MuscleMeat

Kuren op oudere leeftijd?

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Wat zijn de voordelen en nadelen van beginnen met kuren (zowiezo met test) op oudere leeftijd? En dan bedoel ik na je 50ste ofzo.

Ik wil zowiezo nog weleens voelen wat het nou echt is, AS. Iig niet vroeg aangezien de psychische effecten me waarschijnlijk TE goed gaan bevallen. :p

Aangezien op die leeftijd je eigen test nogal daalt, je levenslust minder wordt en het moelijk wordt je massa en shape te behouden. Zou zo'n kuur je gevoel van je 'jong en vlot' voelen ook weer enigszins compenseren.

Maar wat zijn de nadelen? Is test op die leeftijd een hardere aanslag op je gezondheid en organen? Of valt het juist mee omdat je eigen test al lager is en er met toediening van buitenaf niet zo'n excessief overschot onstaat als bijvoorbeeld een jonge man in de kracht van z'n leven?

Wil dat ook wel weten?

Ben nu 42 jaar jong, 2,5 jaar aan het trainen! Nog nooit een kuurtje geprobeerd, als ik het zou doen dan in ieder geval voor mijn 45ste jaar.
Zou het alleen al willen doen om die heerlijke pomp te voelen:cool: !
Weet dat ik nooit meer aan de top kom, maar wil er gewoon goed uitzien....zoals ze hier zeggen beachproof:rolleyes: .
Niet zoals mijn collega's met een dikke vette pens!

stats: 89 kilo, 178 cm, vet ??
benchpres: 6 x 130
squat : 6 x 180
echt toppen doe ik nooit.

Greetzzzz

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, maar hoe is je libido nu dan ten opzichte van je jaren halverwege in de 20? Want naast het feit dat je er goed uit blijft zien en toch ooit eens het gevoel meemaakt, lijkt me het gevoel van jeugdige geilheid in je oudere jaren een heel fijne bijkomstigheid. :D

Niemand die weet hoe een ouder lichaam een kuur verwerkt? Bijvoorbeeld de pomp op oudere leeftijd, leverd dat niet een te hoge bloeddruk op?

moet je kijken op us boards daar wordt veel gewerkt met hrt.
bepaalde middelen (dht!) laten ze volgens mij staan ivm prostaat-probs

ideaal zouden bv deca en eq zijn, anabool en weinig androgeen!

Terug
Naar boven