kon fietsen. Niet best iig...lig de hele dag te kreunen van spierspijn en zere onderrug :( Voorlopig raak ik niets zwaars meer aan. Volgonde week lekker rustig week, belooft wel wat :)

Terug
Naar boven