XXL Nutrition

Kuren op Jonge leeftijd

Ik heb het toch nergens over forum regeltjes? Heb het over kuren in het algemeen. Zat mensen die kuren en gewoon hun leeftijd veranderen. Peanut is een groot voorbeeld
Heb er nooit over gelogen dat ik er vroeg mee begon. Werd echter wel gewoon gedoogd hier. Denk omdat ik het zelf ook niet bepaald aanraad en wist waar ik aan begon. Helpt misschien ook dat ik geen idiote adviezen geef.

Junioren afgelopen nk gezien? Zeker nummer 1 en 2 wat een gasten. Als je zo toegewijd bent f**k die forum regels en ga ervoor.

Ik heb ook tot 120kg naturel gegaind in 4 jaar.
1.83m, dus het is mogelijk.
Maar na pas 1jaar klooien, had ik pas de kennis om echte massa te gainen.
Nou weet ik van me zelf det ik gifted ben.
toen ik nooit in me leven een gewicht had aangeraakt, vroeg al vrijwel iedereen uit mijn omgeving en zelfs onbekenden of ik had gekuurt.
Woog 86kg 14% als een non lifter. Inmiddels 130kg:).15%
Dus weet dat het mogelijk is.
Alleen zie nergens soort gelijke verhaal of any overtuiging.
Dus zou regel een foto. Ben ervan overtuigd dat vele je dan zouden willen helpen.;)

Ik heb ook tot 120kg naturel gegaind in 4 jaar.
1.83m, dus het is mogelijk.
Maar na pas 1jaar klooien, had ik pas de kennis om echte massa te gainen.
Nou weet ik van me zelf det ik gifted ben.
toen ik nooit in me leven een gewicht had aangeraakt, vroeg al vrijwel iedereen uit mijn omgeving en zelfs onbekenden of ik had gekuurt.
Woog 86kg 14% als een non lifter. Inmiddels 130kg:).15%
Dus weet dat het mogelijk is.
Alleen zie nergens soort gelijke verhaal of any overtuiging.
Dus zou regel een foto. Ben ervan overtuigd dat vele je dan zouden willen helpen.;)
Vraagt om een foto.
Indien epic genen wel mogelijk denk ik ja.

Foto gaat niet lukken in een topic, ben vrijwel snel te herkennen (tattoo's)en best wel bekend persoon in mijn stad en omstreken.:p
Helaas jullie moeten het met de toto mini foto op me profiel doen;(
Persoon naast me is 81kg 1.79m :p en ik was destijd 122kg op de foto.:o
En als je het echt heel graag wilt zien, kan dit in Pm als ik zeker weet dat je niet uit mijn omgeving komt of niemand direct of indirect uit mijn omgeving kent:rolleyes:.

Foto gaat niet lukken in een topic, ben vrijwel snel te herkennen (tattoo's)en best wel bekend persoon in mijn stad en omstreken.:p
En als je het echt heel graag wilt zien, kan dit in Pm als ik zeker weet dat je niet uit mijn omgeving komt of niemand direct of indirect uit mijn omgeving kent:rolleyes:.
PM maar, ben wel benieuwd.

Onmogelijk is het misschien niet maar ik geloof t eerlijk gezegd niet...

In voor foto via pm

Hoezo mag je niet herkent worden als je natty bent? Of ben je dat inmiddels niet meer?

Die kleine gast lijkt wel 50kg inplaats van 81.
In voor foto

pm maar

In voor foto! Kom uit assen

Junioren afgelopen nk gezien? Zeker nummer 1 en 2 wat een gasten. Als je zo toegewijd bent f**k die forum regels en ga ervoor.

Hhaha, ja zieke shit! gelijk gedemotiveerd bijna. Op het EK zag je dan weer flink verschil tussen die lopez en onze arubaanse nl-er. Echt ziek.

In voor PM. kom uit DAMSKO.

Terug
Naar boven