MuscleMeat

Kuren is korte termijn werk !

Status
Niet open voor verdere reacties.
internet-white-knight.jpg - 163083

ik vind gert jan ondergewaardeerd.
Ik stel voor om hem wekelijks een 1 probleem aan te halen. Eens soort column zeg maar.
Volgende week bijvoorbeeld, gevaar van te weinig bewegen, week erop gevaar vante hoge bloeddruk, week erop slechte voeding, slechte scholing, slechte relatie''s ect.

Wie weet komt er dan een partij: gert jan voor de vrede en waarheid
Als hij nu snel is kan hij nog met de europesche verkiezingen meedoen.
Mijn stem heeft Gert Jan fore ever

shit man.... had ik dit maar geweten voor ik net een dikke spuit in mijn been zette.

kuren kan korte termijn werk zijn als. je spiermassa dusdanig veel is zodat je eigen endogene test productie te laag is voor alle verkregen massa.als je het dan wil behouden gaat het lastig worden.

maar rond als je rond de natuurlijke max zit dan kan jij eigen endogene test het opvangen en kan met goede voeding de massa blijven zitten;)

motto hiervan
als je angst wil zaaien doe het dan wel goed

Het behouden van de gewonnen spiermassa na een goede kuur is op lange termijn onbegonnen werk.

De oplossing om het vast te houden is vaak weer beginnen met een nieuwe kuur en daarna nog een .......

Met als resultaat het verzieken van je lichaam.

Ik ging oude bodybuilders zoals Flex wheeler , Andreas Muntzers...... google.

Ze zijn ziek of overleden. (bekijk die artikelen maar eens)

Iedereen zijn eigen keuze, maar ik vond dat ik het moest melden.

Groete,

Gert-Jan
Mwoaaaa gertjeuh!

Dat moest van meneer spaghetti?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zal eens serieus op je post in gaan, ik hoop dat jij ook serieus op de mijne wil in gaan inplaats van even een melding te maken die verder vruchteloos zal blijven wanneer je niet in bent voor een discussie ;)

Het behouden van de gewonnen spiermassa na een goede kuur is op lange termijn onbegonnen werk.
De oplossing om het vast te houden is vaak weer beginnen met een nieuwe kuur en daarna nog een .......
Nee dat is niet helemaal waar. Dat geldt pas wanneer je ver over je natuurlijke limiet zit, dan is het nodig om ON te blijven om me massa te behouden. Het komt wel vaak voor dat mensen hun massa na de kuur verliezen doordat ze hun motivatie verliezen en niet goed meer eten en trainen.

Groete, Gert-Jan
Kijk eens naar hun lichaam en de gemiddelde anabolen gebruiker in de sportschool. Daar gaat behoorlijk wat zooi in, en dan heb ik het niet over anabolen. Als zij het bij anabolen alleen zouden houden waren ze hoogstwaarschijnlijk niet eens zo ziek geworden en zelfs niet gestorven. Er worden nog meer middeltjes gebruikt in de top zodat je heel "droog" wordt en hierdoor drogen je organen ook uit etc etc.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/plaatselijk-vet-verbranden-140162/#post2411233

Door oefeningen te gebruiken (isoleren) ,doorgaan tot het goed brandt, dan krijg je volgens mij meer plaatselijk afvallen.

gr

Gert-Jan

Na een opmerking als deze , namelijk dat je door isolatieoefeningen plaatselijk vet kan verbranden , is het niet verwonderlijk dat je niets bereikt in je sport...met of zonder anabolica.
Ik ben voor vrije meningsuiting, maar wat jij uitkraamt , daaraan heeft niemand hier enige behoefte.
Studeer een beetje ,lees je in ,voor je zulke meningen verkondigt.

Zoals ik al dacht durft Gert32 geen discussie aan te gaan (zie mijn post hierboven) en is hier alleen om een beetje de paniek saaier uit te hangen. Jammer man.

Ik ben al sinds vorige week aan het google naar "normale mensen"( niet kuurders) die ziek en of dood zijn en dat zijn er een stuk meer

Zooooo.....ik hoop dat jullie eens wat van deze man aannemen!

Kerel heeft groot gelijk en moet beladen worden met karma!

Groete,

Gert-Jan
Noob talk. Graag dit forum niet vervuilen met onzinnige praatjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven