Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee , ik denk niet dat dat de oplossing gaat worden hij gaf aan wel een oraal kuur te willen proberen ,maar de spuit !! ik denk ook niet dat we daar nog aan moeten beginnen toch?
We zullen zien wat die dianabol kuur met ,m gaat doen.!!!!! die ouwe.
Nee , ik denk niet dat dat de oplossing gaat worden hij gaf aan wel een oraal kuur te willen proberen ,maar de spuit !! ik denk ook niet dat we daar nog aan moeten beginnen toch?
We zullen zien wat die dianabol kuur met ,m gaat doen.!!!!! die ouwe.
Waarom wil hij gaan kuren? hoe vaak gaat hij trainen in de week? wat zijn zun stats... ik heb namelijk ook zon vader ( mijn trainingsmaatje) maar die man kun je echt alles aan het verstand brengen, als ik een radio installatie in mijn auto gooi van 4500 Watt rms moet hij dat ook hebben omdat hij zich zo jonger voelt... je vader moet zich goed realiseren dat er risico's aan verbonden zijn. en dat het niet ff snel allemaal gedaan raakt.... ik weet je vaders verleden niet ... maar ik zou hem aan raden lekker door te trainen en zonder AAS...