AndroidHealthClinic

Kuren, wie kan me helpen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
10-15 mg anavar pd of 25 mg primo pd

nakuur zoals tamoxifen, nolva is onnodig en zelfs sterk af te raden. We zitten hier in as hok, stop met roomser dan de paus antwoorden, geef advies of geen, maar crapadvies over voeding en trainingservaring gaan zoals gewoonlijk weer nergens over.
 
Beetje kneuzig afbrand reply, maar goed. Ik heb genoeg goede adviezen aan vrouwen gegeven, gewoon ff zoekfunctie gebruiken, staan genoeg goede adviezen over anavar en primo in.

Verslik je vooral niet in je biefstuk kerel.jij ook fine dag
 
Beetje kneuzig afbrand reply, maar goed. Ik heb genoeg goede adviezen aan vrouwen gegeven, gewoon ff zoekfunctie gebruiken, staan genoeg goede adviezen over anavar en primo in.

Verslik je vooral niet in je biefstuk kerel.jij ook fine dag

krieltje jij bent toch echt wel da best!:cool:


Ontopic ik zou ook voor anavar gaan als vrouw 15-20mg per dag:rolleyes:
 
Ontopic ik zou ook voor anavar gaan als vrouw 15-20mg per dag:rolleyes:

Waarom kom jij nou weer als 17 jarige hier adviezen over doseringen geven van aas of kan ik beter zeggen kopieren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom kom jij nou weer als 17 jarige hier adviezen over doseringen geven van aas of kan ik beter zeggen kopieren?

roflcopter omdat ik er best wel wat over weet+ ervaring blebleble ...

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Waarom kom jij nou weer als 17 jarige hier adviezen over doseringen geven van aas of kan ik beter zeggen kopieren?

btw wie zegt dat ik 17ben ... dit is een internet forum en ik blijf graag anoniem...
 
Kleine tip: Je kan je leeftijd gewoon weg laten. :)

Oepssss Navy, kleine uitglijder..:D

Leeftijdsvermelding zou zelfs, mijn inziens, verplicht moet wezen in het AAS gedeelte..

Maarre...for this time we see it threw the fingers, ok?..;)
 
oude topic maar even voor de record. Persoonlijk vind ik dat niemand en dan ook niemand hier fatsoenlijk wat afweet over gebruik van aas bij vrouwen om hier nuttig bijdrage te kunnen leveren (nee ik ook niet). Iedereen zit wel anavar anavar te roepen bij elk vrouw die vraagt wat ze moeten nemen. Ik ken zelf persoonlijk 3 vrouwen die anavar hebben genomen en geen een was over te spreken. Nihil effect en hele menstruatie naar de klote en weet ik veel wat allemaal voor niets. Er komt echt meer om het hoek kijken dan alleen dat. Verder hebben vrouwen ook ander pct nodig om hun menstruatie goed op gang te krijgen als ik me niet vergis.
 
edit : **** ze is al weg XD
 
btw wie zegt dat ik 17ben ... dit is een internet forum en ik blijf graag anoniem...

Omdat je twee jaar geleden 15 was en op een school zit die niet voor volwassenen is.

Hey ik ben nicolas 15 Jaar

omdat ik er best wel wat over weet+ ervaring

Je kennis is 0,0 het is beter om dan mee te lezen. Het is belachelijk en zelfs gevaarlijk om er dan wat over te zeggen.

Kleine tip: Je kan je leeftijd gewoon weg laten. :)

Ik vind dit niet een bijster intelligente opmerking van een moderator in een aassectie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet zo'n goede zet van mij inderdaad.

Ik bedoelde het niet in de zin van, dat hij op die manier de boardregels kan omzeilen / overtreden.

Als je anoniem wil blijven moet je gewoon geen leeftijd invullen.
Niet dat je leeftijd je anonimiteit in de weg staat maar dat is weer een ander verhaal...

Deze gegevens verplichten kan natuurlijk wel. Hoe ga je controleren of die gegevens naar waarheid zijn ingevuld?

Thx for see it threw the fingers, the best steersmen stand on the shore. :D

No sweat bro;)...controle is ook moeilijk, maar het zou wel mooi zijn als het zou kunnen..

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Omdat je twee jaar geleden 15 was en op een school zit die niet voor volwassenen is.





Je kennis is 0,0 het is beter om dan mee te lezen. Het is belachelijk en zelfs gevaarlijk om er dan wat over te zeggen.


Hehehe...de geheime inlichtingendienst, doet goed werk thnx sarg.:D
 
Hehehe...de geheime inlichtingendienst, doet goed werk thnx sarg.:D

Het was ook niet slecht gericht naar Navy die is een van de beste posters in deze sectie!. Dacht namelijk dat hij die member wel kende daarom begreep ik het al niet. Alleen het is toch belachelijk dat die jochies hier adviezen komen geven?
 
Hehehehe,, lekker ouderwets trollen... You got to love it..
 
Damn 4 min. over 4 zinnen. Minuut per zin. 261 aanslagen, gemiddeld 65 aanslagen per minuut.

Traag man...

:D j/k

Je maakt mijn rechercheur werk als sergeant mossad belachelijk.;)
Ik heb binnen 4 minuten posts van 2007 naar boven getoverd over zijn leeftijd en school.


:jk:
 
Het was ook niet slecht gericht naar Navy die is een van de beste posters in deze sectie!. Dacht namelijk dat hij die member wel kende daarom begreep ik het al niet. Alleen het is toch belachelijk dat die jochies hier adviezen komen geven?

Doelde ook op het speurwerk naar de ontkennende 17-jarige...
 
Damn 4 min. over 4 zinnen. Minuut per zin. 261 aanslagen, gemiddeld 65 aanslagen per minuut.

Traag man...

:D j/k

Zo....de mod staat weer op scherp hehehe:D
 
oude topic maar even voor de record. Persoonlijk vind ik dat niemand en dan ook niemand hier fatsoenlijk wat afweet over gebruik van aas bij vrouwen om hier nuttig bijdrage te kunnen leveren (nee ik ook niet). Iedereen zit wel anavar anavar te roepen bij elk vrouw die vraagt wat ze moeten nemen. Ik ken zelf persoonlijk 3 vrouwen die anavar hebben genomen en geen een was over te spreken. Nihil effect en hele menstruatie naar de klote en weet ik veel wat allemaal voor niets. Er komt echt meer om het hoek kijken dan alleen dat. Verder hebben vrouwen ook ander pct nodig om hun menstruatie goed op gang te krijgen als ik me niet vergis.


tja ik heb een vriendin en die deed amateur figuur wedstrijden mee en die boekte mooi resultaat met 20mg anavar maar ze gebruikt het zeker 5/12maand dusja maar zij is geen goeie indicator.
 
Doelde ook op het speurwerk naar de ontkennende 17-jarige...

Het was niet zo moeilijk ik ben deze post namelijk pas geleden van hem tegen gekomen lach helemaal dubbel wat een mafkees;:roflol::roflol::roflol::roflol:!


origineel gepost door Nicolas24:pffft de straat is me osso dat begrijp je wel ik hang vaak tegen gebouwen net als spider man voem van de eenne naar de andere blok
 
Het was niet zo moeilijk ik ben deze post namelijk pas geleden van hem tegen gekomen lach helemaal dubbel wat een mafkees;:roflol::roflol::roflol::roflol:!

Het is niet omdat ik af en toe een funtime rel houd op dbb dat ik daarom volslagen idioot ben...
 
Wellicht een idee voor TS om per PM contact op te nemen met de dames die eerder AAS hebben gebruikt? (logjes hebben bijgehouden)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven