MuscleMeat

Kuren is korte termijn werk !

Status
Niet open voor verdere reacties.

gert35

Novice
Waardering
0
Het behouden van de gewonnen spiermassa na een goede kuur is op lange termijn onbegonnen werk.

De oplossing om het vast te houden is vaak weer beginnen met een nieuwe kuur en daarna nog een .......

Met als resultaat het verzieken van je lichaam.

Ik ging oude bodybuilders zoals Flex wheeler , Andreas Muntzers...... google.

Ze zijn ziek of overleden. (bekijk die artikelen maar eens)

Iedereen zijn eigen keuze, maar ik vond dat ik het moest melden.

Groete,

Gert-Jan

Beetje verkeerde plek om de moraalridder uit te hangen kerel.. Thiz izz de anabolensectie, we love it..:D

Het behouden van de gewonnen spiermassa na een goede kuur is op lange termijn onbegonnen werk.

De oplossing om het vast te houden is vaak weer beginnen met een nieuwe kuur en daarna nog een .......

Groete,

Gert-Jan

kerel wat zit je nu te lullen, weet je wel hoeveel mensen er roken, en dat er op een pakje sigaretten er duidelijk op staan dat je er kanker, hart en vaat ziekten, copd long enficeem en al wat nog nie meer van kunt krijgen, zie jij mensen minder er door roken nou ik niet.

Groete,

Gert-Jan

Flex Wheeler had al slechte nieren en weigerde te stoppen toen doktoren hem waarschuwden. Voor Muntzer geldt hetzelfde, was ziek maar weigerde behandeling! Uiteindelijk vielen organen uit.

Praat je overigens ook over twee beroeps die waarschijnlijk dingen hebben geinjecteerd waarvan zelfs de meest ervaren gebruik niet eens weet dat ze bestaan!

hallo GERT JAN :wave:

mooie naam Gert, een echte super Gert

GaSt, ZoNdEr AnAbOlEn HoSsEl Je ToCh GeEn TjIkKiEs!

top-pro's "kuren" niet. Die blijven altijd on. En op doseringen die enkel sis en dareal ms zouden evenaren.

• Topic Starter Topic Starter
Hahahaaa,

Natuurlijk wist ik dat deze reacties kwamen.

Jongens succes ermee, doe wat je wilt.

Ik vond dat ik het moest melden.

Gr

Nou als gert vind dat hij dat moest melden, nou bij deze bedankt!

Hij zal het vast goed bedoelen.

Bedankt Gert-Jan, ik zal me na jou post wel 2x bedenken voor ik ooit nog een kuur durft te pakken :s

Wat een super mededeling !

Ik ga hem karma geven voor deze post, hij heeft mijn ogen opengedaan en laten inzien dat anabolen heeeeel slecht zijn

:stfu:

kerel wat zit je nu te lullen, weet je wel hoeveel mensen er roken, en dat er op een pakje sigaretten er duidelijk op staan dat je er kanker, hart en vaat ziekten, copd long enficeem en al wat nog nie meer van kunt krijgen, zie jij mensen minder er door roken nou ik niet.

Je kan lullen wat je wilt, je avatar blijft gay.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven