AndroidHealthClinic

kun je anabolen gebruiken zonder dat mijn medemensen het merken???

Ni soms? :rolleyes:

Ge kunt een lijn snuiven, opgefokt rondlopen en een paar uur u goe voelen of ge kunt een spuit in u gat steken dat ge de komende weken een dikkere biceps hebt om u goe over te voelen eh. Dan maar oppassen dat je u vriendin of eendert wie geen smeer geeft door de mogelijke neveneffecten omda meneerke zijn ego te groot is om te aanvaarden dat zijn lichaam zegt "zo zal het zijn en niet anders".

Het is geen reet beter dan de andere soorten drugs in omloop. Het is bewerkte brol dat je natuurlijk niet kan verkrijgen, het ****t u lichaam op en is in staat jezelf en mensen in u omgeving schade toe te brengen, mentaal of fysiek. Het enige verschil is dat ge van de éne drugs in een roes geraakt en van de andere efkes een dikkere spier krijgt. Ieders zijn hobby eh ;)

En D-entertainer, laat het niet mooi praten dat het niet het spul zou zijn, het is 100% volledig dat smerig goedje en zeker niet u fout. Zoals met alle andere drugs, de éne voelt er amper iet van terwijl de andere er bijna van onderdoor gaat, bijwerkingen zijn voor ieder persoon anders, zo ook de gevolgen. De éne heeft het geluk alleen de roze kant ervan te ervaren, de andere ervaart de andere minder rooskleurige kant ervan waardoor het product illegaal wordt beschouwd.

Je leeft maar één keer, en dus moet je genieten van het leven. :D

Zijn hier nu wss een hele hoop mensen bekeerd :rolleyes:

godsamme al die mensen die er een dikke mening over hebben, bah bah..

laat lekker, Stem op CU als je zonodig wil zeiken.

wat betreft TS, er zijn in jouw patroon nog wel wat verbeteringen aan te brengen, ik zou dat eerst doen en dan pas naar de spuit grijpen, dat kan altijd nog.. beetje geduld kan geen kwaad.

Ge kunt een lijn snuiven, opgefokt rondlopen en een paar uur u goe voelen of ge kunt een spuit in u gat steken dat ge de komende weken een dikkere biceps hebt om u goe over te voelen eh. Dan maar oppassen dat je u vriendin of eendert wie geen smeer geeft door de mogelijke neveneffecten omda meneerke zijn ego te groot is om te aanvaarden dat zijn lichaam zegt "zo zal het zijn en niet anders".

Het is geen reet beter dan de andere soorten drugs in omloop. Het is bewerkte brol dat je natuurlijk niet kan verkrijgen, het ****t u lichaam op en is in staat jezelf en mensen in u omgeving schade toe te brengen, mentaal of fysiek. Het enige verschil is dat ge van de éne drugs in een roes geraakt en van de andere efkes een dikkere spier krijgt. Ieders zijn hobby eh ;)

En D-entertainer, laat het niet mooi praten dat het niet het spul zou zijn, het is 100% volledig dat smerig goedje en zeker niet u fout. Zoals met alle andere drugs, de éne voelt er amper iet van terwijl de andere er bijna van onderdoor gaat, bijwerkingen zijn voor ieder persoon anders, zo ook de gevolgen. De éne heeft het geluk alleen de roze kant ervan te ervaren, de andere ervaart de andere minder rooskleurige kant ervan waardoor het product illegaal wordt beschouwd.

Als je zodanig reageert op middelen, heb je zelf al niet iets goed zitten tussen de oren. Wat voor een onzin jij nu allemaal spuwt, zegt meer over jouw godsallemachtige naieviteit. Ga eerst maar eens flink meer levenservaring opdoen, voordat je anderen een mening gaat opdringen.

thnx voor de luitjes die normaal kunnen praten op de computer bijdehand doen vind ik blij zeg het dan recht in me gezicht of hou je bek

Laat ik je dan recht in je gezicht zeggen dat je:
a. te jong bent om te kuren en
b. ontzettend dom bezig bent om je relatie op het spel te zetten als je een serieuze relatie hebt.

Als je zodanig reageert op middelen, heb je zelf al niet iets goed zitten tussen de oren. Wat voor een onzin jij nu allemaal spuwt, zegt meer over jouw godsallemachtige naieviteit. Ga eerst maar eens flink meer levenservaring opdoen, voordat je anderen een mening gaat opdringen.
inderdaad tatsu ,ik heb trouwens eerst een vertaling nodig gehad,wat een totale ongefundeerde mening kan iemand hem even een link sturen voor lidmaatschap van de eo.Daar kun je als moraalridder zonder feitenkennis nog scoren of als prekende dominee.Inhoudelijkis het natuurlijk dom om te stellen dat je tijdelijk een dikke biceps krijgt misschien traint hij allen biceps bovendien werkt het natuurlijk niet zo maar ja in belgie is het gebruik veel hoger als hier er rijdt bij de kermiskoersen al geen renner zonder dope.Waarschijnlijk basseert onze frietvreter zijnmening op hear say want zijn stellingen slaan nergens op bovendien zijn bijna alle middelen oorspronkelijk medicijnen en die kun je toch niet vergelijken met dope sukkel en als je zo veel te zeiken hebt rot dan lekker op naar de site pure kracht en val ons niet lastig met onverstaanbaar dom geleuter.

he sukkel waar slaat dit op ,het klopt bovendien niet .Dan mag jij ook geen pintje meer nemen .Ik ben dus een loser want ik slik ritalin voor mijn adhd,jaja dat zijn ook drugs.Dus arnold was ook een loser na zijn joint in pumping iron zij denkt zeker ook dat iedere bb traint omdat hij een minderwaardigheidscomplex heeft of een kleine ,als je je stelling niet beargumenteerd dan ben je dus gewoon een naprater dan ben je pas een loser als je alles aanneemt wat je hoort als je zo trots op jezelf bent ga dan lekker jezelf bevredigen op je eigen foto's ,sorry maar mensen die zo bekrompen zijn en dus mij en andere voor loser uitmaken zonder dat ze ook maar iets van mij en andere weten maken mij pissed off.Ga lekker naar de kerk als je zo loopt te preken.

vindt je? fruitenier, mensen als die maffe belg (pleonasme)zijn toch niet te verteren dat is niet normaal hoort dit soort belgen niet op
de planet of the apes.

vindt je? fruitenier, mensen als die maffe belg (pleonasme)zijn toch niet te verteren dat is niet normaal hoort dit soort belgen niet op
de planet of the apes.

ahum... leuke sTfiguur ja

edit: ma je hebt wel gelijk (behalve die veralgemening dan over mijn landgenoten)

Ik stel voor dat we deze discussie op een iets minder infantiele manier voortzetten, play nice en hou de schelden gewoon erbuiten.

ahum... leuke sTfiguur ja

edit: ma je hebt wel gelijk (behalve die veralgemening dan over mijn landgenoten)

oke generaliseren is niet tof daar moet ik me niet aan bezondigen is een erg goedkope manier van op de man spelen,maar ja dit soort mensen laat je de controle verliezen daar wordt je pas opgefokt van hij is nog erger dan de middelen waar hij over spreekt,dat is wel frappant.Altijd als ik in vlaanderen ben valt mij de relaxedheid van jullie op dus sorry.

oke dani, klopt wel maar ja na zijn opmerkingen en mijn reactie hoor ik niks meer dus ik vindt dat als hij iets roept moet hij dit ook beargumenteren,maar ik zal het netjes houden.

Ik vroeg me gewoon af: hoe zou je vriendin moeten missen dat je reet en je benen vol met injectie-spots zitten? (ervanuit gaand dat er daar geinjecteerd wordt)

Kerel, ik injecteer drie keer per week in elke bil gedurende 3 maanden. En een leek moet goed kijken voor hij die 'injectiespots' ziet hoor.

Dat zijn gewoon minuscuul kleine littekentjes...

PS; Heb jij zelf al gekuurd ? Want dit weten lijkt me toch evident hoor...

ik vind dat als je gaat kuren je verplicht bent je naaste dit te melden, je vriendin of ouder(als je thuis woont) moeten gewoon weten waar je mee bezig bent. je kunt aggresiever worden of als er iets gebeurt moeten ze weten wat er aan de hand is. dus als je het niet aan vriendin wil laten weten dat je kuurt vind ik dat je er niet klaar voor bent.

Kerel, wat een kromme redenering, als jij zo opgefokt wordt van kuren dat je vriendin er last van heeft moet je gewoon NIET kuren.

Ik heb zelf al zes kuren achter de rug en mijn vriendin heeft nooit iets gemerkt.

Ik zie er het nut niet van in om haar dat te melden, ik weet nl waar ik mee bezig ben.

sorry, maar dat ligt toch echt aan jezelf, en niet aan het 'gevaarlijke goedje'. Als je met 500mg susto al losse handjes richting je vriendin krijgt ligt dat echt niet alleen maar aan de gear, en zou k idd nog maar s goed nadenken of t wel wat voor je is, ook in de toekomst.

I second that.

Zelfbeheersing is het allerhoogste goed.

En nee, het is niet stoer om iemand op zijn gezicht te slaan.

Kerel, jij weet duidelijk niet waar je over praat.

Je spreekt jezelf trouwens tegen in je post; je zegt dat het aan de gear ligt dat die jongen agressief is. Maar in je volgende zin zeg je dat de één fel op drugs/gear reageert en de ander niet. Maw, het ligt dus niet aan de gear/drugs maar aan de persoon.

Dus kerel, Kruip terug onder je steen en blijf daar !

Aan de mods; zo'n types horen hier niet thuis, lijkt mij.

Je leeft maar één keer, en dus moet je genieten van het leven. :D

Met deze slogan ga jij binnenkort scheidingspapieren tekenen? :D

On-topic: Snap zowiezo niet waarom je het stiekem wilt doen, als je dat dan ook echt doet moet je je afvragen hoeveel je relatie eigenlijk voorsteld.

On-topic: Snap zowiezo niet waarom je het stiekem wilt doen, als je dat dan ook echt doet moet je je afvragen hoeveel je relatie eigenlijk voorsteld.

Precies. Als je dit al geheim moet houden voor je partner, dan schep je zelf al een precedent. En wat als ze er achter komt, en ze zegt niets? Mag zij dan ook geheimen houden voor jou? Dan maar hopen dat het net zo "onschuldig" is als wat jij doet...

Precies. Als je dit al geheim moet houden voor je partner, dan schep je zelf al een precedent. En wat als ze er achter komt, en ze zegt niets? Mag zij dan ook geheimen houden voor jou? Dan maar hopen dat het net zo "onschuldig" is als wat jij doet...

Precies, je slaat de spijker op zijn kop. Ik zou uit me vel springen als ik er bijv. zou achter komen dat mijn vriendin af en toe een lijntje coke zou doen, buiten mijn mede weten om. Het getuigd van achterbaksheid.

Terug
Naar boven