Pumpin'
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
seeker zei:rechten student: moet alleen wel zeggen dat als er van die arrogante kakkers langs lopen, die denken grappig te zijn, de roidrage opspeelt haha
MartiNs zei:Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die kuren en die in een studie zitten.
Hoe combineerde je dit? Had het kuren invloed op je leergedrag? Ik kan me voorstellen dat als je in een kuur zit dat je alleen maar aan trainen kan denken en het ten koste van school gaat.. Kon je je juist beter of slechter concentreren? Wat zijn de voor- en nadelen?
Ik ben net aan een pittige hbo opleiding begonnen, heb het nu druk druk druk maar ben wel van plan ooit weer es een kuurtje te pakken..
punani zei:ze vinden me een dwaas omdat ik soms colleges mis om te gaan trainen
punani zei:haha zelfde studie als mij gozer. echt lache alleen ik kuur nog niet maar heb meer eten dan boeken standaard. ze vinden me een dwaas omdat ik soms colleges mis om te gaan trainen
punani zei:haha zelfde studie als mij gozer. echt lache alleen ik kuur nog niet maar heb meer eten dan boeken standaard. ze vinden me een dwaas omdat ik soms colleges mis om te gaan trainen
School en je toekomste baan gaat toch wel voor lijkt mij...Xtreme_BODY zei:Dan ben je idd ook niet echt slim bezigSchool en je toekomste baan gaat toch wel voor lijkt mij...
.Loo zei:(ik heb trouwens niet met testosteron gekuurd; ik moet vaak m;n kleding uit doen, behalve boxershort, en dan sta ik tussen 15 vrouwelijke studentjes in bh en broekje, dat is vragen om problemen......)
PS: wel lekker om student te zijn; de hele dag beetje op je reet zitten, en vreten.

je schrijft ietwat onduidelijk.punani zei:kijk ikke snap t. die colleges boeien echt heel weinig. zie dat ikke ook studeerd als je info van internet haalt en uit de boeken is t voor mij makkelijk om alles te halen. seeker nee adam. en overtraining dat zijn alleen de colleges van vrijdag morgen omdat ik in de avond moet werken en de colleges tot 4uur duren. moet dan toch wel trainen dus ik begin dan niet om 9uur maar om iets van 11uur. voorals nog haal ik alles makkelijk.grts
ArieWillem zei:

Pumpin' zei:lijkt mij dat hij Physiotherapie studeerd.
en af en toe een keer een college overslaan kan wat mij betreft best. Vaak zijn die toch maar saai en langdradig. De aantekeningen kan je dan wel van iemand overnemen. Het moet natuurlijk niet te gek worden![]()