Fitness Seller

Kuren En Leeftijd

the ossie

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal weer...

Na lange tijd weggeweest weer back on stage,alhoewel ik wel dagelijks hier de topics volg.

Mijn vraag ik train weer lekker en m,n vorige kuur goed afgerond met zeer goede resultaten,nu mijn vraag is mijn vader traint ook 3 keer per week ongeveer,hij weet van mijn kuur verleden en je gelooft het niet ,hij vroeg mij of ik ook wat voor hem kon regelen!!!!

Ik heb hem verteld wat de nadelen er van zijn maar hij blijft volhouden zijn fysiek is uitermate goed,zijn lefftijd 56 jaar!!!!!!!!

Wat vinden jullie hier van kennen jullie mensen die op zon leeftijd nog kuren.

ik ken niemand die na zijn 50e levensjaar nog bezig is met AAS...

En het lijkt me ook niet verstandig... je hormoonhuishouding verandert dusdanig als je ouder wordt, dat de impact van een kuur en dus het herstellen ervan weliswaar zwaar onderschat kan worden.

Je lichaam gaat sowieso al minder test aanmaken, en met AAS onderdruk je dat nog meer.... geen idee hoe het lichaam erop gaat reageren, maar je kunt er vanuit gaan dat dan de volledige test productie stil komt te liggen... en you don't wanna go there, right?

Groeihormoon lijkt me dan juist uitermate geschikt /IGF

HRT (Hormone Replacement Therapy) is eigenlijk AAS gebruik voor ouderen. :)

En er zijn zat mensen die na hun 50ste nog AAS gebruiken en dan niets als replacement, maar om gewoon lekkere te knallen. :D ;)

Denk dat als ie gewoon goed nakuurt de gevolgen mbt zijn eigen produktie niet groter zijn dan bij een ander. Als je vader al een poosje traint zal zijn testproduktie sowieso al hoger liggen dan bij leeftijdgenoten.
Feit is wel dat een jong(er) lichaam meer incasseringsvermogen heeft. Aan de andere kant bestaat er al langere tijd zoiets als testosteron supplementatie bij mannen op leeftijd. Eigenlijk over het geheel genomen zie ik het probleem niet zo. (Maar moet eerlijk zeggen dat mijn kennis mbt fysiologie van de 'oudere' medemens niet echt geweldig is)

denk juist dat het erg gunstig kan zijn.. aangezien je test niveaus dan al behoorlijk zijn gedaald.. zal de impact ook groter zijn lijkt me :) als hij helemaal gezond is zou ik hem gewoon lekker laten knallen :D

Ik ken ook iemand die nog kuurde boven zn 55-ste, zelfde persoon kreeg ook een hartaanval rond z'n 60-ste. bezint eer ge begint.

Had ook zonder te gebruiken die zelfde hartaanval kunnen hebben.

Denk ook dat bij iemand op leeftijd het een extra boost zal geven, aangezien het niveau van zijn hormonen al een stuk lager liggen.

op die zending over stero's van HBO zie je hoe een oude knakker op AS eruitziet..!
alhoewel hij slecht traint..

maar goed, hij leeft Jong vanbinnen!

RichardV zei:
Had ook zonder te gebruiken die zelfde hartaanval kunnen hebben.

Denk ook dat bij iemand op leeftijd het een extra boost zal geven, aangezien het niveau van zijn hormonen al een stuk lager liggen.
Juist!

Ik denk dat een leuk kuurtje met testosteron wonderen doet voor je vader. Zelf ken ik wel iemand die op zijn 60e nog steeds kuurde en d'r wreed uit zag.

Wel zou ik eerst je vader ff lang de huisarts sturen. En dan ff een ouderdom's check laten doen. Ff cholesterol laten meten en (iets minder prettig) prostaat laten bekijken. Dan weet je tenminste dat je niet van een koude kermis thuis komt.

Ook doet Groeihormoon wonderen voor mensen op die leeftijd.

Laat hem een fit test/sport test doen bij de internist.. bloedwaarde's bekijken, hartfilmpje laten maken, etc. etc.

midlife crisis? :D

ik raad het m af

Ik geloof dat dat via de anus gaat. Niet zo fijn dus..

eduardjanssen zei:
Ik geloof dat dat via de anus gaat. Niet zo fijn dus..

Met de vinger ja misschien vind zijn vader dat juist heel fijn. Ik vraag me wel af of die man nog goed hersteld na zo'n kuur of dat hij idd blijvend aan de HRT moet.

• Topic Starter Topic Starter
JA..leuk mensen al deze reackties .
Ik zit zelf te denken aan een dianabol kuur only met een goede nakuur om daar maar eens mee te beginnen ,aangezien zijn leefftijd om te kijken wat dat met hem zal doen.
Hij zelf gaf ook aan niet te willen spuiten,dus ik denk dat we dat maar eens gaan aftrappen.. greets the ossie.

beter lijkt mij een test only kuur van 500 mg pw.

ipv een dianabol only kuurtje. just my opinion :)

ik zou ook voor een test only gaan mss 250 mg pw, ik weet niet of hij 500mg pw nodig heeft op die leeftijd.

Terug
Naar boven