Fitness Seller

Kuren met minder bijwerkingen?

Test primo blijft het lekkerst alleen de prijzen van goede primo zijn wat minder

Als je goede primo hebt is het prima spul.
TS wil een kuur met weinig bijwerkingen dus zou ik in zijn plaats test / primo eens goed overwegen.

Nadeel van primo is inderdaad de concentratie van 100mg/ml maar ik denk te begrijpen dat TS nog niet vaak heeft gekuurd.
Hij hoeft heus geen 800mg / week weg te duwen om goede resultaten te hebben.
Je kan starten met bv 400 en desnoods uppen na x aantal weken.
14 of zelfs 16 weken (ik ben zo geen voorstander van korte kuren) lijkt me een mooi kuurtje met weinig sides ;-)

Test 375 primo 400 / 500 zou zn werk moeten doen

• Topic Starter Topic Starter
Hopelijk voor hem het laatste dan want in het eerste geval loopt hij ooit tegen een muur aan waarna hij het zich ferm zal beklagen

Welke muur?

Als je goede primo hebt is het prima spul.
TS wil een kuur met weinig bijwerkingen dus zou ik in zijn plaats test / primo eens goed overwegen.

Nadeel van primo is inderdaad de concentratie van 100mg/ml maar ik denk te begrijpen dat TS nog niet vaak heeft gekuurd.
Hij hoeft heus geen 800mg / week weg te duwen om goede resultaten te hebben.
Je kan starten met bv 400 en desnoods uppen na x aantal weken.
14 of zelfs 16 weken (ik ben zo geen voorstander van korte kuren) lijkt me een mooi kuurtje met weinig sides ;-)

Test 375 primo 400 / 500 zou zn werk moeten doen

Je voorstel Test 375 primo 400 / 500, hoeveel zal ik hier aan hebben in vergelijking met de vorige kuur tren/test/winny ?

En hoe zit het met:
- Moeheid (kon hier niks over vinden)
- Vocht vasthouden (valt mee als ik op me zout iname let?)
- Geen conditie
- Veel zweten

Laatst bewerkt:
Wat heeft iedereen toch altijd met vocht, ik bulk op een g test en dbol en vreet nog een gram of 5+ aan zout weg. Care vocht in de bulk, dat is iets voor in de cut.

Heb er meer last van als ik natriumarm eet en ineens een dikke hoeveelheid zout consumeer. Door het gewoon elke dag aan de hoge kant te houden valt het erg mee. Dacht dat @Galen daar ook wel eens wat over had uitgelegd, weet er het fijne alleen niet meer van.

Heb er meer last van als ik natriumarm eet en ineens een dikke hoeveelheid zout consumeer. Door het gewoon elke dag aan de hoge kant te houden valt het erg mee. Dacht dat @Galen daar ook wel eens wat over had uitgelegd, weet er het fijne alleen niet meer van.
Dat je je zoutinname stabiel moet houden idd.

En ik dacht dat de 1000 mg. test EW, 10 mg. ED aromasin nog populair was hier? (@ TS: je vragen worden beantwoord)

Enige kuur waar ik geen bijwerkingen bij ervaar. Mensen hier zoals MikieB vinden het ook een heerlijk kuurtje. Ik gebruik daarnaast wat iedereen hier zo'n beetje gebruikt om eventuele side's te voorkomen. Denk aan pompoenzaadolie-pillen, en 10 gram vitamine b5 per dag om de acné tegen te gaan. De pompoenzaadolie (rode maca schijnt ook te kunnen) blokt ook DHT, en daarom ook de extra talgproductie. Voor de rest word je op een gram test harder, droger en geiler :P. Androgener kun je je kuur niet hebben, mits je tren wil vermijden en de lethargie en de andere fysieke en mentale side's die daarmee gepaard gaan. Ook voel je je kiplekker op een gram, wil je dan toch naar "the next level".

Ik ervaar wat betreft hardheid hetzelfde met een lichte oestrogeenblokker zoals aromasin als op 600 mg. mast. Mast maakt je stack simpelweg androgener, en veel mensen krijgen er puisten door. Op de een of andere manier (masteron kan niet omzetten naar DHT, het is er vanaf afgeleid), krijgen veel mensen die ik ken toch puisten van masteron op plekken waar ze dat daarvoor niet hadden (rug bijv.). Maargoed, hoe androgener de stack, hoe meer kans op side's en hoe meer ml's en geld uiteraard.

