- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwoaaaa gertjeuh!Het behouden van de gewonnen spiermassa na een goede kuur is op lange termijn onbegonnen werk.
De oplossing om het vast te houden is vaak weer beginnen met een nieuwe kuur en daarna nog een .......
Met als resultaat het verzieken van je lichaam.
Ik ging oude bodybuilders zoals Flex wheeler , Andreas Muntzers...... google.
Ze zijn ziek of overleden. (bekijk die artikelen maar eens)
Iedereen zijn eigen keuze, maar ik vond dat ik het moest melden.
Groete,
Gert-Jan
Nee dat is niet helemaal waar. Dat geldt pas wanneer je ver over je natuurlijke limiet zit, dan is het nodig om ON te blijven om me massa te behouden. Het komt wel vaak voor dat mensen hun massa na de kuur verliezen doordat ze hun motivatie verliezen en niet goed meer eten en trainen.Het behouden van de gewonnen spiermassa na een goede kuur is op lange termijn onbegonnen werk.
De oplossing om het vast te houden is vaak weer beginnen met een nieuwe kuur en daarna nog een .......
Kijk eens naar hun lichaam en de gemiddelde anabolen gebruiker in de sportschool. Daar gaat behoorlijk wat zooi in, en dan heb ik het niet over anabolen. Als zij het bij anabolen alleen zouden houden waren ze hoogstwaarschijnlijk niet eens zo ziek geworden en zelfs niet gestorven. Er worden nog meer middeltjes gebruikt in de top zodat je heel "droog" wordt en hierdoor drogen je organen ook uit etc etc.Met als resultaat het verzieken van je lichaam.
Groete, Gert-Jan
Nee man dat was ironie!!
Je gaat als hondenliefhebber toch ook niet op een kattenforum zitten?![]()
Door oefeningen te gebruiken (isoleren) ,doorgaan tot het goed brandt, dan krijg je volgens mij meer plaatselijk afvallen.
gr
Gert-Jan
Noob talk. Graag dit forum niet vervuilen met onzinnige praatjes.Het behouden van de gewonnen spiermassa na een goede kuur is op lange termijn onbegonnen werk.
Met als resultaat het verzieken van je lichaam.
Groete,
Gert-Jan