Fitness Seller

Kuren op Jonge leeftijd

Idd, ik ben ook wel in voor een shirt en broekloze foto met een banaan en 2 appels om zeker te weten dat jij het bent(wel homo).

Gebaseerd op

http://www.leangains.com/2010/12/maximum-muscular-potential.html

"(Height in cm) - 96-100 = kg body weight. Ripped [5%] and under normal circumstances."

175 - 96 = 75kg-79kg + 5% = circa 85kg bij 10% lichaamsvet.

Dit komt ook neer op circa 25 FFMI wat algemeen bekend en aangenomen is het gemiddelde natuurlijke limiet is.

Normaal doet iemand daar 10-15 jaar over voor iemand zijn natuurlijke limiet bereikt heeft. Hoewel het overgrootste deel van de gains veel sneller behaald wordt.

Dat jij in 3 jaar zonder anabolen 95kg bent geworden bij een lengte van 175cm is dan ook onmogelijk. Zelfs genetische elite kan niet zo veel zo snel gainen.

Dus mijn advies: maak een nieuw account aan, wacht een tijdje, geef dit realistische nep-stats, en stel dezelfde vraag. Dan zullen mensen niet sceptisch zijn.

Zolang je je goed ingelezen hebt, lekker kuren wanneer je wilt imo.

Dat is overdreven, maar zie het probleem niet echt als iemand 18 is en alle risico's van dien weet.

Omdat je met 18 nog bent uitgegroeid? volgens mij zijn die regels op het forum er niet voor niets dat je niet om kuuradvies mag vragen voor je 20e.

je zegt dat hij 30kg lean mass is aangekomen op een 1.75m frame.

volgens de 1-2-3 regel betekend dat hij nog 60kg lean mass aan kan komen met AAS slin en HGH
maar hij zit nog niet op zijn natty limit omdat hij 19 is, dus als hij nog 5kg natty aan zou kunnen komen is hij dus 100kg.
met de 1-2-3 regel maakt dat zijn totale max 170kg 13% op 1.75m.
zo'n 20kg zwaarder en 7cm korter dan de nu grooste bodybuilder ever big ramy.

@Mister10 ???

Sinds zijn 2de middelbaar 30 kg bijgekomen -> daar zit dus ook heel wat groei in de lengte nog bij -> niet enkel droge spiermassa.

Hoewel iemand van 95 kg bij 175 cm en 13% BF extreem goed is voor een natural van 20, is het niet onmogelijk. Dit komt namelijk overeen met een FFMI van 27, hetgeen zeer indrukwekkend is (zeker voor iemand van 20), maar niet ongezien.

Om de Gear 1-2-3 regel hier eens op los te laten:

Gear 1 (drug free): FFMI = 27 staat voor 95 kg bij 13% BF of 85 kg bij 3% BF voor iemand van 175 cm
Gear 2 (AAS only): FFMI = 33 staat voor 116 kg bij 13% BF of 104 kg bij 3% BF voor iemand van 175 cm
Gear 3 (AAS+hgh+slin): FFMI = 39 staat voor 137 kg bij 13% BF of 123 kg bij 3% BF voor iemand van 175 cm

Wereldtop dus (Jay Cutler had een FFMI van 39).

Als hij geen trol is, wil ik alvast een handtekening. ;)

• Like
Waarderingen: REJ
Omdat je met 18 nog bent uitgegroeid? volgens mij zijn die regels op het forum er niet voor niets dat je niet om kuuradvies mag vragen voor je 20e.
Het is meer een potje Russisch roulette, de ene is uitgegroeid op zijn 18e en de andere op zijn 21e.

Sinds zijn 2de middelbaar 30 kg bijgekomen -> daar zit dus ook heel wat groei in de lengte nog bij -> niet enkel droge spiermassa.

Hoewel iemand van 95 kg bij 175 cm en 13% BF extreem goed is voor een natural van 20, is het niet onmogelijk. Dit komt namelijk overeen met een FFMI van 27, hetgeen zeer indrukwekkend is (zeker voor iemand van 20), maar niet ongezien.

Om de Gear 1-2-3 regel hier eens op los te laten:

Gear 1 (drug free): FFMI = 27 staat voor 95 kg bij 13% BF of 85 kg bij 3% BF voor iemand van 175 cm
Gear 2 (AAS only): FFMI = 33 staat voor 116 kg bij 13% BF of 104 kg bij 3% BF voor iemand van 175 cm
Gear 3 (AAS+hgh+slin): FFMI = 39 staat voor 137 kg bij 13% BF of 123 kg bij 3% BF voor iemand van 175 cm

Wereldtop dus (Jay Cutler had een FFMI van 39).

Als hij geen trol is, wil ik alvast een handtekening. ;)

Ik heb het toch nergens over forum regeltjes? Heb het over kuren in het algemeen. Zat mensen die kuren en gewoon hun leeftijd veranderen. Peanut is een groot voorbeeld

true, maar dan kan je toch beter het zekere voor het onzekere nemen?
Dat zeker, maar ik kan zijn keuze wel begrijpen. Met zulke brute stats in 3 jaar natty heeft hij de genen zeker meezitten, die zal ver kunnen komen in wedstrijden. En op zich zijn we allemaal ook wel een beetje ongeduldig:p. Alleen zal de ene sneller een risico nemen dan een ander.

Ik heb het toch nergens over forum regeltjes? Heb het over kuren in het algemeen. Zat mensen die kuren en gewoon hun leeftijd veranderen. Peanut is een groot voorbeeld

Weet ik ook wel, ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat ze niet voor niks adviseren om te wachten tot je 20e.

Ben net nieuw op dit forum, dus weet niet precies waar ik het best deze vraag stel.. Is kuren op jonge leeftijd echt 'not done' zelfs als je heel goed weet waaraan je begint en je je laat begeleiden door ervaren gebruikers ? Iedereen zegt dat kuren op jonge leeftijd slecht is, maar zowat alle pro's zijn er wel op jonge leeftijd mee begonnen.. Ikzelf ben 19 jaar, weeg nu ongeveer 95 kg (ochtend voor het ontbijt) en ben 1m75 groot. Mijn vetpercentage weet ik niet precies, maar heb dit berekent met de tools die ik heb en kwam uit op zo'n 13 %. Train nu een dikke 3 jaar ( waarvan 1.5 jaar met een vast voedings-en trainingsschema). Binnen enkele jaren zou ik graag het podium opstappen, vandaar mijn vraag. Zijn de langetermijngevolgen echt zo groot, zelfs als je dit juist aanpakt ? Ik weet dat er ook commentaren gaan komen zoals op 19 jaar hoef je daar nog niet aan te denken etc, maar als je een doel voor ogen hebt, zal je er alles aan doen om dat te bereiken ! Ben benieuwd naar de reacties :)

Als je verhaal klopt en je wil later je boterham verdienen als pro BB-er en je bent bereid daarvoor voluit te gaan met de dope (en de gezondheidsrisico's er bij te nemen), dan kan je wellicht even goed net zoals de meeste pro's er nu al mee beginnen. Maar onthoud dat je veel geluk moet hebben om je boterham met BB te kunnen verdienen; dat is maar voor weinigen weggelegd.

In het andere geval zou ik er helemaal niet mee beginnen. Je gaat veel meer voldoening halen uit één van de beste naturals te worden dan wanneer je één van de vele gemiddelde/gewone juicers wordt die af en toe een prutskuur doen met fake roids waarvan ze niet eens weten wat er precies inzit. Nu al poppen de ogen uit de oogkassen, vallen de monden open en rollen de tongen tot op de grond van ongeloof bij heel wat forumleden...

Laatst bewerkt:
brb mijn ogen zoeken

Terug
Naar boven