eddycaminos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
ja ik weet het zal vast wel vaker gevraagd zijn...
maar hier dan even een recente discussie...
stelling 1:
- tijdens de kuur gebruikelijke bulk schema aanhouden van ongeveer:
eiwit 30% koolydraten 55% en vet 15%
stelling 2:
- of tijdens de kuur toch eiwit drastische verhogen naar ongeveer:
eiwit 50% koolhdraten 35% en vet 15%
vind namelijk dat er voor beide stelling nog al wat voors en tegens zijn... hoe ik hier opeens bij kom? nou dat zal ik wel even vertellen
tijdens de kuur heb je gewoon meer mogelijkheid tot spieropbouw en dus heb je meer eiwit% nodig dan normaal in de bulk.. je zult dan ook wel meer kh verbranden maar dit staat niet inverhouding tot de extra eiwit die je lichaam kan gebruiken?..
ik was zelf aan het denken voor stelling 2 te kiezen..met de bovenstaande "theorie" ingedachte... maarja dat ga ik natuurlijk niets doen zonder eerst hier een discussie te voeren ..
grt
maar hier dan even een recente discussie...
stelling 1:
- tijdens de kuur gebruikelijke bulk schema aanhouden van ongeveer:
eiwit 30% koolydraten 55% en vet 15%
stelling 2:
- of tijdens de kuur toch eiwit drastische verhogen naar ongeveer:
eiwit 50% koolhdraten 35% en vet 15%
vind namelijk dat er voor beide stelling nog al wat voors en tegens zijn... hoe ik hier opeens bij kom? nou dat zal ik wel even vertellen
tijdens de kuur heb je gewoon meer mogelijkheid tot spieropbouw en dus heb je meer eiwit% nodig dan normaal in de bulk.. je zult dan ook wel meer kh verbranden maar dit staat niet inverhouding tot de extra eiwit die je lichaam kan gebruiken?..
ik was zelf aan het denken voor stelling 2 te kiezen..met de bovenstaande "theorie" ingedachte... maarja dat ga ik natuurlijk niets doen zonder eerst hier een discussie te voeren ..
grt