Fitness Seller

Kuren met haaruitval?

Is een monniken kapsel geworden bij mij :o

• Topic Starter Topic Starter
Mannen.. bedekken en camoufleren en petjes en kaalscheren denk ik bijlange niet aan.. spijt me!

Ik heb op dit moment boslang haar tot aan me schouders en dit wil ik het liefst bijhouden ook na een kuur.. mijn vraag is wat ik kan slikken of spuiten dat je HAREN BESCHERMT tijdens een kuur.

Ik ga nooit kaal lopen, transplantatiescentrums genoeg in Turkije.

finasteride

Mannen.. bedekken en camoufleren en petjes en kaalscheren denk ik bijlange niet aan.. spijt me!

Ik heb op dit moment boslang haar tot aan me schouders en dit wil ik het liefst bijhouden ook na een kuur.. mijn vraag is wat ik kan slikken of spuiten dat je HAREN BESCHERMT tijdens een kuur.

Finasteride/ dustasteride moet je ook heel je leven nemen na een transplant

Dan moet je gewoon NIET kuren en het beeld van je droomfysiek bijstellen...

niet kuren en ecto blijven dan ;)

Koop een pruik of kuur niet

Proberen zou ik zeggen, niemand verliest in 10weken echt zichtbaar veel haar. Neem er finasteride bij to be sure

Nee duh, maar waarschijnlijk wel dat het niet veelvoorkomend is.
Laat me raden, je nam trenbolone of andere dht sterioden?

Als je haar verliest met anabolen zou je dat later in je leven toch verliezen. Dit is geen smoes overigens om anabolen te gebruiken. Wat je kan doen is hopen dat je deels kaal zal worden en haartransplantaties nemen en hopen dat er in 5 jaar een andere methode beschikbaar is. Denk aan haar klonen en dan laten implanteren.

Zelf is dit de reden dat ik geen 'beest' ben omdat ik bang ben om hoge hoeveelheden aas te knallen. Anders zat ik op dikke tren hoeveelheden ;/

Terug
Naar boven