AndroidHealthClinic

Kuki's log naar herculescup

Hoewel ik eigenlijk niets kan beloven en niet zeker ben of ik mijn weg naar de herculescup kan werken (...)
:orly:

Dan sta je er maar op 95kilo @ 14% bf, i don't care. 5 April sta jij on stage, b*ch :whip: . Zal je er persoonlijk naar toe rijden.

succes.

goede rug heb je iig. Ben benieuwd naar je front.

• Topic Starter Topic Starter
hehe :D

ok vandaag even borst en triceps gedaan. Training ging best goed en alles weer in een klein uurtje afgerond. Aan het eind nog even snel geposed voor hitman hehe. Zit nog steeds met slaap ritme probleem. Hoop dat dat snel recht getrokken wordt, kan ik ook zo extra 3 maaltijden erbij pakken. Hopelijk komen van de week vitb12 injects binnen om eetlust ook wat op te voeren en daarna gaan we eten tot we moeten kotsen. Ik zal mijn voedingsschemalater wel posten als ik naar de gewenste hoeveelheid heb gebouwd. Moet nu nog allemaal op gang komen, heb slecht eetlust nu. Gooi dan ook mijn trainingschema meteen erbij, hoef ik dat ook niet steeds te herhalen. Morgen maar eens wat eerder uit bed om wat boodschappen te doen yay :) Ow ja ben door de gym eigenaar gevraagt of ik een beginneling onder mijn hoede kan nemen. Heb ingestemd mits degene ook serieus inzet heeft anders wordt ik alleen belemmerd. Maar goed we zien het wel, kan wel een serieuse trainingsmaat gebruiken.

Laatst bewerkt:
Update, sletje!

:D
Al weet ik het stiekem al, haha

hehe :D

ok vandaag even borst en triceps gedaan. Training ging best goed en alles weer in een klein uurtje afgerond. Aan het eind nog even snel geposed voor hitman hehe. Zit nog steeds met slaap ritme probleem. Hoop dat dat snel recht getrokken wordt, kan ik ook zo extra 3 maaltijden erbij pakken. Hopelijk komen van de week vitb12 injects binnen om eetlust ook wat op te voeren en daarna gaan we eten tot we moeten kotsen. Ik zal mijn voedingsschemalater wel posten als ik naar de gewenste hoeveelheid heb gebouwd. Moet nu nog allemaal op gang komen, heb slecht eetlust nu. Gooi dan ook mijn trainingschema meteen erbij, hoef ik dat ook niet steeds te herhalen. Morgen maar eens wat eerder uit bed om wat boodschappen te doen yay :) Ow ja ben door de gym eigenaar gevraagt of ik een beginneling onder mijn hoede kan nemen. Heb ingestemd mits degene ook serieus inzet heeft anders wordt ik alleen belemmerd. Maar goed we zien het wel, kan wel een serieuse trainingsmaat gebruiken.

Hoe staat het ermee?
Ben benieuwd.

Groet.

UPDATE DAN OFZO HOMO KIND :D

hahahaha

update is :p

trouwens, hercules...is dat dit jaar geen B wedstrijd geworden? Je moet toch eerst een C ofzo gedraait hebben of hoe gaat het daar in holland..

relax people :P

Ik heb toetsweek. Dus ben me zwaar hard aan het stressen rofl. Val echt spontaan af zo.
iig ritme zit er al weer aardig in. Sta nu mooi om 7uur op en slaap om 12uur. Eet nu ook 8-9x per dag. Maandje zo vasthouden en knal zo boven de 90kg uit no problem. Vanavond even die b12's zetten en rug/biceps trainen.

Wat hercules betreft heb ik zelf idd ook gelezen dat het een B wedstrijd schijnt te zijn. Maar heb van anderen weer anders gehoort. Weet het ook niet precies. Maar geen probleem. Mocht het een B wedstrijd zijn dan pak ik de JBC halverwege maart. Dat is iig wel zeker een C wedstrijd.

Anyways ik zal aan eind van de week weer even updaten wat de vordering betreft. Hopelijk stijgt me gewicht een beetje. Ik duik nu weer snel terug in de boeken.

grtz

Wat hercules betreft heb ik zelf idd ook gelezen dat het een B wedstrijd schijnt te zijn. Maar heb van anderen weer anders gehoort. Weet het ook niet precies. Maar geen probleem. Mocht het een B wedstrijd zijn dan pak ik de JBC halverwege maart. Dat is iig wel zeker een C wedstrijd.

Yups, denk ik ook. Good luck :p

kuki stress is no good relax!

Kukishu..... je kan dit man,eitje voor jou ! :D

kleine update. Ben deze week tot nu toe best aardig aan het trainen geweest. Voeding zit er ook dik in. Ziekelijke pomps heb ik nu ook tijdens het trainen en veel meer energie. Zo zie je maar weer hoe belangrijk voeding is. Ben zeker wel 2kg aangekomen tot nu toe. Het is ook duidelijk te zien. Eetlust ook al best toegenomen van b12, ben er tevreden over. Drink me ook kapot 5 liter vocht per dag makkelijk. Ben echt benieuwd wat er van komt als ik dit een tijdje vast houdt. Vandaag had iedereen ook comentaar op school waarom ik opeens "groot" was geworden, waarbij er een nog riep anboleeeuh for sure! LOL.

Heb wel vandaag voor de 5de keer achter elkaar been training gemist. Hier ben ik niet zo blij mee. Klote is dat ik donderdags 9uur lang practicum heb wat fysiek heel uitputtend is. Dus ik moet mijn trainingsschema hierop aanpassen. Waarschijnlijk ga ik de been dag verzetten naar vrijdag. Blijft nog 1 trainingdag over (traps, schouders, kuiten) deze moet ik dan op zaterdag doen. Wat betekent dat vrijdags niet uit moet gaan en vrij vroeg al bed moet liggen anders komt er al helemaal niets van. Erg lastig allemaal hehe

will do for now :)

Dan maar ff niet uit gaan,prioriteiten stellen ! :D
Maare wat ze op school roepen is niet voor niks,viel mij ook op dat elke keer als ik jouw bv een klop op de schouder geef dat die opervlakte steeds groter wordt lol.+ je kop is ook al groter geworden....kaaklijn voornamelijk.

Dan maar ff niet uit gaan,prioriteiten stellen ! :D
Maare wat ze op school roepen is niet voor niks,viel mij ook op dat elke keer dat als ik jouw bv een klop op de schouder geef dat die opervlakte steeds groter wordt lol.+ je kop is ook al groter geworden....kaaklijn voornamelijk.

idd **** uitgaan zowieso. komt allemaal door die p*ssy ass mascherano die steeds uit wilt gaan. Zoek het ook niet zo meer. Ga er mooi tijdje mee kappen, scheelt me ook behoorlijk wat centjes. Kan ik extra in me voeding steken :meal: Hehe wat betreft dat vooruitgang merk ik niets :D zal wel aan mij liggen. grotere kaaklijn zou wel stoer zijn. Maar komt goed.

thanks morgen avond weer lekker coïtusen? :kiss:

Hoe zit het met voeding? trainingen? cycles? :D

idd **** uitgaan zowieso. komt allemaal door die p*ssy ass mascherano die steeds uit wilt gaan. Zoek het ook niet zo meer. Ga er mooi tijdje mee kappen, scheelt me ook behoorlijk wat centjes. Kan ik extra in me voeding steken :meal: Hehe wat betreft dat vooruitgang merk ik niets :D zal wel aan mij liggen. grotere kaaklijn zou wel stoer zijn. Maar komt goed.

Ik maak geen gein,het valt jou niet zo op misschien je ben echt hard gegaan...maar goed al ben je ****ing godzilla sta je nog voor de spiegel te kijken als volgt:

bfqdlj.jpg

He he so true,maar dat is goed for now....:D

Terug
Naar boven