AndroidHealthClinic

kun je een usb poort laten versnellen?

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
359
altijd als ik een memorie stick in 1 van de usb poorten steekt krijg ik altijd de melding dat het apparaat sneller kan werken in een 2.0 usb poort.

geen idee wat het verschil is maar ok...

nu heb ik net een nieuwe muis met usb aansluiting gekocht en dat ding wil wel eens traag reageren en blijven hangen.

nu heb ik het idee dat mijn usb poort te langzaam is ???
ik zie namelijk geen ander mankement waardoor mijn muis af en toe blijft hangen of traag reageert.

maargoed, kan ik mijn usb poorten laten versnellen ofzo???

greetz

USB 1.0 is oude versie

USB 2.0 is nieuwere versie en veel sneller.

Maar dat is de usb zelf en niet de poort ;)

Je moet gewoon geen ****ing draadloze muis kopen dat is echt zo k*t:)
Als je geen draadloze muis hebt gekocht en hij toch schokt dan klopt er iets niet met je muis want dat mag niet kunnen gebeuren.

• Topic Starter Topic Starter
USB 1.0 is oude versie

USB 2.0 is nieuwere versie en veel sneller.

Maar dat is de usb zelf en niet de poort ;)

Je moet gewoon geen ****ing draadloze muis kopen dat is echt zo k*t:)
Als je geen draadloze muis hebt gekocht en hij toch schokt dan klopt er iets niet met je muis want dat mag niet kunnen gebeuren.

ik heb ook eens een draadloze gehad idd, en die zijn idd erg k*t.
deze die ik nu heb is met draad, maar schokt wel ja :mad:

ik ga dat kreng volgende week maar weer inruilen.

ik heb toch het idee dat het aan de usb poort ligt en niet aan de muis.

ik heb in totaal 6 usb poorten in mijn kast zitten
4 achter, 2 voor

en als ik hem achter erin steekt schokt ie nog veel erger dan als ik de stekker voor in de kast steek.

heel vaag....

wat ze bedoelen met 'kan sneller wrken' is dat de huidige poort waarin het steekt tot usb 1.1 ondersteunt en dat het apparaat (hier de muis) een usb 2.0 verbinding aankan.

Ik heb het me webcam, die doet het ineens niet meer omdat me usb poorten te traag zijn, terwijl hij het altijd op deze pc heb gedaan.

2 poorten vanvoor zijn wsl USB1.0 die vanachter USB2.0
maar zelfs USB1.0 kan je muisgegevens snel genoeg doorsturen, dus daar ligt het niet aan
komt gewoon door het feit dat het draadloos is

Ik denk niet dat je USB2 nodig hebt voor een muis. Die van mij doet het prima op een computer die niet eens USB2 heeft. Je muis zuigt dus (grote brokken door een dun rietje.)

Als je een USB 2.0 aansluiting hebt, dan heb je ook Service Pack 2 (nummer 3 is er ook al een tijdje dat is de laatste) nodig. Dat is een Update van Windows XP. Een hele verzameling van software updates voor Windows.

Zonder de Service Pack 2 van Windows. werkt de USB 2.0 aansluiting niet zoals het moet en heb je nog steeds de zelfde snelheid als van USB 1.0 kortom die is traag.

Heb je een USB 1.0 aansluiting (dus de ouwe) dan weet ik het niet precies meer hoe of wat.

Als je een USB 2.0 aansluiting hebt, dan heb je ook Service Pack 2 (nummer 3 is er ook al een tijdje dat is de laatste) nodig. Dat is een Update van Windows XP. Een hele verzameling van software updates voor Windows.

Zonder de Service Pack 2 van Windows. werkt de USB 2.0 aansluiting niet zoals het moet en heb je nog steeds de zelfde snelheid als van USB 1.0 kortom die is traag.

Heb je een USB 1.0 aansluiting (dus de ouwe) dan weet ik het niet precies meer hoe of wat.

ik snap er de balle niet meer van.
volgens mij heb ik gewoon een k*t pc :roflol:

(ik heb service pack 2 btw)

maargoed, ik heb hem net de muis in de laptop gedaan en daar doet ie het prima op! zonder schokken of iets ???

ik ruil dit pokke ding gewoon in voor een nieuwe muis met een echte muis aansluiting en geen usb!

usb zuigt!

Terug
Naar boven