MuscleMeat

Kuren, wie kan me helpen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmmm vrouwen loggen niet zo fanatiek ;maar ik ken er een paar die anavar gebruikt hebben max 20 mg per dag.....maar zoals altijd het staat en valt met de voeding......bij de ene geen effect en de andere dacht ook dat het niets deed maar die werd harder en voller ...beide geen bijwerkingen.
 
Ken 2 dames die het gebruikt hebben op 10-15mg anavar....zeer goede resultaten.
Zelfs 2x in de prijzen gevallen. 6weken precontest gebruikt,in de zwaarste fase van het dieet.

Nakuur is onzin stabiliseert vanzelf.
 
Zou gaan voor:

week 1-10 test e 500
week 1-8 deca 400
week 1-4 Dianabol 50mg/ed

-------------------------------------

Nee ff zonder gekheid.. Kleine dosis var zou weer positieve effecten moeten hebben op creatine.. dus met die 2 samen kan het misschien nog wat worden. Verliezen vrouwen niet redelijk snel hun vruchtbaarheid als ze langere tijd op erg laag BF zitten? Meen dat anorexia patienten dit vaak al na 3 weken ervaarden. Het schopt sowieso je menstruatie flink in de war.
 
Topsport in zijn algemeenheid werkt in veel gevallen op de maandstonde, of er nu chemie bij komt kijken of niet.. Ziekte en stress zijn hier ook voorbeelden van..
 
Even offtopic en sorry dat ik je topic een beetje kaap. Ik zie tegenwoordig alleen vrouwen met enorme benen en billen in de sportschool. Gewoon groter dan menig mannelijk kuurder. Wtf doen jullie tegenwoordig? Moet in de nacht trainen om niet met een keiharde leuter te lopen. Even dimmen dames.
 
Goeie bump gr.
 
Lekker boeiend. Topic bestaat toch. Maar dit is inderdaad al de tweede keer. Het helpt niet echt als ik al die topics helemaal onderaan een vrij recente topic zie staan en toevallig erop klik vanuit nieuwsgierigheid om er vervolgens achter te komen dat het al 100 jaar voor Christus was gestart.
 
Even offtopic en sorry dat ik je topic een beetje kaap. Ik zie tegenwoordig alleen vrouwen met enorme benen en billen in de sportschool. Gewoon groter dan menig mannelijk kuurder. Wtf doen jullie tegenwoordig? Moet in de nacht trainen om niet met een keiharde leuter te lopen. Even dimmen dames.
Ik snap dat geshow en gedraai voor de spiegel van die snollen ook niet helemaal.
Als je dan zegt dat je geen verschil zie met vorige week.... :eek:
En dan die niets verhullende broeken, ... dat is zoooo cheap, zo stijlloos.
 
Vrouwen en kuren met mast en tren is gewoon een no go. Volgende keer ga ik ergens bij de monniken trainen tijdens mijn kuur. Maar goed ik heb het hier over basic fit. Als je inderdaad ziet hoe ze erbij lopen... wel lekker hoor daar niet van maar damn fuck me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven