- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het was meer voor m'n vriendin maar wou het eerst zelf testen voordat ik m'n vriendin zomaar iets geef.
Ik heb het even opgezocht maar is het een vorm van Sarms dan? Waarom denk je dit?trevogrumab (regn1033) die naar mijn mening steroïden gaan vervangen.
Het is geen sarm maar een myostatine inhibitor.Ik heb het even opgezocht maar is het een vorm van Sarms dan? Waarom denk je dit?
Myostatin gen is er uitgefokt, sporadisch gebeurd het ook bij mensen en andere dieren.
Myostatin gen is er uitgefokt, sporadisch gebeurd het ook bij mensen en andere dieren.
Echte liefde is: een experimenteel medicijn dat nog niet klinisch is getest op mensen eerst zelf nemen en kijken wat het doet, voordat je het aan je vriendin geeft.Het was meer voor m'n vriendin maar wou het eerst zelf testen voordat ik m'n vriendin zomaar iets geef.
Word je daar ook vet van dan?

Volgens mij is het bij flex wheeler ooit ook echt onderzocht (meende ik)Ja vroeger werd toch wel eens gezegd van Eddie Hall en Ronnie Coleman dat ze myostatin deficiency hadden. Of dat waar is, weet ik niet.
Weet wel dat Belgische Witblauw koeien ook zo zijn