Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Just wondering. Het lijkt wel alsof ik iets heb ingeslikt wat halverwege m'n keel is blijven hangen. En de vorige 2 keer dat ik met ZMA begon had ik dit ook al. 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gisteren met deze zooi gestopt. Kreeg er voor de 3 x slapende handen en voeten van en een gezwollen verstopte hals (precies op de plaats waar m'n schildklier zit).
2 Asprines genomen en na 24 uur was alles gelukkig weer weg. Kreeg er potverdomme wel een snoeihard libido (vooral 's ochtends) van en waarmeembaar grotere shape. Vind 't eerlijk gezegd wat te heftig.
ZMA is geen hormoonbooster. hou toch is op met die onzin. ZMA zijn mineralen en wat kruiden erbij. het zal wel in je keel blijven hangen zijn.
Wat een simpele diagnose parachutistje, ik voelde toch echt dat ik moelijker kon slikken omdat m'n stront 'afgeknepen' was vanwege zwelling.
Dat is heel wat anders dat er daadwerkelijk iets is blijven hangen. Het bagatelliseren van diegene die 1000 mg test nodig hebben als drempel waarde komt steeds vaker voor.