AndroidHealthClinic

Kuren en studeren

Kan ten koste gaan van de school werk. Lijkt me dat je in je kuur je kuur/training dan wel eens meer prioriteit geeft dan je schoolwerk, maar met een goede planning moet het goed te doen zijn.

seeker zei:
rechten student: moet alleen wel zeggen dat als er van die arrogante kakkers langs lopen, die denken grappig te zijn, de roidrage opspeelt haha

haha zelfde studie als mij gozer. echt lache alleen ik kuur nog niet maar heb meer eten dan boeken standaard. ze vinden me een dwaas omdat ik soms colleges mis om te gaan trainen

MartiNs zei:
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die kuren en die in een studie zitten.
Hoe combineerde je dit? Had het kuren invloed op je leergedrag? Ik kan me voorstellen dat als je in een kuur zit dat je alleen maar aan trainen kan denken en het ten koste van school gaat.. Kon je je juist beter of slechter concentreren? Wat zijn de voor- en nadelen?

Ik ben net aan een pittige hbo opleiding begonnen, heb het nu druk druk druk maar ben wel van plan ooit weer es een kuurtje te pakken..

Ik kuur zelf niet, maar ik zou die kuur gewoon laten zitten joh. Het pakt bij iedereen anders uit en ik zou zelf het risico niet nemen. Die studie is al zwaar genoeg en wie weet moet je je training wel op een lager pitje zetten.

punani zei:
ze vinden me een dwaas omdat ik soms colleges mis om te gaan trainen

Ja, dan ben je inderdaad ook een dwaas.

Het spijt me, training is voor mij ook het meest belangrijke in mijn leven, maar dan wel na school, werk, gezin, familie en dat soort zaken.

punani zei:
haha zelfde studie als mij gozer. echt lache alleen ik kuur nog niet maar heb meer eten dan boeken standaard. ze vinden me een dwaas omdat ik soms colleges mis om te gaan trainen

zit je ook in leiden??

punani zei:

Dan ben je idd ook niet echt slim bezig :rolleyes: School en je toekomste baan gaat toch wel voor lijkt mij...

Xtreme_BODY zei:
Dan ben je idd ook niet echt slim bezig :rolleyes: School en je toekomste baan gaat toch wel voor lijkt mij...

Colleges volgen hebben niks te maken met studies wel of niet halen.
Gewoon beetje bijhouden en leren en klaar.

kijk ikke snap t. die colleges boeien echt heel weinig. zie dat ikke ook studeerd als je info van internet haalt en uit de boeken is t voor mij makkelijk om alles te halen. seeker nee adam. en overtraining dat zijn alleen de colleges van vrijdag morgen omdat ik in de avond moet werken en de colleges tot 4uur duren. moet dan toch wel trainen dus ik begin dan niet om 9uur maar om iets van 11uur. voorals nog haal ik alles makkelijk.grts

ik moet zeggen dat de studie er wel onder leidt als ik aan het kuren ben.

ik heb vorig jaar gekuurd, maar ik ga zo op met het kuren, trainen, eten, dat ik aan niks anders kan denken. Ik ben 24uur per dag bezig met groeien, je weet dat je die shizzle in je bloed hebt zitten, en daarom kan je aan niks anders denken. Mensen die kuren herkennen dat fenomeen wel :P.

Dus pas op dat je er niet volledig in op gaat; voor je weet haal je slechte cijfers.

(ik heb trouwens niet met testosteron gekuurd; ik moet vaak m;n kleding uit doen, behalve boxershort, en dan sta ik tussen 15 vrouwelijke studentjes in bh en broekje, dat is vragen om problemen......)

PS: wel lekker om student te zijn; de hele dag beetje op je reet zitten, en vreten.

Loo zei:
(ik heb trouwens niet met testosteron gekuurd; ik moet vaak m;n kleding uit doen, behalve boxershort, en dan sta ik tussen 15 vrouwelijke studentjes in bh en broekje, dat is vragen om problemen......)

PS: wel lekker om student te zijn; de hele dag beetje op je reet zitten, en vreten.

What the hell voor chille studie doe je bro?? :D

punani zei:
kijk ikke snap t. die colleges boeien echt heel weinig. zie dat ikke ook studeerd als je info van internet haalt en uit de boeken is t voor mij makkelijk om alles te halen. seeker nee adam. en overtraining dat zijn alleen de colleges van vrijdag morgen omdat ik in de avond moet werken en de colleges tot 4uur duren. moet dan toch wel trainen dus ik begin dan niet om 9uur maar om iets van 11uur. voorals nog haal ik alles makkelijk.grts
je schrijft ietwat onduidelijk.

kusje

Laatst bewerkt:
ArieWillem zei:
What the hell voor chille studie doe je bro?? :D

lijkt mij dat hij Physiotherapie studeerd.

en af en toe een keer een college overslaan kan wat mij betreft best. Vaak zijn die toch maar saai en langdradig. De aantekeningen kan je dan wel van iemand overnemen. Het moet natuurlijk niet te gek worden ;)

kusje terug

Laatst bewerkt:
je hebt gelijk IKKE, ik heb mn post even aangepast.

Pumpin' zei:
lijkt mij dat hij Physiotherapie studeerd.

en af en toe een keer een college overslaan kan wat mij betreft best. Vaak zijn die toch maar saai en langdradig. De aantekeningen kan je dan wel van iemand overnemen. Het moet natuurlijk niet te gek worden ;)

klopt ja, maar dan de nederlandse variant; fysiotherapie.

colleges? die zijn mooi om in alle rust je volgende kuurschema"s uit te schrijven.

haha boogie ik zie het. Komt omdat ik ik probeer snel te typen.Lukt niet helemaal. Maar komt op neer dat ik weinig colleges heb.En dat ik het ook red zonder colleges.grts

je moet gewoon een goed onderscheid maken in je studie periode, heb je colleges die je k*t missen en geen tentamens waarvoor je echt flink moet beuken dan lukt het echt allemaal wel hoor.

Terug
Naar boven