Bold is wellicht ook een goede optie om toe te voegen aan de stack, mits je er het geld voor over hebt. Bold voegt een zeker kwaliteit aan je massa toe, en je oogt "ronder". Ook kreeg ik er een veel groter uithoudingsvermogen door. Toename van eetlust niets van gemerkt, wel van het vele ml's zetten destijds haha :P

Regelmatig zetten scheelt ook w.b zowat álle side's. Bijv. elke maandag en donderderdag. Of om de 5 dagen. Als ik teveel hormoonschommelingen heb; merk ik dat ook aan de side's die ik ervaar.

Tren is voor mij een b*ch :P You hate it, or love it or tolerate it.

Laatst bewerkt:
Als je een beetje research doet vind je ook (goede) primo op 200mg/ ml scheelt je toch weer de helft aan ml's :D

• Topic Starter Topic Starter
En ik dacht dat de 1000 mg. test EW, 10 mg. ED aromasin nog populair was hier? (@ TS: je vragen worden beantwoord)

Enige kuur waar ik geen bijwerkingen bij ervaar. Mensen hier zoals MikieB vinden het ook een heerlijk kuurtje. Ik gebruik daarnaast wat iedereen hier zo'n beetje gebruikt om eventuele side's te voorkomen. Denk aan pompoenzaadolie-pillen, en 10 gram vitamine b5 per dag om de acné tegen te gaan. De pompoenzaadolie (rode maca schijnt ook te kunnen) blokt ook DHT, en daarom ook de extra talgproductie. Voor de rest word je op een gram test harder, droger en geiler :P. Androgener kun je je kuur niet hebben, mits je tren wil vermijden en de lethargie en de andere fysieke en mentale side's die daarmee gepaard gaan. Ook voel je je kiplekker op een gram, wil je dan toch naar "the next level".

Ik ervaar wat betreft hardheid hetzelfde met een lichte oestrogeenblokker zoals aromasin als op 600 mg. mast. Mast maakt je stack simpelweg androgener, en veel mensen krijgen er puisten door. Op de een of andere manier (masteron kan niet omzetten naar DHT, het is er vanaf afgeleid), krijgen veel mensen die ik ken toch puisten van masteron op plekken waar ze dat daarvoor niet hadden (rug bijv.). Maargoed, hoe androgener de stack, hoe meer kans op side's en hoe meer ml's en geld uiteraard.

Bold is wellicht ook een goede optie om toe te voegen aan de stack, mits je er het geld voor over hebt. Bold voegt een zeker kwaliteit aan je massa toe, en je oogt "ronder". Ook kreeg ik er een veel groter uithoudingsvermogen door. Toename van eetlust niets van gemerkt, wel van het vele ml's zetten destijds haha :P

Regelmatig zetten scheelt ook w.b zowat álle side's. Bijv. elke maandag en donderderdag. Of om de 5 dagen. Als ik teveel hormoonschommelingen heb; merk ik dat ook aan de side's die ik ervaar.

Tren is voor mij een b*ch :P You hate it, or love it or tolerate it.

Thanks voor je bericht, maar acné is voor mij het minste probleem...
Belangrijkste waar ik mee zit is: ''moeheid''

Op tren, test + winny kwam ik bijna me bed niet meer uit, zo moe -_-

Veel zweten -> Ook wel kut maar winter komt er aan dus valt het weer mee

Conditie -> Op winny/tren/test had ik echt geen conditie welke wel belangrijk is aangezien ik ook vechtsport beoefen.

Vocht vasthouden -> fake gains die erna weer weg gaan -_-

Kan je mij iets meer vertellen over de bijwerking ''moeheid'' ?

:)

als ik naar de titel van het topic kijk, weet ik dat er een topic met ca. 400 pagina's voor je klaar staat :P

Thanks voor je bericht, maar acné is voor mij het minste probleem...
Belangrijkste waar ik mee zit is: ''moeheid''

Op tren, test + winny kwam ik bijna me bed niet meer uit, zo moe -_-

Veel zweten -> Ook wel kut maar winter komt er aan dus valt het weer mee

Conditie -> Op winny/tren/test had ik echt geen conditie welke wel belangrijk is aangezien ik ook vechtsport beoefen.

Vocht vasthouden -> fake gains die erna weer weg gaan -_-

Kan je mij iets meer vertellen over de bijwerking ''moeheid'' ?

:)

Op tren was ik niet in staat de H&M trap in Brusselse vestiging op te komen ... het ding telt 2 verdiepingen :P Ik ben op tren ook zo lethargisch als maar wat, maar zelfs als ik niet trainde werd ik droger en kreeg ik een ziek fysiek. Heb de kuur na 5 weken afgebroken, om er ver weg van de blijven. Jij geen last van de mentale side´s? :)

Voor vragen op al je antwoorden moet je even Cools zijn topic doorlezen :)

Terug
Naar boven