Fitness Seller

kuren winstrol!

Status
Niet open voor verdere reacties.

shaker

Cool Novice
Waardering
2
hoi...ik zat misschien te denken aan een winstrol kuurtje in tabletvorm. Ik heb begrepen dat je hier een goede harde look van je spieren krijgt maar win ik hiermee ook wat massa of blijf ik op hetzelfde gewicht hangen?? zoja wat kun je hiermee aan massa winnen??

Moeilijk te zeggen want daar valt niet echt een prognose voor te geven. Dat ligt eraan hoe goed je voeding in elkaar steekt, op welke intensiteit je traint en aan de persoon zelf.

maar van real as hoor je natuurlijk altijd aan te komen, je blijft dus niet hangen om je gewicht.

Even offtopic denk ik dat je wel met de verkeerde insteek informatie aan het vergaren bent bro! Gezien je vorige topics (oxy, dbol, etc) ben je overduidleijk aan het kijken welke pillen je het best kunt combineren. Als je nou toch zoveel search aan het doen bent, kijk dan eens voor gezondere alternatieven ipv alleen te focussen op orals. Just my advice :)

winstrol is ook een anabole steroide, dus ga je er wel iets mee winnen, maar wel minder in vergelijking met andere soorten om dat die dan wel watervasthouden en winstrol niet!dus hardere look en miss. 3kg winst als je je best doet! maar zoals al gezegd is,as werking zijn verschillend van mens tot mens!!!

ik druk net 7wk winstrol only uit,eind van de balans 2 kilo massa ,niet veel,wel hard,verwacht geen wonderen.Wel lekker om te bridgen

laatst nog 2 jongens hier op forum die rond de 8 kilo pakte.

Zo zie je maar alles verschilt

krieltje zei:
ik druk net 7wk winstrol only uit,eind van de balans 2 kilo massa ,niet veel,wel hard,verwacht geen wonderen.Wel lekker om te bridgen

??? Jee da's wel weinig vind ik. Heb je wel goed gevreten?

8 kg van een winstrol only?waw das wel heeeeeeeeel goed! maar miss was het hun eerst kuur,want ik denk dat de gemiddelde mens 2 a 4 kg pakt met winny only!

elvis25 en en nog zo kerel dacht dat ze al meerdere kuren hadden gedaan

ik persoonlijk groei beter op winny dan op dbol, tja verschilt denk ik gewoon per persoon waar je lichaam het best op reageerd.

Een maat van mij pakt ook zo 5 tot 8 kg met wat winny tabletten, EN heeft aardige kuurervaring.... maarrrrr, als deze jongen clean traint of beter gezegd: niet traint en zn voeding prut is en dan ineens weer gaat kuren wordt er ineens massa aangezet. Mss dat als hij altijd al als een "echte" bb-er zou leven dat ie dan ook maar 2-3 kg zou pakken.

ja is inderdaad mijn 30ste kuurtje geloof ik,doe die gein al 20jr dus elke kilo is er 1.
En stromba only is ook niet echt een kuur,meer kleine beurt.

Suat zei:
maar van real as hoor je natuurlijk altijd aan te komen, je blijft dus niet hangen om je gewicht.

Dat is in bepaalde gevallen tog echt wel minimaal..

Ga je bijvoorbeeld erg diep met het cutten dan hoef je niet te verwachten dat je echte kilos gaat pakken en mag je blij zijn als je vetpercentage daalt en je 1 a 2 kilo zwaarder word

krieltje zei:
ja is inderdaad mijn 30ste kuurtje geloof ik,doe die gein al 20jr dus elke kilo is er 1.
En stromba only is ook niet echt een kuur,meer kleine beurt.

WOOT !

Jij moet zeker een groot massa monster zijn ! FOTO's !!

stromba only een kleine beurt en niet echt een kuur: volledig mee eens. en wat dat harder worden betreft. dat zie je ook enkel als je geen vet hebt en goed droog staat.

helemaal waar,eerlijk gezegt heb ik het als ondersteuning van mijn dieet gebruikt,dus mijn input is eigenlijk niet objectief.Maar 8 kilo op stromba vink wel erug veel.Maar als je nog nooit gebruikt hebt...........misschien mogelijk

je kijkt inderdaad wel over me heen,alleen niet langs me heen.....gniffel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven